Viel ons ook al op.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en heb ik iets gemist? Waarom hadden Ray en Sam de hele tijd die jassen nog aan?
omdat het buiten koud was en ze van buiten kwamen en het geheel zich volgens mij binnen een vrij kort tijdsbestek zich afspeelde, en de jassen uitdoen geen directe prioriteit had.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond het al zo raar dat ik in de vakantie helemaal geen topic hierover kon vinden..
Ik vond het heerlijk om van 0.00 tot 0.50 ER te kijken.. En het liefst nog The practice ervoor Dus ik baalde maandagavond enorm.. Maar toen ik de gids erbij pakte zag ik dat het donderdag weer kwam.. Ik had geen idee dat ik naar herhalingen had zitten kijkenWant keek het altijd maar sporadisch.. Maar nu vind ik het toch echt geweldig
Alleen vond ik de aflevering vandaag een beetje apart.. Wel mooi.. Maar te weinig verhaal om de vaste characters heen.. Het ging nu alleen maar om die prof..
Ow en heb ik iets gemist? Waarom hadden Ray en Sam de hele tijd die jassen nog aan?
En wát heb je gemist zeg.. Ik was echt zwaar onder de indruk van deze aflevering!quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh was gisteren weer de eerste aflevering?Dat heb ik helemaal gemist
Och, Carter heeft ook wel eens staan snijden met z'n nette pak nog aan..dus achquote:Op vrijdag 7 september 2007 07:45 schreef milagro het volgende:
[..]
omdat het buiten koud was en ze van buiten kwamen en het geheel zich volgens mij binnen een vrij kort tijdsbestek zich afspeelde, en de jassen uitdoen geen directe prioriteit had.
ik doe maar een gok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |