quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ahhh, serieus, ik lul niet, ik heb zonder dit te lezen dit idee twee weken geleden met een maat verzonnen in de trein! Echt PRECIES hetzelfde!
SCChouders die niet kunnen via internet ofzo, tekoop aanbieden, helft gaat naar SCC houder, helft naar Ajax, stadion is vol, prima plan! Ik was echt heel trots op mezelf.
Zit me nu serieus af te vragen of dat iemand me toen heeft gehoord, dit is echt toevallig.![]()
Tot zover mijn once-in-a-lifetime-brilliant-idea, helaas niet adequaat genoeg gehandeld.![]()
Makkelijk ouwehoeren achterafquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:25 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Veruit de 2 belangrijkste wedstrijden.
Dat zeker, al weet iedereen hoe belangrijk de CL is/was.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:41 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Makkelijk ouwehoeren achteraf.
Als ze kampioen worden dan beloof ik een jaar lang elke zondag naar de kerk te gaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:45 schreef manny het volgende:
Toch een beetje zenuwen, zal het dan mischien tog nog gaan lukken ? Een wonder hebben we nodig, een wonder..
quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:58 schreef Adidah het volgende:
[..]
Als ze kampioen worden dan beloof ik een jaar lang elke zondag naar de kerk te gaan.
Nee, is een gast uit Doetinchem en verder gen familie van de boertjes. Speelt voor de nummer 10 positie heb ik begrepen, maar kan ook zorgen voor goede balans op het middenveld. En, wonder boven wonder, heeft een stevige fysiek.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:57 schreef Tim21 het volgende:
Siem de Jong, is dat niet eentje van de tweeling (broer miss inmiddels al weg?) die ook neefje is van Frank en Ronald de B.?
Omroep Brabantquote:Willem II-supporters gaan Ajax aanmoedigen
TILBURG - Een groot gedeelte van de aanhang van Willem II heeft aangekondigd zondagmiddag tegenstander Ajax aan te moedigen. De Willem II-supporters doen dat omdat ze AZ het kampioenschap niet gunnen.
De afgelopen jaren heeft AZ tal van Willem II-spelers als Joris Mathijsen, Denny Landzaat en Moussa Dembele naar Alkmaar gehaald. Tot ongenoegen van de Willem II-aanhang.
Als Ajax zondag met grote cijfers van Willem II wint kan AZ nog passeren op de ranglijst en kampioen worden.
Hoezo sneu? Beter dan dat ze Ajax gaan bekogelen en een doodschop geven.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:09 schreef Speed1971 het volgende:
Wat sneu. strategisch stemmen strategisch aanmoedigen![]()
Dat was toch gewoon eerlijk verlopen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:11 schreef twi het volgende:
Ach, als de spelers dat nou ook doen. Al moeten we op z'n Spanje - Malta's kampioen worden
Ik heb er geen problemen mee hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:11 schreef twi het volgende:
Ach, als de spelers dat nou ook doen. Al moeten we op z'n Spanje - Malta's kampioen worden
Dat zeggen ze in Spanje en Malta jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:12 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon eerlijk verlopen?
quote:Bijzonder memorabel is de wijze waarop Nederland wordt uitgeschakeld in de kwalificatiereeks voor het EK van 1984. Nadat Nederland zelf met 5 - 0 van Malta heeft gewonnen, moet Spanje met maar liefst 11 goals verschil winnen van dat zelfde Malta. Niemand gelooft dat hen dat zal lukken. Maar Spanje wint met 12 - 1. Bij rust was het nog maar 2 – 1. Nederland is uitgeschakeld.
Zal wel leuk zijn als hij het eerste haalt, hij heeft namelijk 6 huizen hiernaast gewoondquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:05 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Nee, is een gast uit Doetinchem en verder gen familie van de boertjes. Speelt voor de nummer 10 positie heb ik begrepen, maar kan ook zorgen voor goede balans op het middenveld. En, wonder boven wonder, heeft een stevige fysiek.
Dat is wel relax, ken je hem zelf? Ging je wel eens met hem voetballen? En wat vond je goed aan hem?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:35 schreef Messidona het volgende:
[..]
Zal wel leuk zijn als hij het eerste haalt, hij heeft namelijk 6 huizen hiernaast gewoond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |