abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50386750
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:06 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Ja man wtf, zag je in dat filmpje , hoe hard je moest hakken om een beetje geluid te krijgen .
Waar zie je dat
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_50386998
mij drum leeraar heeft er zoeen voor zigself om soms mee te drummen, de base drum is egt karton!

maar wel handig om te oefenen enzo.
pi_50387056
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Waar zie je dat
Heb je deze nu ingeruild voor die TD3? Of heb je nog een kit?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_50391537
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Waar zie je dat
Bij dat metal fragment
Lucidity4All
pi_50396607
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:18 schreef crossover het volgende:

[..]

Heb je deze nu ingeruild voor die TD3? Of heb je nog een kit?
Ja klopt. En dit is nu mijn kit.

Maar ik ben er best tevreden mee. Alleen even kijken of ik wat aan die bassdrum kan doen. die klinkt wat apart. Moet er even wat inleggen om te dempen ofzo.
pi_50421676
Toevallig.....ik zit er ook aan te denken om zo'n kitje erbij te kopen.
Ik ga verhuizen (huis uit) en moet een geisoleerd hok bouwen in de berging. Het probleem is alleen dat mijn berging niet breed genoeg is en als het hok niet genoeg geluidsdicht is, zal ik andere maatregelen moeten nemen.
Ik zat al te denken om mijn 16" floor te gaan gebruiken als bass dmv een bassdrumlifter, scheelt al aardig wat ruimte. Maar kwa geluid hoop ik gewoon op voldoende demping van mijn toekomstige hok.

@ Roooytjuh ; Hoe speelt dat ding? Is het hetzelfde gevoel als een normale kit? En daarmee bedoel ik de aanslaggevoeligheid van de vellen. Het geluid interesseerd me verder niet (aangezien ik daarvoor een goede kit heb), zolang het bespelen van de kit hetzelfde aanvoelt als een normale set.
  donderdag 14 juni 2007 @ 07:51:34 #167
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_50437933
Dat Traps geval heeft een drumleraar ook gekocht, ivm ruimte in de auto,, wat klinkt dat ding belachelijk slecht zeg.

ALs je overweegt om zo'n geval te kopen. Dan zou ik naar de AH gaan om een stel kartonnen dozen op te halen.
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:41:41 #168
3869 David
Drum the drums
pi_50441629
Ik ga als, ik de Lotto win of veel gespaard heb een Lignum kopen, volledig custom van Belgische makelij. Geen 'bent' shells, maar stave drums, een veel massievere klank dus.

http://www.lignumdrums.com

pi_50441915
Is het dan niet lastig als je hem wil uitbreiden?
pi_50441951
Hij lijkt mij eingelijk ook wel handig, ik heb er nu allemaal dempers op. en het lijkt me minder riumte inpikken.
pi_50443105
Ik zou gewoon sound-offs gebruiken, dan hoef je dat hele hok niet te verbouwen.
Lucidity4All
pi_50446938
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:27 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
wat is dat? een ande woort voor dempers?
pi_50447166
quote:
oja, ik noumde het dnmpers, ja die heb ik al joh.
pi_50448075
hehe ok .
Lucidity4All
pi_50449094
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:42 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
hehe ok .
Als je dat hebt hoor je het nog wel goed, het houd het niet geweldig ciliet bang tegen.
pi_50456359
Hebben jullie ook een stokkentas? en zoja, waar heb je die dan?

Zelf heb ik er geen maar ik heb een houder die je aan een bekkenstandaart kan maken.
  donderdag 14 juni 2007 @ 20:33:41 #177
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_50463348
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:38 schreef Ska-te het volgende:
Ik ga verhuizen (huis uit) en moet een geisoleerd hok bouwen in de berging. Het probleem is alleen dat mijn berging niet breed genoeg is en als het hok niet genoeg geluidsdicht is, zal ik andere maatregelen moeten nemen.
Ik zat al te denken om mijn 16" floor te gaan gebruiken als bass dmv een bassdrumlifter, scheelt al aardig wat ruimte. Maar kwa geluid hoop ik gewoon op voldoende demping van mijn toekomstige hok.

@ Roooytjuh ; Hoe speelt dat ding? Is het hetzelfde gevoel als een normale kit? En daarmee bedoel ik de aanslaggevoeligheid van de vellen. Het geluid interesseerd me verder niet (aangezien ik daarvoor een goede kit heb), zolang het bespelen van de kit hetzelfde aanvoelt als een normale set.
Ja idd, heel toevallig
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
  donderdag 14 juni 2007 @ 20:34:46 #178
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_50463388
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:41 schreef David het volgende:
Ik ga als, ik de Lotto win of veel gespaard heb een Lignum kopen, volledig custom van Belgische makelij. Geen 'bent' shells, maar stave drums, een veel massievere klank dus.

http://www.lignumdrums.com

[afbeelding]
Lelijke snare, mooi geluid waarschijnlijk.
www.betteroffs.com
www.betteroffs.com
pi_50469258
quote:

Speelt gewoon goed hoor. Het zijn gewone vellen die er op zitten hoor.
pi_50469288
quote:

Speelt gewoon goed hoor. Het zijn gewone vellen die er op zitten hoor.
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 07:51 schreef dazzled het volgende:
Dat Traps geval heeft een drumleraar ook gekocht, ivm ruimte in de auto,, wat klinkt dat ding belachelijk slecht zeg.

ALs je overweegt om zo'n geval te kopen. Dan zou ik naar de AH gaan om een stel kartonnen dozen op te halen.
Dan moet je drumleraar hem leren stemmen. Hij klinkt bij mij gewoon prima.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:10:07 #181
3869 David
Drum the drums
pi_50471760
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:34 schreef Danny_Ramone het volgende:

[..]

Lelijke snare, mooi geluid waarschijnlijk.
Die kleur is zo te veranderen. Voor de rest vind ik 'm prachtig. Het is helemaal custom, dus voor mijn part wordt ie paars met gele bollen.

En de klank is onovertroffen natuurlijk, en daar gaat het om. Ik speel liever op een lelijk drumstel dat goed klinkt dan omgekeerd, al is de combinatie van uiterlijke schoonheid en optimale klank natuurlijk ideaal.
pi_50476096
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 17:11 schreef mosterman het volgende:
Hebben jullie ook een stokkentas? en zoja, waar heb je die dan?

Zelf heb ik er geen maar ik heb een houder die je aan een bekkenstandaart kan maken.
ik heb een kokertje aan men floor tom
Lucidity4All
pi_50477264
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:27 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:

[..]

Die wc rol van je avater zeker?
pi_50477279
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:27 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:

[..]

Maar kan je dan ook als er onder het spelen een stok breekt dat je dan kan dooorspelen en een nieuwe stok pakt?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:39:54 #185
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_50480922
Dus je bent van mening dat het heel goed klinkt? dat is je goedrecht. Iedereen heeft een ander oor. Mijn oren horen dat er een ketel mist. Ook de hardware/spanranden ed. Zijn van hard plastic. Ik kan niet geloven dat dat een lange levensduur heeft als je zoiets koopt ivm de ruimte in je auto.
Misschien leuk als oefenset. Maar als je het gaat vergelijken met een td3. Dan merk je de traps niet eens op.
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:32:07 #186
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_50482575
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:[...]
Filmpjes:

[url=http://www.trapsdrums.com/video.asp[...]]http://www.trapsdrums.com/video.asp[...][/url]
Die gast uit die filmpjes
"Rock!" en dan nog dat gebaar op het eind

Hij drumt trouwens best wel ok
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:16:26 #187
88523 BadDay
The One I Love
pi_50484026
Leuk om op te oefenen, verder klikt het nogal niet om het zacht uit te drukken. Die drummer op de filmpjes drumt erg slordig.
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_50503007
Nou dat kokertje is idd voor reserve opslag, want ik transpireer nog wel is, en dan wil er nog wel is een weg vliegen als ik te fanatiek bezig ben, maar mijn KUCH CARBOSTICKS4LIFE kuch, breken niet, aldus de kerel die ze me verkocht .
En ja onder het spelen kan ik gewoon pakken .
Lucidity4All
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:39:55 #189
181657 LordNemephis
computer says no
pi_50507901
quote:
...te fanatiek bezig ben, maar mijn KUCH CARBOSTICKS4LIFE breken niet
Maak je niet druk, die carbosticks gaan wel een leven lang mee. Je bekkens en trommels, dat is een ander verhaal met carbosticks maar daar zei je ook niks over

Net de Heideroosjes levend gezien: Niet helemaal mijn ding maar moet de heren nageven, wat een energie stralen ze uit, beukt echt lekker!
Daarvoor een of ander bandje uit Kampen gezien, Nou En heten ze, ook beetje van die standaardmuziek maar strakke drummer en humor bij de presentatie!

[ Bericht 1% gewijzigd door LordNemephis op 16-06-2007 00:41:43 (typo) ]
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_50509433
quote:
Sound offs? Wat zijn dat?
  zaterdag 16 juni 2007 @ 01:54:46 #191
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_50509830
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 00:39 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

Maak je niet druk, die carbosticks gaan wel een leven lang mee. Je bekkens en trommels, dat is een ander verhaal met carbosticks maar daar zei je ook niks over

Net de Heideroosjes levend gezien: Niet helemaal mijn ding maar moet de heren nageven, wat een energie stralen ze uit, beukt echt lekker!
Daarvoor een of ander bandje uit Kampen gezien, Nou En heten ze, ook beetje van die standaardmuziek maar strakke drummer en humor bij de presentatie!
Met Nou En heb ik een keer gespeelt. Toffe lui zijn het, vooral die drummer, lekker mee gepraat.
www.betteroffs.com
www.betteroffs.com
pi_50511474
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 01:36 schreef Ska-te het volgende:

[..]

van die dikke rubber vellen waar je helemaal niks door hoort gok ik...
  zaterdag 16 juni 2007 @ 03:49:39 #193
181657 LordNemephis
computer says no
pi_50511574
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 01:36 schreef Ska-te het volgende:

[..]

dan zet ie z'n electronische drumstel uit
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_50514712
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 03:49 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

dan zet ie z'n electronische drumstel uit
Hahaha
Die rubberen dingen...ja kan. Maar dan blijft de reden voor het bouwen van een hok toch? Als je met die rubberpads speelt krijg het toch een totáál andere bounce van je stok als dat je met gewone vellen zou spelen (of in dit geval, een Traps-kitje)

Volgens mij is die Traps nieteens zo'n slecht idee. Niet om mee op te treden uiteraard, maar volgens mij is het zeer ruimte besparend en speelt het hetzelfde als een normale set. Zolang je je niet om het geluid bekommerd is het een perfect oefenkitje. Ik ga hem deze week maareens testen denk ik
  zaterdag 16 juni 2007 @ 17:41:51 #195
181657 LordNemephis
computer says no
pi_50523360
Dat eeuhm .. ding lijkt me idd ideaal voor oefenen terwijl je rekening moet houden met je omgeving.
Ik heb jaaaaren terug van die rubberen matten voor op de ketels van mijn ouders gekregen toen ze erachter kwamen dat een drumstel toch wel een teringherrie maakt - heb er weinig mee gespeeld omdat ze de klank helemaal dood maken en de response nul noppes nada is: nog een reden waarom dat Traps ding daarvoor beter is. (Traps: Once you've bought one you're trapped forever...)

Godzijdank heb ik de luxe dat ik een oefenhok heb
pi_50523786
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:39 schreef dazzled het volgende:
Dus je bent van mening dat het heel goed klinkt? dat is je goedrecht. Iedereen heeft een ander oor. Mijn oren horen dat er een ketel mist. Ook de hardware/spanranden ed. Zijn van hard plastic. Ik kan niet geloven dat dat een lange levensduur heeft als je zoiets koopt ivm de ruimte in je auto.
Misschien leuk als oefenset. Maar als je het gaat vergelijken met een td3. Dan merk je de traps niet eens op.
Niet voor ruimte in de auto, maar voor in mijn kamer.

Het mist idd wel wat, maar als karton klinkt het zeker niet.

En ik vind hem zeker beter dan een TD3.
pi_50567764
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:20 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Nou dat kokertje is idd voor reserve opslag, want ik transpireer nog wel is, en dan wil er nog wel is een weg vliegen als ik te fanatiek bezig ben, maar mijn KUCH CARBOSTICKS4LIFE kuch, breken niet, aldus de kerel die ze me verkocht .
En ja onder het spelen kan ik gewoon pakken .
Maar wat voor kokertje dan, kun je dat zelf maken?
pi_50580568
.
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:28 schreef Ska-te het volgende:

[..]

Hahaha
Die rubberen dingen...ja kan. Maar dan blijft de reden voor het bouwen van een hok toch? Als je met die rubberpads speelt krijg het toch een totáál andere bounce van je stok als dat je met gewone vellen zou spelen (of in dit geval, een Traps-kitje)

Volgens mij is die Traps nieteens zo'n slecht idee. Niet om mee op te treden uiteraard, maar volgens mij is het zeer ruimte besparend en speelt het hetzelfde als een normale set. Zolang je je niet om het geluid bekommerd is het een perfect oefenkitje. Ik ga hem deze week maareens testen denk ik
Tuurlijk, het absorbeert een deel van de kracht achter de stok, Maar dan kan je nog steeds de zelfde moves doen hoor . Het klinkt misschien iets anders, gedempter uiteraard.
En tja, Traps moet je alleen hebben als je zeker weet dat je er niet door heen slaat, en verder iets van een koptelefoon gebruiken want je moet het niet van z'n akoestiek hebben
Puur en alleen oefenen.
Lucidity4All
pi_50580650
quote:
Op maandag 18 juni 2007 09:07 schreef mosterman het volgende:

[..]

Maar wat voor kokertje dan, kun je dat zelf maken?
uiteraard ,
Ik heb nu een gemodificeerde keukenrol, gewoon de onderkant met een of ander object dicht gemaakt, en met een touwtje aan een moertje gehangen .
Lucidity4All
pi_50580751
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:41 schreef LordNemephis het volgende:
Dat eeuhm .. ding lijkt me idd ideaal voor oefenen terwijl je rekening moet houden met je omgeving.
Ik heb jaaaaren terug van die rubberen matten voor op de ketels van mijn ouders gekregen toen ze erachter kwamen dat een drumstel toch wel een teringherrie maakt - heb er weinig mee gespeeld omdat ze de klank helemaal dood maken en de response nul noppes nada is: nog een reden waarom dat Traps ding daarvoor beter is. (Traps: Once you've bought one you're trapped forever...)

Godzijdank heb ik de luxe dat ik een oefenhok heb
Mwoa, als je sound offs hebt, van Go!.
Ik vind ze heel goed spelen, zelfde klank kleur verschillen, alleen niet tyfus hard .
Plus dat je hard/zacht verschil kan accentueren, en dus kan uitvogelen hoe en wat het beste in elkaar overloopt. Tenminste zo handel ik er naar. Als ik niet op men elektrische set zit .
Lucidity4All
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')