Sopje maken van azijn, biotex en soda.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:28 schreef purplerose het volgende:
Die pumps kan je wel wegpleuren, die geur gaat nooit helemaal meer weg
Onze neuzen pikken het niet meer op, maar hun neusjes nog wel dus het blijft een object waar op gepist blijft wordenJa dit weet ik uit ervaring helaas
Okee, 11 uur hebben we niet gehaald...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:28 schreef Logician het volgende:
hmm ze is heeel erg veel stike a poses aan het doen.. loop.. sta stil.. loop.. sta stil.. loop.. sta stil..
gremlins zijn druk
Heb 1x een kattenbevalling meegemaakt... Tijdens het bevallen zélf brak haar water. Voor die tijd was ze een uur of 2 (ruwe gok) mega onrustig. Vandaar dat ik denk dat het niet lang meer duurt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:32 schreef Pune het volgende:
Hoe weet je eigenlijk of ze weeën ofzo heeft? Heeft een kat weeën? Of breekt haar water ofzo?
Is dat dan dezelfde spray als anti-krab spray? Die ruikt naar citroen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:29 schreef Logician het volgende:
purple, morgen meteen van dat anticatspray kopen dus
Daarom... En ik woon nu op een klein flatje, die kat zou stapelkrankjorum worden...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:33 schreef purplerose het volgende:
@Logi, ja idd en wat DM zegt, met sopje proberen
@DM ik heb ook al aardig wat spullen wegmoeten gooien doorweekt met zoveel zeik dat je het echt never nooit meer goed zou krijgen
Ik ook één keer, maar toen viel ik er halverwege middenin, vandaar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:34 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Heb 1x een kattenbevalling meegemaakt... Tijdens het bevallen zélf brak haar water. Voor die tijd was ze een uur of 2 (ruwe gok) mega onrustig. Vandaar dat ik denk dat het niet lang meer duurt.
Whehehehehe, iddquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:35 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Daarom... En ik woon nu op een klein flatje, die kat zou stapelkrankjorum worden...
Als ik ooit verkering krijg met een rijke vent met een grote vrijstaande woning, zal ik weer katten overwegen...!
Kandidaten...?
YEAH!!! handdoeken, kokend water, het is zover!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef Logician het volgende:
Ze is echt onrustig, ze ligt nu met een kop op onweer onder de tafel met dr staart te zwiepen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |