abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48798342
Belspelletjes je kent het wel ze doen zichvoor net alsof ze je beste vreidn zijn maar ondertussen ze nemen je hard in de maling ,nu willen ze dat je een woord maakt van minder dan 10 letters maar wat nou het lullige is dat ze zelf de controle hebben over het antwoord! wat ze dan doen is dat de computer een antwoord registreerd maar ook al als iemand een goed antwoord zegt kan de computer de vraag fout beantwoorden en een ander antwoord instellen volgende zogenaamde geluksvogel. ik vind dit best genaaid eigenlijk en heel sneu voor die mensen die erheen bellen. er kan wel een winnaar komen maar hun hebben er de controle over en daarnaast doen ze net alsof je heel veel kans heb erg ik me ook zo mateloos aan
--------------------------------------()()()()()()--------------------------------------------------
  zaterdag 28 april 2007 @ 02:03:53 #2
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_48798378
jij zit te bellen he
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_48798379
dat smiley moest boos zijn
--------------------------------------()()()()()()--------------------------------------------------
  zaterdag 28 april 2007 @ 02:08:26 #4
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_48798443
Je hebt het pas net door?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_48798463
ja ik zit hier met een jointje op de bank er ik besef me nu eigenlijk hoe erg dit is netzoals die breezersletjes op rtl5 best wel ziekelijk xD
pi_48798529
eigenlijk moet je er heen bellen en reclame maken voor je bedrijf of dergelijke
pi_48798645
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:10 schreef tandwiel het volgende:
ja ik zit hier met een jointje op de bank er ik besef me nu eigenlijk hoe erg dit is netzoals die breezersletjes op rtl5 best wel ziekelijk xD
het viel me altijd op dat die sletjes van het nachtprogramma STREETCAM altijd te lekker voor woorden waren, en dan maar vragen "ooooeeeehhhh willen alle leuke jongens mij smsen please..........?"

nepper wordt het niet, helemaal als daarna blijkt dat het een gewone sexsite op internet is.
pi_48798691
of ken je die computerbots die zogenaamd echt iemand voorstellen.
pi_48802959
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:24 schreef theduellist76 het volgende:

[..]

het viel me altijd op dat die sletjes van het nachtprogramma STREETCAM altijd te lekker voor woorden waren, en dan maar vragen "ooooeeeehhhh willen alle leuke jongens mij smsen please..........?"

nepper wordt het niet, helemaal als daarna blijkt dat het een gewone sexsite op internet is.
Lekker? Volgens mij lopen die gasten altijd achter het centraal te filmen ofzo, wat een crackhoeren daar langskomen zeg . En dan ook nog zo'n kerel verkleed als een ranzige zwarte piet .
pi_48804537
geen idee of ze tegenwoordig minder lekker zijn

ik kan me herinneren dat ze op zoek gingen naar boerendochters op het platteland, man man man allemaal lekkere chicks niet te geleuvuhhhhh.
pi_48804925
je hebt gelijk.
  zaterdag 28 april 2007 @ 14:05:44 #12
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48805462
Ik dacht dat het over tieten ging.
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
pi_48859675
mmm tegenwoordig staan er bij die STREETCAM uitzending ineens kleine lettertjes bij:

niet voor fysieke ontmoeting - fictieve profielen

tsja als je dan nog erop reageert dan is het einde zoek.
  maandag 30 april 2007 @ 10:56:53 #14
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_48859770
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:50 schreef theduellist76 het volgende:
mmm tegenwoordig staan er bij die STREETCAM uitzending ineens kleine lettertjes bij:

*Hosselcopter*
pi_48860104
Mensen die in contact-advertenties op TV geloven, met belspelletjes meedoen en denken dat Don en Ad echt prostituees meisjes van de straat plukken...
pi_48860165
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:05 schreef Qunak het volgende:
Ik dacht dat het over tieten ging.
same here
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  maandag 30 april 2007 @ 11:21:03 #17
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_48860239
Flashers?

Flessen is gewoon een Nederlands woord hoor .
Krekker is de bom!
  maandag 30 april 2007 @ 11:26:27 #18
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_48860359
De jeugd van tegenwoordig zegt 'flashen', ik kan me er ook aan storen. Ze weten niet dat het gewoon 'flessen' is. Flashen is het softwarematig updaten van een chip. Je flasht je bios of een ander apparaat.... dus KreKkeR, sta er niet gek van te kijken als je de jeugd tot +/- 23 jaar over flashen hoort lullen ipv flessen, een of andere idioot heeft ooit flashen gezegd en de rest neemt het over

http://www.onzetaal.nl/advies/fles.php
Hier nog wat duidelijker waar het woord 'iemand flessen' vandaan komt.

En flashen doet een meid bijv. door haar shirt omhoog te trekken en haar tieten te laten zien, dat is flashen..
pi_48860413
Zeg nou zelf: "Flessen" klinkt toch voor geen meter.
pi_48860598
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:29 schreef GioStyle het volgende:

je moeder klinkt voor geen meter
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  maandag 30 april 2007 @ 11:44:00 #21
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_48860705
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:29 schreef GioStyle het volgende:
Lees mijn link nou maar door, dan snap je hoe het zit. Flashen klinkt namelijk niet, maar zo zal het jou wel geleerd zijn.
pi_48861644
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:38 schreef Mustard_Man het volgende:

je moeder klinkt voor geen meter
Wat ben jij stoer en grappig.
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:44 schreef JK het volgende:
Lees mijn link nou maar door, dan snap je hoe het zit. Flashen klinkt namelijk niet, maar zo zal het jou wel geleerd zijn.
Ik snap je punt wel, maar het is wel zo dat merendeels van de Nederlanders het woord 'flashen' gebruiken in plaats van 'flessen'. Flessen klinkt zo Nederlands.
pi_48862084
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:32 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Wat ben jij stoer en grappig.
[..]

Ik snap je punt wel, maar het is wel zo dat merendeels van de Nederlanders het woord 'flashen' gebruiken in plaats van 'flessen'. Flessen klinkt zo Nederlands.
flashen klinkt zo "kijk-ik-ben-een-mongool-die-niet-weet-wat-flashen-eigenlijk-betekend".

en ik ben inderdaad hilarisch en stoer.
  maandag 30 april 2007 @ 14:05:28 #24
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_48863356
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:50 schreef theduellist76 het volgende:

Mensen die dan nog bellen zijn idd ubersad

[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_48865246
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:56 schreef Mustard_Man het volgende:
flashen klinkt zo "kijk-ik-ben-een-mongool-die-niet-weet-wat-flashen-eigenlijk-betekend".

en ik ben inderdaad hilarisch en stoer.
*Ik ben Mustard_Man en ik heb geen verstand van homoniemen. *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')