En er zat er eentje in de autoquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
En er zat er eentje in de treinwel lekker hele uitzending kunnen luisteren, het klonk gewoon al koud
.
Doe je er tegenwoordig 3 uur over dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:58 schreef MutZ het volgende:
En er zat er eentje in de autoOok lekker de hele uitzending geluisterd
Nee, maar ik heb daarvoor en daarna ook geluisterdquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:03 schreef Glacier het volgende:
[..]
Doe je er tegenwoordig 3 uur over dan?
Tis hier al middag hoorquote:
Klopt! gisteren was ze ook niet aanwezig bij de C&S-show, maar ze vertelt net op de radio dat is geopereerd aan haar knie en ze heeft nieuwe kruisbanden gekregen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:08 schreef Remzz het volgende:
Eddy Zoey
Alleen is Tessel er volgensmij niet
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:58 schreef Toad het volgende:
we kregen via de sms de groeten van damook
Ik ben niet echt aan het luisteren, vind de zon toch leukerquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:59 schreef wolfrolf het volgende:
Mega Top 50
Ik haat hitlijsten. Haatttttttttttttttttttttt
Het was toch: Sander de Heer, geile beer, ik kan niet meer?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:18 schreef wolfrolf het volgende:
Sander de Heer houmaarop ik kanniet meer
Waarom staat hij niet in de OP? Schandalig
Tsja... zoals je ziet had ik het topic toch beter '3FM op koninginnedag' kunnen noemen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:36 schreef DaMook het volgende:
Goedeavond allemaal.
Edit: Ow al sinds 18:30 niemand meer.
Ah toch nog iemandquote:Op zondag 29 april 2007 00:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tsja... zoals je ziet had ik het topic toch beter '3FM op koninginnedag' kunnen noemen.
Hartelijk zondag trouwens.
Die vliegt later vandaag pas terug naar Spitsbergen, dus dat lijkt me nogal onmogelijk.quote:
Hij is net terug van vakantiequote:Op zondag 29 april 2007 10:59 schreef Glacier het volgende:
Is Veenstra maandag gewoon weer on air? Of krijgt ie vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |