Aan het werk om nieuwe Sabians te kunnen kopenquote:
Gebruik je nou echt al die bekkens?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:23 schreef Ethereal het volgende:
Hier is er in ieder geval 1! Ben de drummer van de band NE1, en ik ben de trotse bezitter van deze 2 beestjes:
[afbeelding]
Tama Rockstar
10, 12, en 14" toms met Evans G2 Coated vellen
14" Tama Rockstar snare met Remo Controlled Sound Powerdot vel
Tama Iron Cobra Powerglide Twinpedaal
Zildjian ZBT Pro Hihats en Ride
Stagg 14, 16, 17 en 18" DH Series Crashes
Stagg 15" Regular series Crash
Wuhan 20" China met sizzles
Yup.. Verschillende toonhoogtes, verschillende sound.. De ene sound past beter op sommige momenten als de andere.. De grotere bekkens gebruik ik ook nog wel eens als ride, op de 16" en de 17" kan ik heerlijk crashen (ipv hihats of ride een crash).. De 14" gebruik ik als splash of effect.. Heb ook nog een afgedraaide 15" Zildjian die eigenlijk nergens naar klinkt, maar strak op de china geschroefd klinkt het geheel ineens een stuk feller en ranziger!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:22 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Gebruik je nou echt al die bekkens?
Zoveel zijn t er nog niet eensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:22 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Gebruik je nou echt al die bekkens?
Dat zijn dus bellsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:54 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Wil nu nog een keer van die kleine bekkens die eigenlijk alleen maar een cup zijn (geen idee hoe die dingen heten) maarja kost allemaal veel centjes helaas...
Op het laatstequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:50 schreef LordNemephis het volgende:
Ah bells... ook wel een voor de hand liggende naam
Deze meneer, Mike Mangini, kan er ook goed mee omgaan (en na dit filmpje weet ik zeker dat ik voor altijd en eeuwig een prutser zal blijvenhij is zóóó goed... ) en een echte stuntdrummer!
Veel oefenenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:50 schreef LordNemephis het volgende:
Deze meneer, Mike Mangini, kan er ook goed mee omgaan (en na dit filmpje weet ik zeker dat ik voor altijd en eeuwig een prutser zal blijvenhij is zóóó goed... ) en een echte stuntdrummer!
Heb het filmpje al zo vaak gezienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:50 schreef LordNemephis het volgende:
Best een goed idee! Maar waarom speel je niet gewoon met links op je hihat? Dat komt toch op hetzelfde neer?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:54 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Zoveel zijn t er nog niet eens![]()
Heb sinds kort een ouwe ride (een echte heuse Rogers jawel) links opgehangen om techniek met links es wat te ontwikkelen. Ging eerst absoluut niet maar nu steeds beter. Ook rechts gewoon nog een ride.
Die gebruik ik ook - maar altijd hihat wordt ook saai hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:46 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Best een goed idee! Maar waarom speel je niet gewoon met links op je hihat? Dat komt toch op hetzelfde neer?
Nee jung gaafste wat er isquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:23 schreef Ska-te het volgende:
Ja, met je rechterhand op snare wordt op een gegeven moment ook saai toch
Feeling is aanwezig, al helemaal met gaas over je raakvlakken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:53 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Is een electrisch drumstel ook wat voor beginners??, of krijg je de "feeling" dan niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |