het viel me altijd op dat die sletjes van het nachtprogramma STREETCAM altijd te lekker voor woorden waren, en dan maar vragen "ooooeeeehhhh willen alle leuke jongens mij smsen please..........?"quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:10 schreef tandwiel het volgende:
ja ik zit hier met een jointje op de bank er ik besef me nu eigenlijk hoe erg dit is netzoals die breezersletjes op rtl5 best wel ziekelijk xD
Lekker? Volgens mij lopen die gasten altijd achter het centraal te filmen ofzo, wat een crackhoeren daar langskomen zegquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:24 schreef theduellist76 het volgende:
[..]
het viel me altijd op dat die sletjes van het nachtprogramma STREETCAM altijd te lekker voor woorden waren, en dan maar vragen "ooooeeeehhhh willen alle leuke jongens mij smsen please..........?"
nepper wordt het niet, helemaal als daarna blijkt dat het een gewone sexsite op internet is.
quote:Op maandag 30 april 2007 10:50 schreef theduellist76 het volgende:
mmm tegenwoordig staan er bij die STREETCAM uitzending ineens kleine lettertjes bij:
niet voor fysieke ontmoeting - fictieve profielen
tsja als je dan nog erop reageert dan is het einde zoek.
same herequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:05 schreef Qunak het volgende:
Ik dacht dat het over tieten ging.
quote:Op maandag 30 april 2007 11:29 schreef GioStyle het volgende:
Zeg nou zelf: "Flessen" klinkt toch voor geen meter.
Lees mijn link nou maar door, dan snap je hoe het zit. Flashen klinkt namelijk niet, maar zo zal het jou wel geleerd zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 11:29 schreef GioStyle het volgende:
Zeg nou zelf: "Flessen" klinkt toch voor geen meter.
Wat ben jij stoer en grappig.quote:
Ik snap je punt wel, maar het is wel zo dat merendeels van de Nederlanders het woord 'flashen' gebruiken in plaats van 'flessen'. Flessen klinkt zo Nederlands.quote:Op maandag 30 april 2007 11:44 schreef JK het volgende:
Lees mijn link nou maar door, dan snap je hoe het zit. Flashen klinkt namelijk niet, maar zo zal het jou wel geleerd zijn.
flashen klinkt zo "kijk-ik-ben-een-mongool-die-niet-weet-wat-flashen-eigenlijk-betekend".quote:Op maandag 30 april 2007 12:32 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Wat ben jij stoer en grappig.![]()
[..]
Ik snap je punt wel, maar het is wel zo dat merendeels van de Nederlanders het woord 'flashen' gebruiken in plaats van 'flessen'. Flessen klinkt zo Nederlands.![]()
Mensen die dan nog bellen zijn idd ubersadquote:Op maandag 30 april 2007 10:50 schreef theduellist76 het volgende:
mmm tegenwoordig staan er bij die STREETCAM uitzending ineens kleine lettertjes bij:
niet voor fysieke ontmoeting - fictieve profielen
tsja als je dan nog erop reageert dan is het einde zoek.
*Ik ben Mustard_Man en ik heb geen verstand van homoniemen.quote:Op maandag 30 april 2007 12:56 schreef Mustard_Man het volgende:
flashen klinkt zo "kijk-ik-ben-een-mongool-die-niet-weet-wat-flashen-eigenlijk-betekend".
en ik ben inderdaad hilarisch en stoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |