ik ben het met je eens. Ze moeten Henk de tijd geven om Ajax naar een hoger niveau te tillen, dat kun je niet in één seizoen verwachten. Alhoewel ik wel vind dat we dit jaar progressie hebben geboekt tov afgelopen seizoen. Als Henk volgend jaar de progressie doorzet door meer dan 80 punten te halen ben ik tevredenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:54 schreef Steeven het volgende:
Ik ben wel enigzins tevreden over Ten Cate, ik bedoel, hij laat Ajax beter voetballen dan vorig seizoen. Ik reken hem alleen aan dat hij en zijn ploeg het het hele seizoen laten afweten als het er om gaat, zou me niet verbazen als ze het as. zondag voor elkaar krijgen te verliezen of gelijk te spelen.
Ik zou hem nog twee jaar geven om te sleutelen, zie wel potentie in een nog veel beter en sterker Ajax. Als hij de ploeg ook kan laten presteren als het er om gaat, wat toch wel belangrijk is, met het goede voetbal wat ik af en toe zie dan ben ik meer dan tevreden.
Zeker weten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:05 schreef PizzaSalami het volgende:
Henk mag absoluut blijven.
Tegen Kopenhagen en tegen RKC, meer niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:54 schreef Steeven het volgende:
Ik ben wel enigzins tevreden over Ten Cate, ik bedoel, hij laat Ajax beter voetballen dan vorig seizoen. Ik reken hem alleen aan dat hij en zijn ploeg het het hele seizoen laten afweten als het er om gaat, zou me niet verbazen als ze het as. zondag voor elkaar krijgen te verliezen of gelijk te spelen.
Ik zou hem nog twee jaar geven om te sleutelen, zie wel potentie in een nog veel beter en sterker Ajax. Als hij de ploeg ook kan laten presteren als het er om gaat, wat toch wel belangrijk is, met het goede voetbal wat ik af en toe zie dan ben ik meer dan tevreden.
maar dat zijn juist nét die beslissende wedstrijden die bepalen of je CL speelt of kampioen wordt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tegen Kopenhagen en tegen RKC, meer niet.
Veruit de 2 belangrijkste wedstrijden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tegen Werder thuis ook wel hoor, die tegengoalquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hopelijk kraakt Jensen hem compleet af. Wat vind ik dat een irritant figuur. Als AZ-fan zijnde vind ik het uiteraard leuk dat AZ zo goed presteert, maar die vieze Snor schiet echt te ver door. Hij redeneert alsof Man U, Chelsea en AC Milan volgend jaar maar beter thuis kunnen blijven en de CL overslaan omdat AZ ze wel even van de mat speelt.quote:
Ja precies heel vervelend snap het niet dat hij zich niet in zijn snor verstikt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hopelijk kraakt Jensen hem compleet af. Wat vind ik dat een irritant figuur. Als AZ-fan zijnde vind ik het uiteraard leuk dat AZ zo goed presteert, maar die vieze Snor schiet echt te ver door. Hij redeneert alsof Man U, Chelsea en AC Milan volgend jaar maar beter thuis kunnen blijven en de CL overslaan omdat AZ ze wel even van de mat speelt.
Zegt die Snorremans nog wat nuttigs?quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:19 schreef Jasza het volgende:
Werelduitzending van Jensen, ik vermaak me er wel mee
over Van Gaal: Ging hij al die spelers naar Madrid halenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:19 schreef Jasza het volgende:
Werelduitzending van Jensen, ik vermaak me er wel mee
Wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:20 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Zegt die Snorremans nog wat nuttigs?
En de wedstrijden tegen Twente en PSV dan? Zijn dat geen beslissende wedstrijden? Of de wedstrijd vorige week tegen Sparta, als je die verliest kan je geen kampioen meer worden...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:16 schreef toma het volgende:
[..]
maar dat zijn juist nét die beslissende wedstrijden die bepalen of je CL speelt of kampioen wordt.
Onzin, alleen tegen Kopenhagen. In de competitie zijn er veel belangrijkere wedstrijden geweest.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:25 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Veruit de 2 belangrijkste wedstrijden.
Terwijl Werder nóg twee (of drie) open kansen kreeg...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:35 schreef Steeven het volgende:
[..]
Tegen Werder thuis ook wel hoor, die tegengoal. Ajax was 10x beter.
Ahhh, serieus, ik lul niet, ik heb zonder dit te lezen dit idee twee weken geleden met een maat verzonnen in de trein! Echt PRECIES hetzelfde!quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:43 schreef BB-boy het volgende:
Niet iets voor Ajax? Aangezien zoveel seizoenskaarthouders wegblijven.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ahhh, serieus, ik lul niet, ik heb zonder dit te lezen dit idee twee weken geleden met een maat verzonnen in de trein! Echt PRECIES hetzelfde!
SCChouders die niet kunnen via internet ofzo, tekoop aanbieden, helft gaat naar SCC houder, helft naar Ajax, stadion is vol, prima plan! Ik was echt heel trots op mezelf.
Zit me nu serieus af te vragen of dat iemand me toen heeft gehoord, dit is echt toevallig.![]()
Tot zover mijn once-in-a-lifetime-brilliant-idea, helaas niet adequaat genoeg gehandeld.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |