abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194394
Wie heeft die al gelezen? Staat in het Stroom katern.

Citaat: BB celebreert dag in dag uit een tergend monotoon geneuzel over niets, een oeverloos gesjok met handdoek en shampooo, gehang, gebrom, gezeik, gekuch en geronk.
De vrouwen roken opvallend veel. Soms jankt er één in een hoekje. De mannen ontbloten voortdurend het bovenlijf en maken gebbetjes.
.......collectieve wezenloosheid....
En dagelijks kijken bijna een miljoen mensen naar deze gedepriveerde televisiecamping, naar schimmen die afgrondelijk zijn in hun inwisselbaarheid, in hun zompig bestaan van krabben, haperen, dolen en staren.

uit: 'De sukkel zal nooit meer dezelfde zijn' van Joost Zwagerman, Volkskrant 1-10-99

pi_194395
En dit is een zogenaamd literair wonder van Nederland. Kunnen we die gozer niet naar zweden sturen om mee te doen met een soortgelijk programma. Misschien wordt ie met zelfmoord wel onsterfelijk. Dit soort verhalen maakt ie maar in zijn eigen tijd en voor zichzelf. Ik hoef dit niet te lezen. Net zoals zijn boeken trouwens
Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

vrijdag 1 oktober 1999 @ 11:52:00 #3
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_194396
EN dagelijks wordt de Volkskrant bedolven omder de katteNstr*nt.....

hehe....

pi_194397
Ja allemaal leuk en aardig jullie opmerkingen
maar een beetje gelijk heeft ie wel natuurlijk.
En elke keer maakt f*****g V. er weer een potje van. Geen contact,horloge, info noem ze maar op.
"Wordt geen slachtoffer van uw eigen beperkingen" // " Een probleem hoeft geen probleem te zijn als je er geen probleem van maakt"
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 14:32:00 #5
272 R@b
No-nonsens
pi_194398
In de jaren 80 zat ik met Zwagerman op school (havo/vwo) in Alkmaar Hij schreef toen al dergelijke stukjes in de schoolkrant. Hij kan wel schrijven maar voelde zich toen al hoog verheven boven het PLEBS wat wij, BB kijkers in zijn ogen zijn

Niet mee in discussie gaan dat soort figuren alleen literair niveau is hoog genoeg voor hen

Rob uit
Alkmaar - zuid

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_194399
Juist zulke mensen kan je in een goede heftige discussie, waarin je zelf niets toegeeft, volledig over de zeik krijgen. En dat mijne dames en heren kan je bijna een hobby van me noemen. Ik moet namelijk niets hebben van mensen die zich ergens ver boven voelen staan. Wie hoog staat kan diep vallen, liefst met mijn hulp.

Dus Joost, mocht je hier ooit komen...

(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 16:08:00 #7
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_194400
Maar hij schrijft geweldige boeken!!
(en das echt waar.....)
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 16:23:00 #8
272 R@b
No-nonsens
pi_194401
Ik vind ook dat hij goed kan schrijven en ook zijn optreden bij Barend en van Dorp waardeer ik, Alleen moet hij zich niet altijd zo verheven gaan gedragen tegen wat in zijn ogen "platvloers vind"

groet

Rob uit
Alkmaar - zuid

pi_194402
Het is wat moeilijker je ZIJN gezichtswijze voor te stellen dan die van de FoK-bewoners.
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 16:36:00 #10
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_194403
Ach Rob,

Dit hele Fok!forum zit vol met mensen die zich verheven voelen boven het platvloerse V. en BB. gedoe. Daar hebben we Joost niet voor nodig....

vrijdag 1 oktober 1999 @ 16:49:00 #11
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_194404
Zwagerman heeft natuurlijk best een beetje gelijk, en hij zet het verdomd eloquent neer. Aan puur BB zoals Vermonitara het presenteert zou ik ook niet zoveel vinden, want er gebeurt inderdaad niet bijster veel opzienbarends. Combineer het met dit polemische (hee Zwagermannetjeeeeh) medium, en dan met name dit forum, en het wordt zooooo leuk. Maar het is niet makkelijk om Zwagerman te zijn hij kan het voor zijn imago niet permitteren iets als BB ook maar een greintje interessant te vinden.
En ik geef toe, ook ik voel me verheven... Mea Culpa
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_194405
Ook al voelen we ons verheven, neemt toh niet weg dat de meesten onder ons er elke avond naar kijken.... Daarnaast worden er vele uren gestoken in het reageren op Fokzine.net en het lekker voyeuristisch bekijken van de diverse streams... Wat maakt het uit.
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 17:31:00 #13
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_194406
Hee Ollie
Maakt helemaal niets uit.
Lekker blijven kijken.
LAAT JE NIET GEK MAKEEEEEEH
V
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 17:34:00 #14
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_194407
Dit hele Fok!forum zit vol met mensen die zich verheven voelen boven het platvloerse V. en BB. gedoe. Daar hebben we Joost niet voor nodig....Twinny sister heeft gelijk.
En lopen we trouwens hier niet allemaal een beetje de draak te steken met BB en V?
Daar is dit forum toch ook voor bedoeld?
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_194408
Exactly. Dat is precies waar het forum voor bedoeld is....
Laten we hopen dat er nog veel onbenulligheid voorbij komt in de komende weken...
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 18:50:00 #16
272 R@b
No-nonsens
pi_194409
Inderdaad steken we allemaal een beetje de draak met BB maar ik vind het in opzet wel een leuk programma. Ook de hele hype er omheen vind ik erg intrigerend
en wat Verbal zei:
Maar het is niet makkelijk om Zwagerman te zijn hij kan het zich voor zijn imago niet permitteren om iets als BB ook maar een greintje interessant te vinden.
Dat is eigenlijk precies wat ik bedoelde; Je af zetten tegen iets omdat het zo hoort....jammer

Groet

Rob uit
Alkmaar - zuid

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')