is goed, kan ik ff sparenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:44 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Dan moet je wel wachten tot mijn BO klaar is (na de vrijdagupdate)
btw nog iemand met een ramauto voor een ramkraak GH?
16630 ari
(Juwelier) Vrij
() bas
(Porsche Carrera GT) 1 ronde(n) Gelijk
done op de wikiquote:Op maandag 30 april 2007 14:45 schreef Omkron het volgende:
Ik kan ook in de OP Omkron - HighWoerd
Ook in de OPquote:
Ik denk niet dat het door die BO komt, ik zit namelijk niet vast en deed wel met Jump meequote:Op woensdag 2 mei 2007 10:00 schreef ChickenSpikey het volgende:
Lekker, die BO....... Zit nu ook 3 ronden vast....
Dan zou ik het ook niet weten.. Mijn container en auto is gewoon gelukt..quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het door die BO komt, ik zit namelijk niet vast en deed wel met Jump mee
Waar kun je een dergelijke update vinden eigenlijk.. die heb ik deze ochtend niet gezien. ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:00 schreef Jump het volgende:
VerdommeIemand zin voor een BA?
02-05-2007 Je zit voor 3 ronden in de gevangenis tenzij je bevrijd wordt!
02-05-2007 Je hebt als organisator van een mislukte bankoverval ¤ 2.660 boete gehad.
02-05-2007 Je hebt als deelnemer ¤ 300.913 verdiend met een bankoverval (de totale buit was ¤ 1.805.475).
02-05-2007 Je poging om een vervoersmiddel te stelen is gelukt! Je hebt een Ford Scorpio erbij! (Zie onderwereld.)
02-05-2007 Je hebt een container opgekocht met daarin: 4200 stuks Kroket, 1960 stuks Oude kaas, 2200 stuks Aardbeien ijs, 4760 stuks Kipfilet.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef ChickenSpikey het volgende:
pffff.. Heb ik dus dat bedrijf overgenomen, krijg ik pas alle bedrijven als mij HK uitgebreid is. Heeft die gast 125 bedrijven! :S
Dat kost dan extra veel of wat.. begrijp het niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef ChickenSpikey het volgende:
pffff.. Heb ik dus dat bedrijf overgenomen, krijg ik pas alle bedrijven als mij HK uitgebreid is. Heeft die gast 125 bedrijven! :S
Hoe had je hem opgezet, en wat is je crimi status?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:33 schreef Jump het volgende:
Vrijkopen kost me 900k, maar eerst al mijn inkopen doenDe volgende keer gewoon meedoen aan een BO en er geen opzetten
Vertel hier eens wat meer over, hoe je dat geregeld hebt enzo!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef ChickenSpikey het volgende:
Jawel, kan welals het goed is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus voorlopig kan je zelf bedrijven meer openen
je mag je geld dus wel aan mijn bedrijf schenken
ok. dat is dan al beterquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:50 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Jawel, kan welals het goed is.
Als ik hetgoed lees krijg je alle edrijven pas wanneer ze allemaal tegelijk bij je HK kunnen komen.
Actie is dus verder wel goed, maar zal even duren voor ik alles in handen heb en kan verkopen
hij zal nu ook wel denken. Kut ben de eigenaar niet meer, laat de boel dan weer wegrottenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:01 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Nu moet die gast alleen niet failliet gaan..
Hij was de eigenaar al niet meer, want hij heeft alle aandelen verkocht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hij zal nu ook wel denken. Kut ben de eigenaar niet meer, laat de boel dan weer wegrotten![]()
Als je er zelf maar niet failliet door gaat danquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:10 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Hij was de eigenaar al niet meer, want hij heeft alle aandelen verkocht.
Hij heeft een omzet behaald van 264.655,- terwijl ie zoveel bedrijven heeft. Zijn vermogen is dan ook ¤ -377.679.361. Is dus weer een leuke uitdaging voor mij.. Heb de aandelen gelukkig heel goedkoop gekocht, dus is een leuke gok![]()
Misschien leuk voor de iki, inderdaad..quote:Vertel hier eens wat meer over, hoe je dat geregeld hebt enzo!
Ik had rond de 140.000 aandelen en toen kreeg ik vanmorgen bericht van iemand anders die er 200.000 had. Die mocht ik kopen en heb ik dus gedaan. Vandaar dat ik nu meer dan 50% in handen heb. Inderdaad mazzelquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:50 schreef Sandyman het volgende:
Ja dat snap ik inderdaad. Maar moet je niet enorm veel geluk hebben dat je in totaal 250.001 aandelen van een ander bedrijf in handen krijgt? Als ik altijd kijk bij aandelen die te koop staan, dan zijn dat vaak 50.000 of 100.000, maar nooit meer. Verder kun je ook maximaal 99999 aandelen per transactie kopen, dus moet je minimaal 3x van hetzelfde bedrijf kopen.
Verder moet ik zeggen dat ik het persoonlijk niet al te briljant vind om een bedrijf te kopen wat 377 miljoen in het rood staat. Dat moet je toch kwijt zijn binnen 5 rondes (anders ga je zelf failliet)?
Maar dat moet allemaal wel binnen 5 rondes gebeuren, aangezien je niet meer dan 5 rondes rood mag staan, of begrijp ik het verkeerd?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:13 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ik had rond de 140.000 aandelen en toen kreeg ik vanmorgen bericht van iemand anders die er 200.000 had. Die mocht ik kopen en heb ik dus gedaan. Vandaar dat ik nu meer dan 50% in handen heb. Inderdaad mazzel
Maar wat betreft die schuld: Ik kan natuurlijk zijn fabrieken etc verkopen op het moment dat ik al ijn bedrijven in handen heb. Op die manier loop ik de schuld in en kan ik zijn winkels proberen opnieuw telaten draaien.
Nee, denk dat je het goed ziet, maar het staat nog niet bij mij, dus loop ik nog geen gevaar. Op dit moment ben ik in het ergstegeval mijn aandelen kwijt, maar ja, die waren 'maar' ca. 1.5 miljoen.. Pas als alle bedrijven in mijn HK zitten loop ik volgens mij pas gevaar..quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:32 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Maar dat moet allemaal wel binnen 5 rondes gebeuren, aangezien je niet meer dan 5 rondes rood mag staan, of begrijp ik het verkeerd?
14e met wat??quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:43 schreef Eronymus het volgende:
Het gaat wel lekker hiero....![]()
Had een winst van 4.605.787 sta 14e bij alle steden en 2e van mijn ronde (vermogen 4e van Assen en Omzet 2e).
Momenteel 16 bedrijfjes heb nog 5.5 miljoen over, denk dat ik er nog wat ga bijgooien (en eventueel HK upgraden). Heb dus 3 rondes om max 10 bedrijfjes erbij te pakken.
Helaas zit ik ook in de gevangenis....![]()
quote:winst van 4.605.787 sta 14e bij alle steden
klopt men heeft per niveau een standquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:27 schreef Eronymus het volgende:
Denk dat ze het per Niveau bekijken he...momenteel nog 6
is alles niet gewoon verkocht?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:16 schreef Omkron het volgende:
Al mijn voorrraad is weg.. en ik had echt dik ingekocht.. zou alles op zijn of is er bij me ingebroken?
Kan ik dat ergens zien.. en kan ik de omzetten/verkopen per artikel zien.. ofid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |