Als die vallen, zijn ze voor de mensen die naar het uitvak gingen. Dat horen we nog wel.quote:
Eens kijken of ze zonder hulp van de scheids ook kunnen winnen in Venlo, de wedstrijd in DB was 1 van de slechtste van ons dit seizoenquote:Op zondag 6 mei 2007 15:44 schreef methodmich het volgende:
Den Bosch - VVV in de competitie dit seizoen: 0-1 in Den Bosch, 2-1 in Venlo. VVV dus twee keer winnaar.
Die mogen inderdaad wel degraderenquote:
he, jammer..quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
0-1 Excelsior.
Ik vond ze dit jaar anders best leuk, vooral zo aan het einde van het seizoen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Het ziet er eindelijk naar uit dat RKC gaat degraderen, het zou tijd worden![]()
Hoezo ze kunnen thuis toch gewoon met 1-0 winnen en dan komt er toch een 3de match?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Het ziet er eindelijk naar uit dat RKC gaat degraderen, het zou tijd worden![]()
Ik zie ze die 2-0 niet meer goed maken.
Hopen dat Dordt of Den Bosch promoveert![]()
Boeien uitdoelpunten niet danquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef RayMania het volgende:
Er komt toch alleen een derde match bij een gelijke stand over twee wedstrijden?
Het is toch 2-0 voor Dordrecht geworden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoezo ze kunnen thuis toch gewoon met 1-0 winnen en dan komt er toch een 2de match?
Mooi dat den Bosch niet doorgaat. Kutclub
Ik dacht het een soort best of three is. Zonder doelpunt saldo maar "correct me if i'm wrong"quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is toch 2-0 voor Dordrecht geworden?
Als RKC thuis wint met 1-0 dan staat het in totaal dus nog altijd 2-1 voor Dordrecht.
Neem aan dat het bij 2-0 voor RKC pas verlengen wordt, en bij evt. 3-0 is RKC pas door.
Dat zie ik dus niet zo snel gebeuren.![]()
Neeeeequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is toch 2-0 voor Dordrecht geworden?
Als RKC thuis wint met 1-0 dan staat het in totaal dus nog altijd 2-1 voor Dordrecht.
Neem aan dat het bij 2-0 voor RKC pas verlengen wordt, en bij evt. 3-0 is RKC pas door.
Dat zie ik dus niet zo snel gebeuren.![]()
Dan zal RKC het alsnog halen, denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:20 schreef BVO het volgende:
Wint RKC met 1-0 of met 10-0, maakt geen zak uit, er komt een 3e wedstrijd.
Okee, vaag systeem dan, maar ik snap 'm nu eindelijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Neeeee.
Het gaat gewoon om winstpartijen. Win je beide 1 keer, komt er een 3e partij.
Wat een laf systeem zegquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Neeeee.
Het gaat gewoon om winstpartijen. Win je beide 1 keer, komt er een 3e partij.
Om de Eredivisieclubs te beschermen tegen een off-day zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |