quote:Extra politie bij Willem II - Ajax
--------------------------------------------------------------------------------
27 april 2007
Er zijn zondag in Tilburg extra agenten op de been rondom het stadion van Willem II en in de binnenstad. Reden is het voetbalduel tussen Willem II en Ajax dat 's middags om 14.30 uur begint. "We gaan uit van een sportief verloop, maar we zijn op alles voorbereid", aldus politiewoordvoerder Willem van Hooijdonk tegenover het Brabants Dagblad.
Verkapte kijk mij stoer zijn postquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:35 schreef denthemen het volgende:
Ik mag toch wel gewoon in me ajax shirtje op de tribune zitten denk?
Alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:49 schreef MaxC het volgende:
Is het trouwens geen idee om Tonnie Bruins-Slot binnen te halen als Koeman word ontslagen?
Deed geweldig werk in zijn tijd bij Ajax![]()
Omdat je geen leven hebt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:38 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij stoer zijn post![]()
Ag waarom reargeer ik eigenlijk![]()
Niet iets voor Ajax? Aangezien zoveel seizoenskaarthouders wegblijven.quote:Seizoenkaarthouder kan eigen plaats verhuren
Datum: 27-04-2007 Bron: Feyenoord.nl
Feyenoord introduceert volgend seizoen ‘secondary ticketing’. Seizoenkaarthouders die niet in de gelegenheid zijn een thuiswedstrijd te bezoeken kunnen via een speciaal platform op internet hun plaats beschikbaar stellen.
De helft van de opbrengst gaat naar de betreffende seizoenkaarthouder, de andere helft naar de club. Ook voor de aandeelhouders, waarvan momenteel ongeveer vijftig procent niet komt opdagen bij de thuisduels van Feyenoord, wordt dit systeem gehanteerd. Woerts: ‘Dit levert iedereen voordeel op: de club, de seizoenkaarthouder en de supporter die een keer in een vak komt te zitten dat doorgaans uitverkocht is.’
Nee want de mensen hier weten al dat ik er heen ga, sorry, volgende poging..quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:38 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij stoer zijn post![]()
Ag waarom reargeer ik eigenlijk![]()
Waarom moet je dan gaan zeggen dat je in je Ajax shirt op de Willem 2 tribune gaat zitten?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee want de mensen hier weten al dat ik er heen ga, sorry, volgende poging..
het was geen mededeling, het was een vraagquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:55 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom moet je dan gaan zeggen dat je in je Ajax shirt op de Willem 2 tribune gaat zitten?
Waar maak je je druk over?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:55 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom moet je dan gaan zeggen dat je in je Ajax shirt op de Willem 2 tribune gaat zitten?
Je bent toch met je rolstoel? Ik weet niet misschien krijg je wel allemaal troep naar je kop. Als je met een ajax shirt op de tribune zit word je van het vak afgehaald...Met de beker zat er een jongetje van 10 jaar ofzo naast het uitvak in een ajax shirt... stewards erbij om hem dat shirt uit te laten trekken :Squote:Op vrijdag 27 april 2007 18:35 schreef denthemen het volgende:
Waar zit je eigenlijk welk kant van stadionquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:35 schreef denthemen het volgende:
tegenover de kingsidequote:Op vrijdag 27 april 2007 19:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waar zit je eigenlijk welk kant van stadion
quote:Vier jongelingen tekenen contract bij Ajax
27/4/2007 18:29
Ajax heeft vier jonge spelers een (nieuw) contract laten ondertekenen. Javier Martina van Jong Ajax kreeg contractverlenging; de jeugdspelers Siem de Jong, Marvin Hasselbaink en Nathaniel Will tekenden hun eerste verbintenis.
Martina is een twintigjarige rechtsbuiten en scoorde dit seizoen vijf keer in 24 duels voor Jong Ajax. Hij blijft tenminste nog één seizoen in Amsterdam. Ook Hasselbaink is rechtsbuiten. De negentienjarige speler tekende een contract tot medio 2009.
De Jong en Will liggen vast tot medio 2010. De middenvelder en de verdediger zijn beiden achttien jaar.
Nee dit is een nederlander.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:16 schreef BonJovi het volgende:
Familie van FLoid en Nigel?
Ok ben benieuwdquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee dit is een nederlander.
Die Hasselbaink wel volgens mij![]()
Dat zal dan weer niet lukkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Nou, die oostblokgast met zijn 900 doelpunten schijnt toch wel serieus te zijn. Gelijk een smerig contract aansmeren dat hij lang blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |