quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:58 schreef Radegast het volgende:
Ik kijk niet snel weg, maar vanavond met die oogbal die eruit floepte...![]()
Te ranzig...
Dat had ik ook toen ik 't voor de eerste keer zagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:58 schreef Radegast het volgende:
Ik kijk niet snel weg, maar vanavond met die oogbal die eruit floepte...![]()
Te ranzig...
Dat het niet zo netjes van je was om mensen mietjes te noemen omdat ze bepaalde dingen niet fijn vinden om te zien..quote:
Tot 28 aug worden rond midernacht de herhalingen uitgezonden.quote:LET OP: Vanaf 6 september starten de nieuwe afleveringen van ER (vanaf aflevering 13 seizoen 12).
Elke donderdag rond 22.10 uur op Nederland 1.
ik vind zelf de oudere afleveringen leuker, maar ik kijk al vanaf het beginquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef PLAE@ het volgende:
Vanavond nietdoor atletiek ofzo
![]()
Belachelijk
Zullen ze nu niet uitkomen met die afleveringen en er dus eentje skippen?
Is het overigens aan te raden als je deze afleveringen leukt vindt om de hele serie te kijken? Volg het sinds een maand ofzo.
Plus dat het er vaak heel chaotisch aan toe gaat, probeer het dan nog maar eens te volgenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:26 schreef Brammie1 het volgende:
ik vind ER zonder NL ondertitels maar moeilijk. De gewone taal begrijp ik wel, maar niet de medische termen
Ik vind de medische termen en ziektes juist interessantquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:53 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind het goed te doen hoor. Het went, op den duur. En de medische termen zijn niet altijd even belangrijk.
Wat Trendelenburg betekent, moet je toch ook zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |