Goed nieuwsquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef denthemen het volgende:
Net nog ff bij de training geweest, Vermeer gaat verhuurd worden, hij is zo goed als rond met een club, hij wou niet zeggen welke
Spartaquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef denthemen het volgende:
Net nog ff bij de training geweest, Vermeer gaat verhuurd worden, hij is zo goed als rond met een club, hij wou niet zeggen welke
Geweldige ventquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:37 schreef kevin6188 het volgende:
Henk ten Cate is niet van zijn stuk te brengen, de trainer van Ajax blijft optimistisch gestemd over de kampioenskansen van zijn ploeg op de laatste speeldag van de reguliere voetbalcompetitie. “Ton Lokhoff, de trainer van Excelsior, heeft me een overwinning beloofd op AZ,” aldus Ten Cate “Dat is helemaal geregeld."
Whaha
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=28773
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:37 schreef kevin6188 het volgende:
Henk ten Cate is niet van zijn stuk te brengen, de trainer van Ajax blijft optimistisch gestemd over de kampioenskansen van zijn ploeg op de laatste speeldag van de reguliere voetbalcompetitie. “Ton Lokhoff, de trainer van Excelsior, heeft me een overwinning beloofd op AZ,” aldus Ten Cate “Dat is helemaal geregeld."
Whaha
Mooi dat het geregeld is, kijkt een stuk rustiger zondagquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:37 schreef kevin6188 het volgende:
Whaha
Westersingel.quote:
Ik had het bij NAC thuis al.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:15 schreef teamlead het volgende:
Voor het eerst sinds jaren ben ik echt nerveus voor een competitiewedstrijd
go excelsior![]()
Precies.. 1 goal verschil is genoegquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mooi dat het geregeld is, kijkt een stuk rustiger zondag
okquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Westersingel..
[..]
Ik had het bij NAC thuis al..
Dus nu gaat het nog tussen PSV en Ajax. Dat kunnen we makkelijk winnen. Gewoon lekker veel doelpunten maken en we zijn kampioen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:37 schreef kevin6188 het volgende:
Whaha
Prijsschieten voor Willem II dus. Poepon brengt AZ het kampioenschap.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Geen Stam zondag. Check nu.nl
stoelen, doelen misschien, 2 grote tv schermen, skyboxen, een grachtquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:49 schreef Sethje het volgende:
wie is er zondag allemaal in en rondom het stadion te vinden ?
Vanaf de tribune zeker?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:51 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Prijsschieten voor Willem II dus. Poepon brengt AZ het kampioenschap.
Dat zou pas knap zijnquote:
Bronnetje alsjeblieft...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax zou trouwens bezig zijn met een selectiespeler van Barcelona. Zou niet gaan om een absolute basisspeler, maar wel iemand die in het eerste elftal heeft gespeeld....
quote:Derde keeper Willem 2 op doel tegen Ajax
Willem II moet in het laatste competitieduel een beroep doen op derde doelman Peter Zois. Maikel Aerts is al enkele weken uit de roulatie wegens een armblessure, hiermee is de doelman minstens nog drie maanden zoet mee.
Gisteren werd duidelijk dat ook Björn Sengier niet mee kan spelen. Hij kampt al enkele dagen met wat pijntjes en uit voorzorg zal Willem II hem niet laten spelen. Daardoor komt er een plaats vrij voor Peter Zois.
De Australiër heeft dit seizoen nog geen enkele keer gekeept. Vorig jaar was hij wel 11 maal van de partij omdat toen eerste keeper Tristan Peersman niet altijd kon spelen. In die 11 duels werd hij maarliefst 32 keer gepasseerd.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Nou, de condities zijn optimaal jongens.
DS weblog! Ik heb mezelf gezworen deze site nooit maar dan ook echt nooit meer te vertrouwen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:10 schreef Nashje het volgende:
DS weblog. Sommige mensen denken Sylvinho. Zou best kunnen. Die is na dit seizoen transfervrij.
Zegt nog niks maar komopquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:11 schreef Urquhart het volgende:
Onze Tilburgse vrienden gaan goed meewerken
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |