Waarom is dat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:03 schreef Mindlight het volgende:
Yep, 1tje die gelukkig over hopelijk 2 wedstrijden vertrokken is.
Mag hem niet, zelfingenomen mannetje. Ondanks dat ik qua prestaties zeker tevreden met hem ben.quote:
Kom je nog naar Roosendaal zondag?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:46 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Mag hem niet, zelfingenomen mannetje. Ondanks dat ik qua prestaties zeker tevreden met hem ben.
Nou leuk vind ik het niet bepaald, wel spannend. Geef jullie een goede kans.quote:
Sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed, in principe geen internet meer tot morgen dus hup Excelsior, Dordt en natuurlijk mijn FC
Klinkt inderdaad goed.quote:
Daar kunnen de huidige eredivisieclubs ook niets aan doen (Excelsior en PSV waren zelfs de enige clubs die tegen hebben gestemd).quote:
Wat ik denk? Mijn gevoel zegt van niet. Dordt moet niet, RKC wel. Dat geeft de doorslag ben ik bang.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:40 schreef Fargo het volgende:
Succes morgen in ieder geval DRD. Wat denk je er zelf van? Kunnen ze het afmaken?
Verlengen denk ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:59 schreef Dos37 het volgende:
Als het zo blijft bij den Bosch (0-0 dus) wie gaat er dan door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |