Je kunt waarschijnlijk nog 1 winkel erbij doen. Mag tot de -500.000 gaan.... zeker doen. Zorg er wel voor dat je maar maximaal 5 x achter elkaar in de min mag zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:19 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Thanks
Ben nu een Groenteboer begonnenSta al wel 80k rood
![]()
Bedrijfsnaam is Appelvla![]()
Onderwereld/helingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:47 schreef Whizzkith het volgende:
Hehe thanks-503.100 is het nu
In die uitleg bij topic 2 stond trouwens iets over een container jatten? Waar vind ik dat terug?
dat wordt vermoedelijk morgen ergensquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:08 schreef Misanthropist het volgende:
ik zal anders vanavond wel ff het e.e.a. tikken en aan jullie voorleggen. een wat meer algemeen beeld waar je moet beginnen zeg maar
Ja, maar daarvan is de kwaliteit maar 110 of zoiets. Die Stoney Inc is er van 190quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:22 schreef renetje19 het volgende:
volgens mij begint hij standaard al met 30 stuk eenvoudig hoor, maar weet ik nie zeker
en dan is de kwaliteit van je winkel beter en dus zijn je verkopen beter, etc.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:07 schreef Jump het volgende:
[..]
Ja, maar daarvan is de kwaliteit maar 110 of zoiets. Die Stoney Inc is er van 190
Klopt, is handiger om betere kwaliteit te gebruiken (heb wel geen idee welke gebruikt worden als je eerst nieuwe inkoopt).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:07 schreef Jump het volgende:[..]
Ja, maar daarvan is de kwaliteit maar 110 of zoiets. Die Stoney Inc is er van 190
Jah, bouwmateriaal koop je best niet te veel, dat kost te veel om te laten liggen. En je bent beter dat je de vrijdag een winkel opzet. Want elke vrijdag daalt de kwaliteit van je voorraad met 5%.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:21 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Klopt, is handiger om betere kwaliteit te gebruiken (heb wel geen idee welke gebruikt worden als je eerst nieuwe inkoopt).![]()
en wat ook onhandig is dat de kwaliteit omlaag gaat als je het laat liggen.... had hier luxe bouwmateriaal. Nog niks van gebruikt... heb het maar weggedaan (zag dat het nu mogelijk is met AD).![]()
Grappig,quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:31 schreef Jump het volgende:
Ik wou vandaag een telecomshop openen. Ik ging eerst 2000 nokias kopen aangezien die iets duurder zijn dan een pak aardappelen bij mijn groentenboeren. Koop ik er toh wel 20000 zeker. Heb ik van de rest bijna niks meer kunnen inkopen
dat probleem had ik ook toen ik voor het als eerste winkel een Telecomshop opende. 10.000 van die nokia's en gelijk bijna niets anders in kunnen kopen. ik zo oepsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:31 schreef Jump het volgende:
Ik wou vandaag een telecomshop openen. Ik ging eerst 2000 nokias kopen aangezien die iets duurder zijn dan een pak aardappelen bij mijn groentenboeren. Koop ik er toh wel 20000 zeker. Heb ik van de rest bijna niks meer kunnen inkopen
ja, denk het ook welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:08 schreef Jump het volgende:
Dan ga ik met mijn 20 000 per ongeluk ingekochte stuks wel even toekomen
succesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:27 schreef Jump het volgende:
Een BA bezig, hopelijk slaagt deze deze keer wel
hopla, is dit niet een mooie beginnershandleiding? http://www.megatycoonhelp.nl/extra_10stappenplan.phpquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:55 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dat wordt vermoedelijk morgen ergens
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:46 schreef Jump het volgende:
Zie ik gelijk dat de vierde BA voor mij nu weeral mislukt is. Ik ga nooit meer in Assen iets doen. Die GD heeft nog minder leven dan ik zelf
volgens mij niet. je kan trouwens ook de crimineel in Maastricht uithangen, beetje wiet kopen en een ramkraakje plegen op een ijsboerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:03 schreef Eronymus het volgende:
Je kunt toch even naar andere stad reizen en dan iets opzetten???
en HK gewoon in Assen houden. Of zie ik dat verkeerd?
klopt, ik moet alleen HK6 en HK7 nog door en dan kunnen we ff los weer, maar tot die tijd zijn we wel ff 15 rondes verder minimaal, dus dat is bijzonder kut. ff hopen op volgende ronde dus maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:09 schreef Jump het volgende:
Met HK status 7 kan je toch 100 bedrijven hebben? Die verdeling is echt klote in het midden, vanaf status 3 tot 7 gaat het te traag.
Nope ik had gelijk..... staat in de uitlegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:10 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
volgens mij niet. je kan trouwens ook de crimineel in Maastricht uithangen, beetje wiet kopen en een ramkraakje plegen op een ijsboer
kennen jullie het crimibeleid van Maastricht btw?
quote:Je wordt opgesloten in de stad waar je de misdaad begaat (dus niet waar je hoofdkantoor staat).
Maar wanneer er bijvoorbeeld wordt meegedaan aan een actie , dan geldt dat áls je opgepakt wordt, je naar de gevangenis gaat van de stad waar de actie is opgestart. Dus stel dat iemand een ramkraak opstart in Rotterdam en deze beschikbaar maakt in alle steden, jij meldt je aan bij die ramkraak in Antwerpen, dan zul je opgesloten worden in Rotterdam wanneer je opgepakt wordt.
idd maar voor ijsboeren in maastricht kom je in principe niet in de bak en kan je tegen het nemen van een lening gewoon weer vrijgelaten wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:16 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Nope ik had gelijk..... staat in de uitleg![]()
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:22 schreef Jump het volgende:
Eens kijken als er een zekere GD op FOK! post, dan smeer ik hem een ban aan tot ik vrij ben!
Sorry, late reactie, maar veel succes!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:48 schreef Whizzkith het volgende:
Ik ben ook eens aangemeld, waarmee moet ik beginnen?
willen we dit Topic vandaag nog vol krijgen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:20 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Sorry, late reactie, maar veel succes!
Sorry.. Was ik te laat..?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
willen we dit Topic vandaag nog vol krijgen?
Jep, gaat ook wel lukken. Mijn vorige (van een paar posts terug) was met een Ladaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:28 schreef Sandyman het volgende:
@CheckenSpikey: Heb je nou echt een kia als vluchtauto voor de BO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |