Ja, komt er aan. Ik had de vraag ook niet goed, dus was wat verbaasd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:04 schreef Gillingham het volgende:
Mike, je bent je er waarschijnlijk niet van bewust dat je de vraag goed had, maar je hebt een puntje gekregen.
Nu dus nog de vraag.![]()
Dat dacht ik al. Daarom dacht ik: laat ik hem er even op attenderen. En zie hier het resultaat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, komt er aan. Ik had de vraag ook niet goed, dus was wat verbaasd.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:02 schreef Patch het volgende:
Ben benieuwd naar de kijkcijfers van Deuce Bigalow 2 vanavond![]()
Dat is een oude foto hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:55 schreef Doff het volgende:
Laurenzo toch, kom jij in de Drie? Dat had ik nou nooit achter jou gezocht.
houden zo, het is een der meest slechte films op deze aardkloot....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik wist niet dat daar een vervolg van was.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:18 schreef Patch het volgende:
[..]
houden zo, het is een der meest slechte films op deze aardkloot....
yupquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm1695453/
#3...
Jij schaamt je vast
Ah, ik was gisteren dus in de Drie Gezusters. Was best grappig, maar meer omdat we al wat suffig warenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:07 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Dat is een oude foto hoor. Maar ik heb daar jaren rondgehangen inderdaad, met aangenaam gezelschap
. Nu ga ik liever naar Doornroosje, maar was gister ook nog in de Boogie. Ach, het Nijmeegse uitgaansleven
Ik kom overal wel eens. Hangt er een beetje vanaf met wie ik ga. Merleyn is ook wel leuk, maar ik kom er echt zelden. Morgen vier ik mijn verjaardag en dan zullen we daarna wel weer terecht komen in de Molenstraat ergens. Maarja, ik ben er opgegroeid, dus het is een beetje een guilty pleasurequote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:54 schreef Doff het volgende:
[..]
Ah, ik was gisteren dus in de Drie Gezusters. Was best grappig, maar meer omdat we al wat suffig waren. Doornroosje is dan weer een leuke tent vind ik. Maar Meleyn boven alles. Kom je daar wel eens?
Jeugdsentiment verklaart altijd alle afwijkende voorkeurenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:09 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Ik kom overal wel eens. Hangt er een beetje vanaf met wie ik ga. Merleyn is ook wel leuk, maar ik kom er echt zelden. Morgen vier ik mijn verjaardag en dan zullen we daarna wel weer terecht komen in de Molenstraat ergens. Maarja, ik ben er opgegroeid, dus het is een beetje een guilty pleasure. Voor de muziek moet je toch niet in het centrum zijn.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:54 schreef Doff het volgende:
[..]
Ah, ik was gisteren dus in de Drie Gezusters. Was best grappig, maar meer omdat we al wat suffig waren. Doornroosje is dan weer een leuke tent vind ik. Maar Meleyn boven alles. Kom je daar wel eens?
Was toch zoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
![]()
Odessa is relaxed, maar daar is het bier zo ontzettend duur. Kun je beter wijn drinken.
Nee, zodra jij weg bent is de lol er al snel af natuurlijk. Lag er om half 5 in en was om half 10 alweer aan het schoonmakenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:16 schreef Gillingham het volgende:
Ja klopt. Maar om het nu zo openlijk toe te geven.
Nog lang gebleven?
Oei, arme jongen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:18 schreef Doff het volgende:
[..]
Nee, zodra jij weg bent is de lol er al snel af natuurlijk. Lag er om half 5 in en was om half 10 alweer aan het schoonmaken.
Neequote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Oei, arme jongen.
Heb je het tentamen nog een beetje kunnen maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |