Ik denk dat de prestaties van Danny Blind en Henk ten Cate niet zo ver van elkaar af zouden hebben gelegen inderdaad. Maar ik vind Ten Cate buiten het veld en richting de spelers toe wel 100 keer zoveel uitstraling hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Om maar weer eens te zorgen voor een ontopic discussie....
Het seizoen is bijna voorbij, dus er valt best wel wat te evalueren.
Wat ik me afvraag, wat vinden jullie nou van ten Cate?
Ik zie dubbel!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat de prestaties van Danny Blind en Henk ten Cate niet zo ver van elkaar af zouden hebben gelegen inderdaad. Maar ik vind Ten Cate buiten het veld en richting de spelers toe wel 100 keer zoveel uitstraling hebben.
Maargoed, zoals gezegd moet Ten Cate de beker en de playoffs nog maar zien te winnen. Wint hij per toeval zondag het kampioenschap hoor je mij nooit wat slechts meer zeggen over Ten Cate, terwijl ik 'm na Kopenhagen liever direct de deur had gewezen.
Dan nog snap ik geen kloot van die opmerking. Ik weet inderdaad dat fuckbuddy die idioot is die ergens in februari aan is komen waaien en zich inmiddles Mr. AZ noemt. Maar dat weet iedereen.quote:
Lekkere grote bek heb je TWI.... mag ik nu een ijsje?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dan nog snap ik geen kloot van die opmerking. Ik weet inderdaad dat fuckbuddy die idioot is die ergens in februari aan is komen waaien en zich inmiddles Mr. AZ noemt. Maar dat weet iedereen.
Mee ens. Ik vind HtC een zeer matige coach. Dat we meer punten hebben gepakt heeft niets met HtC te maken maar alles met Stam, Gabri en Davids. En dat gejank over een jonge selectie moet ook maar eens ophouden. Ten eerste is dat bij Ajax altijd het geval en ten tweede valt het allemaal wel mee. Gejank over grasmatten is natuurlijk helemaal te triest voor woorden. Van mij mag Ten Cate weg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Om maar weer eens te zorgen voor een ontopic discussie....
Het seizoen is bijna voorbij, dus er valt best wel wat te evalueren.
Wat ik me afvraag, wat vinden jullie nou van ten Cate?
Ik hoor hem steeds maar klagen dat hij een jonge spelersgroep heeft, en dat ze het uitstekend toen.
Is ten Cate soms vergeten dat de spelersgroep een jaar ouders is geworden? Is hij soms vergeten dat hij Jaap Stam, Kenneth Perez, Edgar Davids, Roger García, Olaf Lindenbergh, Gabri en George Ogăraru erbij heeft gekregen? Deze spelers zijn gemiddeld 31,5 jaar oud. Wat nou jonge selectie?
Ook heeft ten Cate een heel seizoen de beschikking over Huntelaar kunnen hebben.
Gezien deze feiten, heeft Danny Blind het vorig seizoen niet eens zo slecht gedaan. Ik denk zelfs dat Danny Blind het dit seizoen minstens net zo goed zou hebben gedaan als Henk ten Cate.
Wat is jullie mening?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:49 schreef MaxC het volgende:
Is het trouwens geen idee om Tonnie Bruins-Slot binnen te halen als Koeman word ontslagen?
Deed geweldig werk in zijn tijd bij Ajax![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:49 schreef MaxC het volgende:
Is het trouwens geen idee om Tonnie Bruins-Slot binnen te halen als Koeman word ontslagen?
Om vervangen te worden door wie? Ik zie maar 1 persoon, maar die zit in Alkmaar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:49 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Mee ens. Ik vind HtC een zeer matige coach. Dat we meer punten hebben gepakt heeft niets met HtC te maken maar alles met Stam, Gabri en Davids. En dat gejank over een jonge selectie moet ook maar eens ophouden. Ten eerste bij de dat altijd bij Ajax en ten tweede valt het allemaal wel mee. Gejank over grasmatten is natuurlijk helemaal te triest voor woorden. Van mij mag Ten Cate weg.
Ja daar heb je gelijk in. Weer een nieuwe zou ook klote zijn maar ik vind toch echt dat hij te weinig uit de groep haalt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:51 schreef Nashje het volgende:
Ja geweldig weer een nieuwe coach. Ten Cate heeft pit en is hard, dat miste aan Blind.
Bruins-Slot alleen als scout is gewoon een prima optie. Stuur die man de wereld over voor analyses van spelers en teams.quote:
Vooralsnog wel ja. Het is allemaal veel te wisselvallig. Maar het voetbal is wel vele malen beter dan vorig seizoen. Ik heb er wel vertrouwen in dat door Ten Cate z'n opbouw het alleen maar beter gaat worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:54 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Weer een nieuwe zou ook klote zijn maar ik vind toch echt dat hij te weinig uit de groep haalt.
Adriaanse niets?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:54 schreef twi het volgende:
[..]
Om vervangen te worden door wie? Ik zie maar 1 persoon, maar die zit in Alkmaar.
Alsjeblieft niet, als je 1 ding wilt doen om spelers weg te jagen moet je Adriaanse nemen. Adriaanse is Van Gaal, maar dan zonder respect voor zijn spelers.quote:
Ik, alleen heb ik nog steeds geen vervoer. Die axios-dudes nemen de telefoon niet op en ik krijg ook al geen reactie op m'n aanmelding. Hmmzz, toch maar gewoon met het OV gaan en maar binnen proberen te komen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:49 schreef Sethje het volgende:
wie is er zondag allemaal in en rondom het stadion te vinden ?
Ik heb het natuurlijk wel als assistent hé?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:49 schreef MaxC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |