Zooo? Heb ik een rol in I.R. Semibikkeltijd??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En ook jij speelt jouw rol met verve.
Je zult wel denken dat ik juist doorsla. Lamon is al helemaal stil nu. Maar dat gebeurt wel vaker als ik ineens opduik.quote:Ja, we houden elkaar goed in evenwicht hier..
Geborgenheid. Een topic waar je je in thuis voelt. Zoiets.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zooo? Heb ik een rol in I.R. Semibikkeltijd??
Wauw!!! Wat schuift dat??
[..]
Not yetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Geborgenheid. Een topic waar je je in thuis voelt. Zoiets.
quote:Blossom [on the Powerpuff emergency hotline]: Hold tight, Mayor. We're on our way!
Mayor: Okay, I'll hold.
De Mayor is gewoon briljant. Hangt ie in de klauwen van een of ander gevaarlijk monster, zegt ie:quote:
quote:[the Mayor is being held over Townsville Hall]
Mayor: Say! I can see my house from here!
quote:But one place in Townsville Park is not filled with fun activity... TOWNSVILLE VOLCANO MOUNTAIN. For on top of this mountain lies the lair of the revengeful, resentful, spiteful, lawbreaking, mad, swindling, thieving, malicious, extorting, assaulting, crooked, torturous, dishonest, complaining, wicked, indecent, menacing, touchy, swarthy, shadowy, villainous villain of all time... and he calls himself... MOJO JOJO.
"Hey you kids, get out of my moat, it was not meant to be played in. I must remember to destroy those kids after my breakfast has been eaten."
"The city of Townsville. I hate you. I do not enjoy the fact that three superhero female children take up residence in you. And by hurting me and forcing me to dwell in one of your correctional facilities, these mutant infant girls prevent me from obtaining political control of you."
Ik vond het erg goed, maar misschien is het wel een band die live meer tot zijn recht komt, zit ik tegelijkertijd te denken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:37 schreef broer het volgende:
Hm... Ik van dat Last Chance maar ongeïnspireerd. Toegegeven, het is een catchy melodietje, maar daar houdt het wat mij betreft ook wel op. Ik ben benieuwd wat je er zaterdag van vindt. Als je het dan goed vindt, laat ik me overtuigen en download ik de boel om het eens te luisteren.
Ik vroeg me al af wat er met je M was gebeurd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:02 schreef Marble het volgende:
Defying Gravity.
Beetje dubbel gevoel heb ik daarover.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |