Dat is nog het walgelijkste wellicht. Zodra het over anderen gaat is het lachen gieren brullen en kan het niet ver genoeg gaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:15 schreef schatje het volgende:
Jezus, wat een vertoning, de dag ervoor waren ze oh zo aan het glunderen toen Jaap de brief over Sylvia aan het voorlezen was.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je niet goed gezienquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:14 schreef Desii het volgende:
Natasja.... hou je muil..... Huub sliep al, toen jij binnen kwam.
En daarbij was Brian zwaar over der rooie..... erger dan Huub
En Huub keek gelijk op....quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
een paar kwartjes ??
Ga uw gang?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:15 schreef Kinga het volgende:
even voor straks.... kan er 1 persoon even kingjaap checken om 21.00 en hier kopieren, dit om zijn pageviews te beperken.....
rustig rustig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
NEE JEZELF AFRUKKEN IN DE JACUZZI IS IETS OM TROTS OP TE ZIJN
![]()
Hij doet zelf de poort open als ze opnieuw de fout ingaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:16 schreef CrazyB het volgende:
Wie van de gouden kooi heeft er dan ingegrepen? de Mol?
En een heuptasje van K3quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:16 schreef FuTilE het volgende:
Komop, geef ze allemaal een knuffel en een My Little Pony en hophop naar huis allemaal!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:16 schreef Copycat het volgende:
Gaan ze nu Huub aanranding in de schoenen proberen te schuiven?
okquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:15 schreef Kinga het volgende:
even voor straks.... kan er 1 persoon even kingjaap checken om 21.00 en hier kopieren, dit om zijn pageviews te beperken.....
Volgens mij is Amanda daar zelf verantwoordelijk voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:16 schreef drzwaan het volgende:
Huub heeft Amanda opzettelijk dronken gevoerd gisteren...
Nicolaas ziet de kans om een speler of zelfs meerdere uit het huis te kegelen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:17 schreef haak2 het volgende:
ja en nicolaas heeft zelf ook vaak gezegd dat hij brian zo zou gaan opfokken dat hij een knal aan nicolaas zou uitdelen. Hij zei toen zelfs dat hij zelfs beter het bloed onder brians nagels zou kunnen halen als huub kan, dus waar heeft hij het over
Dat was toen Amanda de hele dag Eric voor flikker uitschold.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:17 schreef FuTilE het volgende:
Politie 3 weken geleden? Wat was er toen aan de hand?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is Amanda daar zelf verantwoordelijk voor![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Graagquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:15 schreef Kinga het volgende:
Mooi nummerquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:18 schreef FuTilE het volgende:
Cry me a riveeeeeeeeeer, cry me a riveeeeeeeerrrrrrr.....
Onze HuisHomoMartelaar voor al uw discriminerende zakenquote:
En eigenlijk is dat best wel erg.... fysiek geweld MOET boven geld staan....quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:17 schreef maril het volgende:
Wat een gezever is dit , de redactie wil dat Huub erin blijft, en nu krijg je een rondje spijt van de bewoners.Bah
Oh, ok. Niet meegekregen, thxquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:18 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat was toen Amanda de hele dag Eric voor flikker uitschold.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:19 schreef ericahysterica het volgende:
sillysaaisok is niet van plan om te veranderen dus die kan ook opzouten
Als huub nou niet zo duidelijk had geweest dat hij Amanda het nest in wou hebben..quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:18 schreef FuTilE het volgende:
Cry me a riveeeeeeeeeer, cry me a riveeeeeeeerrrrrrr.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |