http://www.telegraaf.nl/b(...)t_lintje.html?p=25,1quote:AMSTERDAM - De man van de flitsboetes, Koos Spee, is vanaf vandaag Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. 3575 mensen kregen een lintje.
De flitsofficier van Justitie is één van de opvallendste Nederlanders die vandaag verrast werden met een koninklijke onderscheiding.
De 60-jarige werd uit een cursus in Den Haag geplukt en door zijn chauffeur naar Soesterberg ‘ontvoerd’. Daar kreeg hij van Harm Brouwer, voorzitter van het College van Procureurs Generaal, zijn lintje opgespeld.
Dankzij de vele flitspalen in ons land is het aantal verkeersdoden teruggelopen.
Geef er dan gelijk ééntje aan een onwillekeurig persoon met het syndroom van down.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:08 schreef SpecialK het volgende:
Jij had een lintje moeten krijgen meki. Jij bent mijn held.
Met een grote broek.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:09 schreef -skippybal- het volgende:
Die man krijgt persoonlijk al dat geld zo in z'n zak? Slimme man dan![]()
Why not... met zo iemand valt tenminste nog soms wel eens een normaal gesprek te voeren. Als is het maar over pindakaas of bassie en adriaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Geef er dan gelijk ééntje aan een onwillekeurig persoon met het syndroom van down.
Ah, oké, dat is een maffia-groep?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:07 schreef Meki het volgende:
Justitie
opblazen die flitspalenquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, oké, dat is een maffia-groep?
Dezelfde groep die leiding geeft aan het boetes geven aan discriminerende opmerkingen ten opzichte van Marokkanen?
Ja, weg met die maffiosi's.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Why not... met zo iemand valt tenminste nog soms wel eens een normaal gesprek te voeren. Als is het maar over pindakaas of bassie en adriaan.
Gooh ik hoop dan dat er 6 flitspalen bij je in je omgeving komtquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:12 schreef SpecialK het volgende:
Ik vond flitspalen eerst kut maar nu ik zie dat meki er een hekel aan heeft ga ik toch mijn standpunt maar eens herzien.
quote:Dankzij de vele flitspalen in ons land is het aantal verkeersdoden teruggelopen.
Omdat de suggestie wordt gewekt dat de flitspalen de belangrijkste of zelfs de enige oorzaak is van het teruglopen van het aantal verkeersdoden en dat flitspalen er dus staan voor de veiligheid.quote:Op zaterdag 28 april 2007 07:54 schreef Slarioux het volgende:
En het is indoctrinatie, want?
Vertel eens, wat was je noodgeval?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:09 schreef Meki het volgende:
alleen de politie vond het nodig mij een boete te geven van 130 euro wegens noodgeval bellen in de auto
Precies, als die flitspalen zo'n groot aandeel hebben zou je zeggen dat minister Eurlings van Verkeer er wel meer wilde plaatsen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:05 schreef FJD het volgende:
Omdat de suggestie wordt gewekt dat de flitspalen de belangrijkste of zelfs de enige oorzaak is van het teruglopen van het aantal verkeersdoden en dat flitspalen er dus staan voor de veiligheid.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:05 schreef Meki het volgende:
hij moet tomaten op zijn hoofd krijgen
Ja of om te flitsen op plaatsen die echt gevaarlijk zijn, bij scholen bijvoorbeeld, ipv alleen op wegen waar het makkelijk scoren is. Al merk ik dat het wel vaker gebeurd nu, bij ons hebben ze laatst een flitspaal neergezet op een route waar veel basisschoolkinderen oversteken en spelenquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:07 schreef smesjz het volgende:
Ik vind het maar raar dat Koos Spee als ambtenaar een lintje krijgt, hij voert toch gewoon beleid uit?
En dan beleid dat minister van justitie heeft gemaakt. Als hij nou met voorstellen was gekomen om dronken bestuurders wat harder aan te pakken ofzo.
bellen naar werk dat ik laat komquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Omdat de suggestie wordt gewekt dat de flitspalen de belangrijkste of zelfs de enige oorzaak is van het teruglopen van het aantal verkeersdoden en dat flitspalen er dus staan voor de veiligheid.
[..]
Vertel eens, wat was je noodgeval?
In een echt noodgeval kun je nml. gewoon je boete aanvechten hoor.
quote:
En terecht, bellen in de auto is al jaren verboden. Noodgevallen zijn geen uitzondering, dan ga je maar aan de kant staan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:09 schreef Meki het volgende:
niemand heeft me opgehaald
alleen de politie vond het nodig mij een boete te geven van 130 euro wegens noodgeval bellen in de auto
Dat is alles behalve een noodgeval, dat is gewoon je eigen stomme schuld.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:16 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ik denk niet dat dat onder noodgeval valt
Dus 2km te hard moeten we niet flitsen volgens jou? Waar leg je de grens dan? 5 km te hard kan ook nog wel? Dan gaan de mensen die 56 rijden op een 50 km stuk klagen. 10 km te hard kan ook nog wel? Dan gaan de mensen zeiken die 131 reden op een snelweg waar je 120 mag.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:05 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_lintje.html?p=25,1
![]()
hij moet tomaten op zijn hoofd krijgen
hij steelt geld van hardwerkende mensen die 2 km te hard rijden![]()
jongens pak die latetente naziquote:
Met 2km (na meetcorrectie, je dus reed al harder) te hard valt je boete ook nog wel mee. Ben blij dat je geen inkomensafhankelijke boete hebt zoals in Finland, maar dat kan voor sommigen ook weer gunstig zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus 2km te hard moeten we niet flitsen volgens jou? Waar leg je de grens dan? 5 km te hard kan ook nog wel? Dan gaan de mensen die 56 rijden op een 50 km stuk klagen. 10 km te hard kan ook nog wel? Dan gaan de mensen zeiken die 131 reden op een snelweg waar je 120 mag.
Grenzen zijn er met een reden, het is aan jou of mij om dat in twijfel te trekken.
Wees een man en betaal je boete.
Je bent toch een mocro? Dan gaan ze er uit standaard al van uit dat je te laat komt.quote:
De gelijkgeschakelde pers slikt alles voor zoete koek wat hun voorgeschoteld wordt door welke persvoorlichter dan ook.quote:Op zaterdag 28 april 2007 07:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoezo 'staatsindoctrinatie werkt'? Zelfs de Pers trapt erin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |