ze spelen gewoon gelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Opzich he, en dan echt opzich, zou een monsterscore moeten kunnen.
Maar AZ zal ook geen zuinige 1-0 op de mat leggen denk ik.
We gaan gewoon bij jou thuis het kampioenschap vierenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Sja, als Ajax zelf niet eens wint weet ik het ook niet meer>
Is goed, ruim je zelf wel weer de rotzooi op, ik ben namelijk op het Leidsepleinquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
We gaan gewoon bij jou thuis het kampioenschap vieren
Ikquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:49 schreef Sethje het volgende:
wie is er zondag allemaal in en rondom het stadion te vinden ?
Ben ik ook zondag.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is goed, ruim je zelf wel weer de rotzooi op, ik ben namelijk op het Leidseplein.
Kijk de laatste paar wedstrijden weer ouderwets gezellig in de stamkroegquote:
Die is erop gebrand om te laten zien wat ie tegen het grote AJAX in huis heeft, die gaat er voor.quote:Derde keeper Willem 2 op doel tegen Ajax
Willem II moet in het laatste competitieduel een beroep doen op derde doelman Peter Zois. Maikel Aerts is al enkele weken uit de roulatie wegens een armblessure, hiermee is de doelman minstens nog drie maanden zoet mee.
Gisteren werd duidelijk dat ook Björn Sengier niet mee kan spelen. Hij kampt al enkele dagen met wat pijntjes en uit voorzorg zal Willem II hem niet laten spelen. Daardoor komt er een plaats vrij voor Peter Zois.
De Australiër heeft dit seizoen nog geen enkele keer gekeept. Vorig jaar was hij wel 11 maal van de partij omdat toen eerste keeper Tristan Peersman niet altijd kon spelen. In die 11 duels werd hij maarliefst 32 keer gepasseerd.
Wat is jou stamkroeg dan op het Leidse?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk de laatste paar wedstrijden weer ouderwets gezellig in de stamkroeg. Tele2 liep ook te kutten weer met mijn live voetbal
.
Zal me een bende worden zeg.
Dat lijkt me echt kut ga je speciaal voor het voetbal daar en kapt tele2 er gewoon meequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk de laatste paar wedstrijden weer ouderwets gezellig in de stamkroeg. Tele2 liep ook te kutten weer met mijn live voetbal
.
Zal me een bende worden zeg.
Ja of hij heeft 2 miljoen gekregen, wat denk je dat ie dan doetquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Die is erop gebrand om te laten zien wat ie tegen het grote AJAX in huis heeft, die gaat er voor.
De one man show!!!![]()
Op papier zou er flink gescoort kunnen worden, maar denk nou niet dat AZ niet gaat scoren
Black and Whitequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat is jou stamkroeg dan op het Leidse?![]()
Had ik hier tijdens AZ-Ajax vlak voor een indraaiende vrij trap van Ajax. Zo'n vrije trap waar je alleen maar tegen aan hoeft te lopen om te scoren. Vijf minuten later was er weer beeld - nog steeds 0-0.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:32 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kut ga je speciaal voor het voetbal daar en kapt tele2 er gewoon mee![]()
he jammer nou.. je hebt ons weer gevonden..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Laat ik het zou zeggen, het gelach zal harder zijn als jullie het nu zeker niet gaan redden...![]()
Ik ga nergens vanuit dusjaquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Laat ik het zou zeggen, het gelach zal harder zijn als jullie het nu zeker niet gaan redden...![]()
Tja, dat geldt ook voor jullie, en ook voor PSVquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja dan baal je wel, toen ik naar een kroeg ging iets te laat ging ik vol vertrouwen uit dat Twente punten zou pakken tegen Psv. Keek ik op het score boord was het al 2-0quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:33 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Had ik hier tijdens AZ-Ajax vlak voor een indraaiende vrij trap van Ajax. Zo'n vrije trap waar je alleen maar tegen aan hoeft te lopen om te scoren. Vijf minuten later was er weer beeld - nog steeds 0-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |