welke vluchtauto wordt gebruikt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:50 schreef Jump het volgende:
Er is nog plaats in BO 155227, pass is fok
Vluchtauto:quote:
ik betwijfel het (al heb ik me wel ingeschreven)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:14 schreef Jump het volgende:
[..]
Vluchtauto:
Omschrijving Jaguar X- Type
Stevigheid (1-100) 32
Snelheid (1-100) 49
Gaat dat goedkomen?
ik zou ook wel een BO op willen starten, maar heb ff geen autoquote:
Ik heb er nog eentje..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik zou ook wel een BO op willen starten, maar heb ff geen auto
precies en kan je een helicopter trouwens als vlucht"auto" gebruiken?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:34 schreef Jump het volgende:
Spijtig dat je op de zwarte markt niet echt zoveel snelle auto's vind
Gewoon auto's stelen en containers helenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:34 schreef Jump het volgende:
Spijtig dat je op de zwarte markt niet echt zoveel snelle auto's vind
Alleen bij BO's, niet bij ramkraken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies en kan je een helicopter trouwens als vlucht"auto" gebruiken?
dan kan ik ff een heli kopen om te vluchtenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:17 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Gewoon auto's stelen en containers helen
[..]
Alleen bij BO's, niet bij ramkraken.
dan zou je naar het belanstingtarief van de desbetreffende stad moeten kijken, om te kijken waar je het goedkoopst kan staan, voor de rest maakt het volgens mij niets uit. ik ben gewoon in dezelfde stad geblevenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef Jump het volgende:
Is er een voordeel aan om je hoofdkantoor te verhuizen?
ik heb ff geen geld in kas staanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:01 schreef Misanthropist het volgende:
Ik heb overigens nog een Ferrari Modena, een Porsche Carrera GT en een of andere kuthelicopter staan voor de liefhebber
die Modena doet vrijdag nog ff mee met een BO, die Carrera doet momenteel erg weinig. Je kan ze voor het minimale bedrag overnemen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb ff geen geld in kas staan
wat is het minimale bedrag? dan kunnen we wellicht zaken doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:35 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
die Modena doet vrijdag nog ff mee met een BO, die Carrera doet momenteel erg weinig. Je kan ze voor het minimale bedrag overnemen.
één of twee ton, veel meer zal het niet zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat is het minimale bedrag? dan kunnen we wellicht zaken doen![]()
dat moet ik nog wel hebben volgens mij, sta nu 2,5 ton roodquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:50 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
één of twee ton, veel meer zal het niet zijn
Dan moet je wel wachten tot mijn BO klaar is (na de vrijdagupdate)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik wil je Ferrari wel kopen Misant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |