quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ooh jonges.. denk er eens aan.. 16.20 uur..
"Haverkort fluit af.. EN HET IS GEDAAN! Het is ongelooflijk.. AJAX IS KAMPIOEN VAN NEDERLAND!"
Wat gaat er dan in godsnaam door ons heen*stijgende hartslag*
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:58 schreef linebear het volgende:
altijd leuk
zag vandeweek een interview met een of andere rare ajax fan over de inhuldiging op het leidseplein. Ja Koninginnedag moet maar afgeschaft worden, dat is nu al zo lang aan de gang. En Ajax wordt niet elk jaar kampioen..... hahahahaha
De gemiddelde voetbalsupporterquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:58 schreef linebear het volgende:
altijd leuk
zag vandeweek een interview met een of andere rare ajax fan over de inhuldiging op het leidseplein. Ja Koninginnedag moet maar afgeschaft worden, dat is nu al zo lang aan de gang. En Ajax wordt niet elk jaar kampioen..... hahahahaha
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:52 schreef Lariekoek het volgende:
Eigenlijk niet echt klaagbaak waardig, daar waar je ze gewoon keihard kunt uitlachen natuurlijk.
Maar sommige reacties in dit topic: AFC Ajax-topic #620
Voorbeeld
[..]
!!!
Wie gaat er in dat topic zeggen dat PSV de beste is?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:52 schreef Lariekoek het volgende:
Eigenlijk niet echt klaagbaak waardig, daar waar je ze gewoon keihard kunt uitlachen natuurlijk.
Maar sommige reacties in dit topic: AFC Ajax-topic #620
Voorbeeld
[..]
!!!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:10 schreef fathank het volgende:
Het enige voordeel is dat als AZ kampioen wordt dat dan alle Gloryhunters daar na toe gaan, ipv naar Ajax. Maar Ajax wint gewoon met 9-0, let maar op. Het staat ook al min of meer in het AD...
A.F.C.A. pakt gewoon de dubbel![]()
![]()
ossquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:34 schreef Apekoek het volgende:
top oss wordt gewoon kampioen
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:01 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
haha die joden weer he![]()
ajax![]()
joden![]()
talpa![]()
Open lekker een topic om te klagen over voetbalquote:
Ik ben een echte Feyenoord-fan, maar kampioen worden ze niet, zo realistisch ben ik dan weer wel...quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ohw, waarom wordt Ajax kampioen dan?
En PSV en AZ dan?
Feyenoord wordt kampioen![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
Wat ik gewoon zo irritant vind aan Ajax-supporters, is dat ze alleen supporter zijn als het goed gaat met Ajax.
Met Feyenoord gaat het nu ronduit bagger,maar de supporters blijven wel trouw.
Dat komt omdat Feyenoord niet gewend is aan goede tijden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
Ik ben een echte Feyenoord-fan, maar kampioen worden ze niet, zo realistisch ben ik dan weer wel...![]()
Wat ik gewoon zo irritant vind aan Ajax-supporters, is dat ze alleen supporter zijn als het goed gaat met Ajax.
ja ze zitten namelijk op 1 lijn met mvv supportersquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat komt omdat Feyenoord niet gewend is aan goede tijden.![]()
Zulke supporters heb je trouwens overal. Of denk je dat AZ net zo populair zou zijn als ze nog ergens in de middenmoot zouden spelen?
Ik ben ook Feyenoord-fan en het kan me werkelijkwaar geen hol schelen of ze winnen of verliezen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
Ik ben een echte Feyenoord-fan, maar kampioen worden ze niet, zo realistisch ben ik dan weer wel...![]()
Zo trouw waren ze niet toen Feyenoord werd afgemaakt in de kuip....in de rust ging de helft al naar huisquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
Ja maar de kaartjes waren toch al betaaldquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo trouw waren ze niet toen Feyenoord werd afgemaakt in de kuip....in de rust ging de helft al naar huis![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:48 schreef Apekoek het volgende:
mensen die zeiken op voetbal
jullie kijken zeker allemaal EO
wat doen jullie dan, korfballen ?
als AZ het niet wordt geef ik psv en ajax 50/50. Ik denk alleen niet dat AZ verliest of gelijk speeltquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:45 schreef TC03 het volgende:
Wat ik niet snap, is waarom mensen denken dat Ajax meer kans heeft dan PSV. Als AZ het niet wordt, komt dat waarschijnlijk omdat ze gelijkspelen of verliezen. Als PSV dan met 3-1 wint en Ajax met 2-1, dan is PSV kampioen hoor.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:48 schreef Apekoek het volgende:
mensen die zeiken op voetbal
jullie kijken zeker allemaal EO
wat doen jullie dan, korfballen ?
Eh nee, want dan is het doelsaldo gelijk maar heeft Ajax meer gescoorde doelpunten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:45 schreef TC03 het volgende:
Wat ik niet snap, is waarom mensen denken dat Ajax meer kans heeft dan PSV. Als AZ het niet wordt, komt dat waarschijnlijk omdat ze gelijkspelen of verliezen. Als PSV dan met 3-1 wint en Ajax met 2-1, dan is PSV kampioen hoor.
Het enige voordeel is dat als AZ kampioen wordt dat dan alle Gloryhunters daar na toe gaan, ipv naar Ajax. Maar Ajax wint gewoon met 9-0, let maar op. Het staat ook al min of meer in het AD...
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
Nee dan is Ajax kampioenquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:03 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Eh nee, want dan is het doelsaldo gelijk maar heeft Ajax meer gescoorde doelpunten.
Als PSV met 3-0 wint dan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:03 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Eh nee, want dan is het doelsaldo gelijk maar heeft Ajax meer gescoorde doelpunten.
het klopt ook gewoon, oss is verkankerd.quote:
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef BonJovi het volgende:
JA WE WETEN HET KANKER OP MET DEZE KANKER KANKER KANKER HOERE TOPIC, FUCKING HELL GA MAAR LACHEN KK MENSEN. SLOTJE KANKER FUCKING HOERIGE TYFUS MENSEN
Wat lach je nou FLIKKER! IK HEB NET ZELF GEFELICITEERD GEZEGD IN HET PSV TOPIC! DUS IK HEB ME OPRECHTE FRUSTRATIE AAN DE KANT GEZET OM HUN TE FELICITEREN OK EN NIET DIE FUCKING SMILEY PLAATSen.quote:
Tja als je niet eens 3x kan scoren tegen willem 2 verdien je de titel ook nietquote:Op zondag 29 april 2007 17:51 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat lach je nou FLIKKER! IK HEB NET ZELF GEFELICITEERD GEZEGD IN HET PSV TOPIC! DUS IK HEB ME OPRECHTE FRUSTRATIE AAN DE KANT GEZET OM HUN TE FELICITEREN OK EN NIET DIE FUCKING SMILEY PLAATSen.
Ja het ligt ook aan ons hoor maar de frustratie is hier groot.quote:Op zondag 29 april 2007 17:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tja als je niet eens 3x kan scoren tegen willem 2 verdien je de titel ook niet
Ik ben niet voor PSV.quote:Op zondag 29 april 2007 17:51 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat lach je nou FLIKKER! IK HEB NET ZELF GEFELICITEERD GEZEGD IN HET PSV TOPIC! DUS IK HEB ME OPRECHTE FRUSTRATIE AAN DE KANT GEZET OM HUN TE FELICITEREN OK EN NIET DIE FUCKING SMILEY PLAATSen.
LACHERTJE FLIKKER OP MAN HOU GEWOON JE KK BEK, als je dat vind moet je gewoon je bek houwe en niet reageren. Maar je moet weer stoken he kk flikekr.quote:Op zondag 29 april 2007 18:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben niet voor PSV.
Ajax, het lachertje van de eredivsie.
quote:Op zondag 29 april 2007 18:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
LACHERTJE FLIKKER OP MAN HOU GEWOON JE KK BEK, als je dat vind moet je gewoon je bek houwe en niet reageren. Maar je moet weer stoken he kk flikekr.
KANKER OP IK DUW GEWOON EEN KK BIERFLES IN JE SMOEL BLOED IN JE MOND KK FLIKKERquote:Op zondag 29 april 2007 18:13 schreef TC03 het volgende:
[..]Naja, niet getreurd. In de voorrondes CL mogen jullie weer tegen Rode Ster Belgrado ofzo, lekker 0-1 onderuit gaan.
Je maakt het ook wel verschrikkelijk makkelijk en aanlokkelijk voor hem.quote:Op zondag 29 april 2007 18:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Maar je moet weer stoken he kk flikekr.
Ajacieden.quote:Op zondag 29 april 2007 18:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
KANKER OP IK DUW GEWOON EEN KK BIERFLES IN JE SMOEL BLOED IN JE MOND KK FLIKKER
AJAX AMSTERDAM 4 LIFE!
De meeste Ajacieden schamen zich voor mr. Bon Jovi.quote:
bij jij nou een ajacied? ik schaam me voor je.quote:Op zondag 29 april 2007 18:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
AJAX AMSTERDAM 4 LIFE!
volgend jaarquote:Op zondag 29 april 2007 22:19 schreef Lookbehind het volgende:
Inderdaad, Ajacieden die nu nog denken dat ze kampioen gaan worden![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:03 schreef nattermann het volgende:
PSV wordt geen kampioen, die hebben hun kansen verspeeld![]()
Ajax gun ik het gewoon niet
AZ wordt de nieuwe kampioen![]()
Ajaxquote:Op zondag 29 april 2007 18:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
AJAX AMSTERDAM 4 LIFE!
Ja F'noord was het antwoordquote:Op maandag 30 april 2007 01:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ajax![]()
Was dat niet het antwoord op de vraag bij Weekend Miljonairs:
Wat is de pauperigste voetbalclub van Nederland?
quote:
tuurlijk, er zijn alweer wat F'noord supporters aangehouden in heerenveen dat zegt al genoegquote:Op maandag 30 april 2007 01:25 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
![]()
Standaard reactie van de Ajacieden.
Gelet op het afgelopen seizoen zou ik eerder voor ADO gaan, maar goed die voelen zich al zo Calimero.
We zijn en blijven Kampioenen.quote:Op maandag 30 april 2007 09:50 schreef Straatneger het volgende:
Zijn er nog steeds ajacieden die denken dat ze kampioen gaan worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |