wat is hier grappig dit is serieuse praatquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:19 schreef cerreur het volgende:
Ja, zo hebben we wel genoeg "grappige" topics van je gezien. Kap nou maar met bestaan.
Euhm jij bent grappig, je taalgebruik is grappig of sneu tis maar hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
wat is hier grappig dit is serieuse praat
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:56 schreef woutabest het volgende:
Hoi, wil je mij even een lol doen en met je scootah op een treinoverweg gaan zitten? Ja? Bedankt!
ik boek zo weer dit is een breek straks blaas ik weer holla naar die straatje langs die water en die chikkaasquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:21 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Euhm jij bent grappig, je taalgebruik is grappig of sneu tis maar hoe je het bekijkt.
Moet jij niet trouwens je park gaan chekken ow nee de chicka's in de park gezien het mooie weer buiten?
ik begrijp het nog steeds nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:23 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
ik boek zo weer dit is een breek straks blaas ik weer holla naar die straatje langs die water en die chikkaas![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:23 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
ik boek zo weer dit is een breek straks blaas ik weer holla naar die straatje langs die water en die chikkaas![]()
Zou je het voor mij kunnen vertalen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is de taal van de straat ouwe. Jeweettoch.
Alweer? FOK kan beter een fulltime vertaler aannemen ofzo als deze triangeljosti niet snel geband wordtquote:
Gewoon standaard mensen met een scooter/brommer bannenquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:26 schreef woutabest het volgende:
[..]
Alweer? FOK kan beter een fulltime vertaler aannemen ofzo als deze triangeljosti niet snel geband wordt
quote:
dankjequote:Op vrijdag 27 april 2007 17:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Er heeft iemand een trap tegen z'n scooter gegeven. Schade wordt geschat op ¤300, maar de beste man wil niet met geld over de brug komen omdat hji dat simpelweg niet heeft. TS heeft toen met een aantal "vrienden" de vandaal een aantal klappen gegeven, maar de vandaal komt nog steeds niet met geld over de brug. Wederom omdat hij niet in de positie is ¤300,00 af te tikken.
Warm he ! volgens mij zijn je hersens aan het koken....quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:17 schreef Pragmatisch het volgende:
een arelaxt spacende baas paasde mij vandaag een dikke deuker in me 180er
vol naar de peet want dat is voor zeker 300 ballaas aan kapot
ik heb die mannetje wel geklapt met paar homies maar hij gaat die deuker niet lappen
omdat die gast heb geen geld![]()
Afzinken in de Noordelijke IJszee is ook ok.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:29 schreef SpookY22 het volgende:
ik wil best wat meer belasting betalen als dit soort gasten daarmee een enkeltje jungle kunnen krijgen
Utrecht massiv jeweets.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:29 schreef MASD het volgende:
[..]
dankjezou ik mogen vragen waar je deze kennis hebt opgedaan?
Ik dacht dat dit een nederlands forum was?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:17 schreef Pragmatisch het volgende:
een arelaxt spacende baas paasde mij vandaag een dikke deuker in me 180er
vol naar de peet want dat is voor zeker 300 ballaas aan kapot
ik heb die mannetje wel geklapt met paar homies maar hij gaat die deuker niet lappen
omdat die gast heb geen geld![]()
je antwoord zelf anders ook hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |