Het was dan ook geen tiny pik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Klopt !!!!![]()
![]()
![]()
Die moest eraf van Tinypic
Alle drie schat..quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:13 schreef Judah het volgende:
Kan een MODJE trouwens even het COS-nummer veranderen? Ik maakte een tik- of rekenfout.
Dat verbaast me niet eens zozeer van Brian. Wat mij wel verbaast is dat iedereen die schuld ook maar wat graag lijkt over te willen nemen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:13 schreef farceman het volgende:
Hoe krijgt die antiliaan het toch elke keer weer voor elkaar om de schuld bij een ander te leggen?
Neuh zeker nietquote:
uh , nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:13 schreef farceman het volgende:
Hoe krijgt die antiliaan het toch elke keer weer voor elkaar om de schuld bij een ander te leggen?
Dat is zijn styloquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:13 schreef farceman het volgende:
Is wel lastig als Amanda en Natasia hem in zijn waanbeelden en gedrag stimuleren...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat is zijn stylo![]()
Mag toch hopen dat de huispsychologe hem even uit de martelaarsrol haalt en weer met beide beentjes op deze aarde zet!
Te erg ditquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:15 schreef Villalux het volgende:
om 20.00 hr. zelfmoord op tien! Brainless geeft het op! script van JDM........
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat is zijn stylo![]()
Mag toch hopen dat de huispsychologe hem even uit de martelaarsrol haalt en weer met beide beentjes op in deze aarde zet!
Misschien kan de huispsychologe ook nog iets betekenen voor deze "dames."quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:16 schreef Meganog het volgende:
[..]
Is wel lastig als Amanda en Natasia hem in zijn waanbeelden en gedrag stimuleren...
Dat maakt mij dus heel boos, tuurlijk was Huub ook helemaal de weg kwijt. Maar Brian doet het op zo'n geniepige manier, daar kan ik niet tegenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:10 schreef spookdiertje het volgende:
word een beetje moe van je brian , slachtoffertje spelen.
is je wel op het lijf geschreven die rol
Ik denk vast ook dat ze de naam gaan veranderen in 'de abdij 'quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:16 schreef ericahysterica het volgende:
Het populaire 'blootcafé' Teasers aan het Damrak in Amsterdam mag binnenkort misschien weer de deuren openen. ... De uitbater van de horecazaak heeft aangegeven het concept zodanig aan te willen passen dat er geen erotisch getinte handelingen meer plaatsvinden.
onschuldige dellie kan weer naar haar oude werkgever dan krijgt rat rust en kan narcistia weer werk van rat maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |