goed plan, komt vaker voorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:32 schreef Dylanesque het volgende:
Zal ik m'n blues brothers vraag puntje maar gewoon aan diegene toekennen die al 2 van de 3 namen heeft gegeven? denk niet dat iemand nu nog met 3 (andere) namen komt![]()
Houdt toch een beetje de vaart erin...quote:
Voor zover ik weet niks bekends, niks van Disney iig.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:03 schreef Flitspaal het volgende:
Patch: Wat heeft Kees Schilperoort aan stemmetjes ingesproken?
Er was wat twijfel over de integriteit van iemand in de Algemene Kennis Quiz in MEN. Die beweerde dat hij Kees Schilperoort kende van de stemmetjes in de tekenfilms op tv. Vandaar deze vraag aan de kennerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:59 schreef Patch het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niks bekends, niks van Disney iig.
Hij zat wel in Alfred J. Kwak als dat nijlpaard en ik meen ook 'als cameo' in De Smurfen en Calimero...
Ik heb zelf nog navraag gedaan en gezocht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:13 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Er was wat twijfel over de integriteit van iemand in de Algemene Kennis Quiz in MEN. Die beweerde dat hij Kees Schilperoort kende van de stemmetjes in de tekenfilms op tv. Vandaar deze vraag aan de kenner.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:54 schreef cwk het volgende:
Ik wil overigens niet flauw doen specifiek tegenover jou hoor Flitspaal, want dit gebeurd wel vaker. Maar een vraag stellen wetende dat het gewoon wat in het wilde weg raden wordt vind ik eigenlijk vrij vervelend. En films kiezen met 5 votes elimineert gelijk het kleine beetje kans dat iemand die het antwoord écht weet de vraag goed heeft.
Ik doe geen poging om wie dan ook te imponeren. Zoals ik al zei: het was mijn bedoeling om juist door de onbekendheid van de film deductie zijn werk te laten doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met cwk eens. Een vraag stellen over een films met vijf voters wetende dat niemand hem heeft gezien is kortom belachelijk. Zelfs als een antwoord als het is in kleur goed is. Dan wordt het maar gewoon wat wild gok werk en komt het niet meer op kennis aan.
Vragen moeten wel beantwoordbaar blijven. Het was (is) altijd een beetje de FMT etiquette geweest, dat als je een vraag stelde, je er rekening mee hield dat de andere de film e.d. kende en/of gezien hadden. We kennen elkaar goed genoeg omdat te weten. Iig goed genoeg om te weten dat zo'n film met 5 votes door niemand is gezien. Tegenwoordig lijkt het wel een trend om vragen te stellen over de meest obscure producties, die niemand kent. Dat haalt ongelovelijk de vaart en imho de lol van het spelletje eraf. Het is gewoon jammer dat als je 's avonds op FMT kijkt er nog steeds dezelfde vraag staat als er 's middags ook al stond, (bij wijze van spreken) Het doel van het spelletje is imho om plezier met elkaar te hebben door vragen over films te stellen en een beetje vaart erin te houden. Het doel is imo nooit geweest om zo'n moeilijk mogelijke vraag te stellen, die niemand weet om de rest te imponeren met de nieuwste obscure productie die je hebt gezien.
Mijn punt is dat men wel eens iets vaker als men een vraag stelt bij zichzelf mag afvragen of het beantwoordbaar is. We zijn filmkenners, geen lopende film encyclopedieën.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:13 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik doe geen poging om wie dan ook te imponeren. Zoals ik al zei: het was mijn bedoeling om juist door de onbekendheid van de film deductie zijn werk te laten doen.
Laten we het maar houden op een mislukt experiment.
Sokolsky is ooit begonnen met de vorm: vertel iets over deze film.
Ik ga zo'n type vraag niet meer stellen bij dezen![]()
.
Op een enkele Belg en obscure user naquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Mijn punt is dat men wel eens iets vaker als men een vraag stelt bij zichzelf mag afvragen of het beantwoordbaar is. We zijn filmkenners, geen lopende film encyclopedieën.
Na ongeveer anderhalve minuut begin ik ze te herkennen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vEc4YWICeXk
[afbeelding]
Wie is dat ook weer meteen na Tuesday Weld?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vEc4YWICeXk
[afbeelding]
Ik durfde het al niet voor te stellenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tuesday Weld is net iemand die ik niet herken.
Maar het is Jane Fonda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |