Ik vind d'r een beetje een kweeltiepje.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:51 schreef ElizabethR het volgende:
Waarom zeker Barbra niet??
Ik ben al 25 jaar fan![]()

Dat mag. Maar houdt dat in dat ik dan meteen geen kaartje mag kopen? Ik vind haar namelijk géén kweeltypje.quote:

Een Nanoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:51 schreef broer het volgende:
Welke?

Proficiat. Ik heb nog steeds niet zo'n ding. Heb ook nooit een walkman gehad, geen MP3 speleret, en ook geen Ipod. Ik ben ouwerwets!quote:
Precies, wie denkt ze wel niet dat ze isquote:Waarom is zo'n kaartje zo beláchelijk duur, Elizabeth? Wie denkt Barbra wel niet dat ze is?![]()

Op elk bevrijdingsfestival is dat voor nop broer, werkelijk waar.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:03 schreef broer het volgende:
Je mag doen wat je wilt. Maar als je hier vraagt of je er 575 euro voor moet betalen, dan antwoord ik eerlijk: nee.
Ik heb vanavond een ouwe Duitse punker gezien die vertelde over de films die hij in die tijd heeft gemaakt, een leuk Nederlands electrorockbandje, een raar kind in een konijnenpak dat stiekem toch fijne electro maakte en een idioot Duits/Spaans mens dat volstrekt onbegrijpelijke muziek maakte. Goed en slecht. En dat allemaal voor drieënhalve euro. Veel mooier wordt het toch niet? Zelfs niet als je er bijna zeshonderd euro voor moet betalen.

Nou, zó obscuur vind je ze niet op bevrijdingsfestivals, hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:15 schreef sig000 het volgende:
Op elk bevrijdingsfestival is dat voor nop broer, werkelijk waar.

Je mot een vraag stellen!!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, zó obscuur vind je ze niet op bevrijdingsfestivals, hoor.

In Wageningen heb ik er nog 1 gespot met hanekam en mobiel.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, zó obscuur vind je ze niet op bevrijdingsfestivals, hoor.

Sorry. Vergeef me.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
Je mot een vraag stellen!!

Uiteraardquote:

Mjah, ik heb met die AKQ geen tijd voor andere topicsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
Sinds Lamon hier eventjes niet post, kakt het een beetje in.

Ja, ik ken datquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
Mjah, ik heb met die AKQ geen tijd voor andere topics![]()
![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |