Maar ik mag niet in het openbaar uit pm's citeren... dat valt onder briefgeheimquote:
Discretie is highly overrated.quote:Op zondag 29 april 2007 03:30 schreef svann het volgende:
Discretie is een groot goed.
Ik ook, broer.quote:Op zondag 29 april 2007 03:32 schreef broer het volgende:
Ik niet, godverdomme. Wel in de tuin. Maar dat is toch anders.
quote:Er zijn 91 ingelogde gebruikers en 1628 gasten aanwezig.
Ik niet!quote:Op zondag 29 april 2007 03:38 schreef Wickedangel het volgende:
Dan zijn wij een stelletje terraskanslozen bij elkaar.
Die zitten allemaal in semi-bikkeltijd te lurken. Wachtend op iets wat ze tegen ons kunnen gebruiken, ooit.quote:
Dat is wel lekker, ja. Ik kan ook wel naar buiten (niet naar een terras), maar dat doe ik nooit. Kom je weer binnen in de airco.quote:Op zondag 29 april 2007 03:40 schreef broer het volgende:
(Elke keer als ik bij mijn semi-werkgever een half uurtje lunchtijd krijg, loop ik naar buiten om op het terras een broodje te eten. Het genot van midden in het centrum werken!)
Dan zullen ze zich eerst moeten registreren. En dan nog:quote:Op zondag 29 april 2007 03:41 schreef broer het volgende:
Die zitten allemaal in semi-bikkeltijd te lurken. Wachtend op iets wat ze tegen ons kunnen gebruiken, ooit.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
geen gezwam
Heel goed. Herkenbaarheid op het forum is verkeerd. Dat kun je beter via andere kanalen doen.quote:Op zondag 29 april 2007 03:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ik was een antwoord aan het formuleren op je post over de lunch, broer, maar ik heb besloten dat dat te herkenbaar zou zijn. Dus.
quote:Op maandag 30 april 2007 01:59 schreef tong80 het volgende:
Pieter, van harte. Ik hoop dat je er oren naar hebt.
McCartney en rocken.quote:Op maandag 30 april 2007 03:06 schreef tong80 het volgende:
McCartney rockt meer dan zogenaamde wannabees.
Helter Skelter meneer.quote:
Nee je haren laten groeien en hard schreeuwen is rocken.quote:
Nee joh.... een vetkuif.quote:Op maandag 30 april 2007 03:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee je haren laten groeien en hard schreeuwen is rocken.
quote:Op maandag 30 april 2007 03:39 schreef tong80 het volgende:
Ook een held idd
Ik zie het plaatje van Link Wray nietquote:Op maandag 30 april 2007 03:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
[url=http://www.studioverbiest.nl/link-wray.JPG[/img]]http://www.studioverbiest.nl/link-wray.JPG[/img][/url]
Die is ook tof.![]()
Nu wel.quote:Op maandag 30 april 2007 03:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje van Link Wray niet
Het blijft altijd link om op een internetforum te melden dat je gaat slapen.quote:
Dat doet ie al momenteel. Hij loopt te zeiken in een topicquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat doet ie al momenteel. Hij loopt te zeiken in een topic
Verder issie wel lief, normaal gesproken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |