Ja Jensen is echt een super hottiequote:Op zondag 13 mei 2007 18:20 schreef Purky het volgende:
Oh wat zijn ze toch knap![]()
Vind het jammer dat elk seizoen in van die delen komt. Ik wil gewoon 1 box, klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2007 02:52 schreef lamers het volgende:
IDD geweldige aflevering en ook een geweldige serie alhoewel ik het tweede seizoen minder vond dan het eerste. Eén van de mooiste momenten uit dit seizoen vond ik het einde van de aflevering met de weerwolf. Brilliant.
Nou nog ff een spoiler ertussen gooien over de aflevering van donderdag. Enjoy.Nee kan ook niet andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Net even Season 2 Part 1besteld. En ook meteen een 27"x 40" poster van;
En oh ja ook nog een ketting die Dean draagt!
Geld over
Correct en tevens juist...
Haha!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:56 schreef Purky het volgende:
Oehh
Ben jaloers op je. Kan je niet wat geld aan mij lenen?
Vanmiddag maar weer even wat eps kijken. Ik zal 't missen als het seizoen over is![]()
Ah ja Heart. Die weerwolf speelt ook in Smallville waar ik zit! Zij is echt knap!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:45 schreef Purky het volgende:
Je bent een echte Jensen Junk
Net aflevering 17 gezien. Omg die vond ik echt zielig.. Zelfs Dean liet een traantje lopen op het eind!!Arme Sam. Vind ie eindelijk een leuk wijffie, is ze weer evil. Gosh.. zullen ze eigenlijk ooit happy worden? Vraag het me af. Met zo'n leven lijkt 't me erg lastig.
Weet ook wel dat het een serie is maar soms gaan die vragen gewoon door me hoofd
Zou ruk zijn als het gecancelled wordt ( wat niet te hopen isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:53 schreef PeRi het volgende:
Godver nog 2 dagen wachten voor de bekendmaking.
True. Mja ze moeten Supernatural gewoon houden. Zoveel andere soortgelijke series zijn er volgens mij niet op het moment (met 2 leuke hoofdrolspelers ook nogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:01 schreef PeRi het volgende:
Nah, er zijn zat series die na hun season finale gecanceld werden en geen echt gesloten einde kregen. Maar je weet toch altijd al vantevoren hoe goed de serie loopt en of er gevaar dreigt.. Is het nog onbekend, dan wordt er toch een richting op gegaan bij de season finale met een open eind zodat het eventueel toch verder kan gaan. Zoals nu waarschijnlijk het geval is bij Supernatural. Gilmore Girls is ook pas vorige week bekend gemaakt dat ze echt gaan stoppen na dit seizoen, die hebben echt geen mooi eind gebreid hoor, misschien op het laatst wat enkele details uitgewerkt, maar niet alles natuurlijk. En vaak zat worden series ook gewoon halverwege gecanceld (Black Donnelys, Studio 60), maar das meestal in het eerste seizoen. Ben iig allang blij dat we dit seizoen af mochten maken.
Ze zit ook in One Tree Hill en ik zit momenteel echt helemaal in die serie en daardoor had ik moeite met concentreren op deze aflevering omdat ik haar dus van One Tree Hill ken als een echte bitchquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:51 schreef bar_rel het volgende:
Ah ja Heart. Die weerwolf speelt ook in Smallville waar ik zit! Zij is echt knap!!
Haha ze zit bij Season 2 en Season 3. Daarna niet meer volgens mijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef Purky het volgende:
[..]
Ze zit ook in One Tree Hill en ik zit momenteel echt helemaal in die serie en daardoor had ik moeite met concentreren op deze aflevering omdat ik haar dus van One Tree Hill ken als een echte bitch![]()
Ik vind haar niet mega knap maar ze heeft wel een bijzonder uiterlijk wat er wel speciaal maakt. Heb haar nog niet gezien in Smallville, ben nog bij seizoen 5 dus komt het dan nog? Anders ben ik het vergeten
Woooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:34 schreef bob1234 het volgende:
http://community.tvguide.(...)Smallville/800015123
belooft veel goed, nog niet 100% zeker natuurlijk.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Over on the CW, renewals have been issued to its signature reality series "America's Next Top Model," Monday comedies "Girlfriends" and "The Game," as well as dramas "Smallville," "Supernatural" and "One Tree Hill."
quote:As for its 2007-2008 freshman class, the netlet has confirmed three dramas - Josh Schwartz's "Gossip Girl," the Kevin Smith-helmed "Reaper" and U.K. import "Wild at Heart" - as well as one comedy - "Aliens in America," now a co-production of Warner Bros. Television and CBS Paramount Network Television - have been given series orders.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:43 schreef LaSalle het volgende:
Uitermate sterke finale zeg! Mooie manier om een heel seizoen weer te rechtvaardigen
Ze hadden met die deal misschien ook beter i.pv. 10 jaar, 5 jaar of 1 jaar, gewoon meteen 'One Season' kunnen zeggen, dat lag er namelijk wel erg dik bovenop!![]()
Dan heb je het niet helemaal begrepen. De gateway to hell openen was slechts een klusje. Vervolgens was het de bedoeling dat zo'n special kid dat leger moest gaan leiden wat uit de hel kwam. Dit was slechts het begin.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:32 schreef Wepeel2 het volgende:
Zeker wel een toffe aflevering. Wat voor terreur zal er nu we weer op de wereld worden losgelaten?
Alleen de reden waarom ze de die kinderen nou nodig hadden vond ik een beetje suf. Ze hadden beter een willekeurige persoon kunnen bedreigen door zijn familie te gijzelen of zo en dan had niemand in de gaten gehad dat ze een poort naar de hel wilde openen. Of gewoon met een heftruck of dynamiet zelf de rails slopen.
Het zijn maar 2 opties hoor.
Ja, de verhaallijn voor seizoen 3 is nu wel al weggegeven. Wat ik me afvroeg: Is de dochter van Ellen (weet haar naam in deze serie niet, Meg uit Veronica Mars) nu ook verbrand? Of was ze ergens anders veilig bezig als zelfstandig demonenjagertje?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:43 schreef LaSalle het volgende:
Ze hadden met die deal misschien ook beter i.pv. 10 jaar, 5 jaar of 1 jaar, gewoon meteen 'One Season' kunnen zeggen, dat lag er namelijk wel erg dik bovenop!![]()
Jammer, er was voor Dean al zo weinig kans op een keerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:10 schreef Richardfun het volgende:
Als die nog leefde zou ze wel bij haar moeder zijn, lijkt me zo...
Ja ok, dat snap ik wel, en inderdaad dat maakt een willekeurig iemand kiezen een wat minder goed punt. Maar dat die spoorlijn vroeger is aangelegd om alle demonen buiten de deur te houden vond ik een wat vreemd punt, aangezien je met een beetje creativiteit zo'n barriere natuurlijk makkelijk wegneemt. Maar wellicht dat een pentagram zo krachtig is dat het demonen onmogelijk maakt om daar zelf ook maar enige actie toe te ondernemen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:17 schreef s0k het volgende:
[..]
Dan heb je het niet helemaal begrepen. De gateway to hell openen was slechts een klusje. Vervolgens was het de bedoeling dat zo'n special kid dat leger moest gaan leiden wat uit de hel kwam. Dit was slechts het begin.
Een boeiendere vraag vind ik waarom die poort naar de hell uberhaupt bestaat, en waarom nou weer juist in de US?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:49 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja ok, dat snap ik wel, en inderdaad dat maakt een willekeurig iemand kiezen een wat minder goed punt. Maar dat die spoorlijn vroeger is aangelegd om alle demonen buiten de deur te houden vond ik een wat vreemd punt, aangezien je met een beetje creativiteit zo'n barriere natuurlijk makkelijk wegneemt. Maar wellicht dat een pentagram zo krachtig is dat het demonen onmogelijk maakt om daar zelf ook maar enige actie toe te ondernemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |