Psies!quote:
Ik merk dat je gewoon om een well done zit te springen, dus bij deze.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wist je dat als je de 'kap' er af haalt er twee dingetjes tevoorschijn komen met nog een dingetje ertussen, en dat dat heel klein en fragiel is, maar ik er toch in geslaagd ben om dat alles uit- en weer in elkaar te zetten!!!!!!!!
Ik normaal ook, dus daarom is het zo bijzonder. Heb vroeger jarenlang moeten oefenen voor m'n motoriek, en m'n grove motoriek is daardoor redelijk goed geworden, maar m'n fijne motoriek is nog steeds rampzalig (ik schrijf ook heel onleesbaar). Dus daarom ga ik heel vaak terloops mijn gepriegel bejubelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik merk dat je gewoon om een well done zit te springen, dus bij deze.
Ik zou het zeker niet kunnen overigens, dus die heb je ook al in je zak.
Alles wat fragiel en klein is en niet meteen gaat waar het moet gaan, gooi ik uit het raam, is mijn ervaring.
Mijn fijne motoriek is geweldig. Ik kan zo mooi schrijven, dat het soms bijna kalligrafie-achtig toont als ik wil. Maar ik ben ZO lui, ik wil mijn best niet doen, als iets fijns niet netjes en zonder moeite in 1 keer op zijn plek zit heb ik het meteen gehad.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik normaal ook, dus daarom is het zo bijzonder. Heb vroeger jarenlang moeten oefenen voor m'n motoriek, en m'n grove motoriek is daardoor redelijk goed geworden, maar m'n fijne motoriek is nog steeds rampzalig (ik schrijf ook heel onleesbaar). Dus daarom ga ik heel vaak terloops mijn gepriegel bejubelen.
Het uit elkaar halen was overigens wel heel makkelijk.
Ja. Dit is namelijk maar 50% waar. Je wordt niet kaal.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
JA, VIND JE HET GEK ALS JE KAAL WORDT EN JE S-KNOP HET NIET MEER DOET.
Nou, geloof me, het is meer dat het ZO ONTZETTEND KUT IS als één van je toetsen het niet doet en je dingen moet schrijven dat je er vanzelf wat actiever van wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn fijne motoriek is geweldig. Ik kan zo mooi schrijven, dat het soms bijna kalligrafie-achtig toont als ik wil. Maar ik ben ZO lui, ik wil mijn best niet doen, als iets fijns niet netjes en zonder moeite in 1 keer op zijn plek zit heb ik het meteen gehad.
Terecht bejubel, ik wilde dat ik dat soort goede eigenschappen bezat.
Ik heb hem dus net gemaakt, nu werkt ie weer voor 50%. Maar gisteren en vandaag moest ik de hele tijd control+V drukken. En dat zuigt. Vooral als je dan een hoofdletter nodig hebt en die eerst moet kopiëren.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
4x 's'
Hebbie een alt-code voor de 's' ofzo??
Troost je, het kan zoveel erger.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar geen goed nieuws zonder slecht nieuws: ik ben vorige week na een maand of 5 weer eens naar de kapper geweest, en nu denk ik weer dat ik bijna kaal ben (zie http://picasaweb.google.nl/ireert/Kaal?authkey=G0yzCeJa7uU ) . Some things never change he.
Sorry ER, maar kaalheid is zo fundamenteel verbonden met deze reeks dat je er maar aan moet wennen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
Pfff, mannen en kaalheid. Pathetic!
En al 5+ jaar lijden we door de angst voor het onvermijdelijke, het blijft afzien hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, Lamon. We hebben het hier al meer dan 5 jaar over in deze TOPREEKS, en je hebt nog steeds haar. Niet slecht, me dunkt. En nog gefeliciteerd he.
En ook jij speelt jouw rol met verve.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:04 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, ik wist niet dat fundamenteel 1 x per half jaar betekende??
Anyway.... Jullie zijn geen van beiden kaal. Deal with it!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |