Is totaal niet aan de orde.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:12 schreef RayMania het volgende:
Mocht hij gaan, wie zien jullie dan als potentieel opvolger?
Ik zie dat echt nooit niet gebeuren.. niet deze zomer alswel alle andere zomersquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef venomsnake het volgende:
Als Cesc deze zomer naar Real gaat dan zet ik HALA MADRID in mijn ondertitel en laat dat een jaar staan.
Ik denk dat dat het probleem niet is..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
B. Denk niet dat Madrid hem kan betalen met zijn contract tot 2014.
Ik ook niet, deze zomer niet omdat hij gezegd heeft bij Arsenal te blijven.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:16 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ik zie dat echt nooit niet gebeuren.. niet deze zomer alswel alle andere zomers
Ik denk niet dat je er met 80 miljoen komt eerlijk gezegd.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het probleem niet is..
Ik bedoel, ze zijn zo bereid meer dan 80 miljoen voor Kaka te betalen.
Kijk, dat stelt mij dan weer gerust.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er met 80 miljoen komt eerlijk gezegd.
Dan wordt wel de huidige speelstijl overboord gekieperd maar daar lig ik niet wakker van dan.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:53 schreef venomsnake het volgende:
Op Guus was ik nog niet gekomen, geen verkeerde keus lijkt me..
Co heeft na Feyenoord nu ook geen trek in FC Utrecht...quote:Op maandag 9 juli 2007 13:34 schreef venomsnake het volgende:
Wie zouden jullie trouwens graag zien als eventuele opvolger van Wenger?
Fritz Korbachquote:Op maandag 9 juli 2007 13:34 schreef venomsnake het volgende:
Wie zouden jullie trouwens graag zien als eventuele opvolger van Wenger?
Wel een uitstekende coach (met vreemde trekjes. eieren enzo..) die het in Nederland en Portugal uitstekend gedaan heeft. Maar Co naar Arsenal.. Mijn gevoel zegt: niet doen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
Co heeft na Feyenoord nu ook geen trek in FC Utrecht...
![]()
quote:
Ik snap dat niet, 18.5 miljoen voor Babel. Er zijn toch wel betere voetballers dan Babel..en al helemaal betere voetballers dan Babel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
Gelukkig dus geen Babel voor ons.
Ik ben persoonlijk niet gecharmeerd van Babel dus heb het altijd al niets gevonden, laat staan voor die prijs.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:47 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, 18.5 miljoen voor Babel. Er zijn toch wel betere voetballers dan Babel..en al helemaal betere voetballers dan Babel.
Miljoen d'r bij en ajax heeft alves
Ik hoop een ervaren verdediger maar durf het niet te zeggen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:04 schreef Grimm het volgende:
Minimaal 20 miljoen.
Wat wordt Arsenal z'n volgende aankoop? aanv-mid-verd ?
`quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:47 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, 18.5 miljoen voor Babel. Er zijn toch wel betere voetballers dan Babel..en al helemaal betere voetballers dan Babel.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
Gelukkig dus geen Babel voor ons.
quote:Arsenal haalt Sagna van Auxerre
Bacary Sagna is de komende seizoenen een Gunner. Voor een niet nader genoemde transfersom verruilt de 24-jarige verdediger Auxerre voor Arsenal.
“Het is geweldig om voor een club als Arsenal te spelen”, vertelde Sagna op de website van de Londense club. “Ik ken Abou Diaby nog van Auxerre en met Gaël Cliché en Mathieu Flamini heb ik samen in de jeugdelftallen gespeeld.”
“Ook de aanwezigheid van Arsene Wenger is belangrijk voor mij. Meneer Wenger is een geweldige trainer met een indrukwekkende prijzenlijst. Ik kijk er naar uit om met hem samen te werken”, aldus Sagna. De verdediger zat bij de laatste selectie van Les Bleus, maar wacht nog op zijn eerste interland.
Wenger was blij met de komst van Sagna. “Bacary is een zeer goede verdediger en heeft in de laatste seizoenen een constant niveau laten zien. Hij is voornamelijk gehaald voor de rechtsbackpositie, maar kan overal in de verdediging en ook op in het middenveld uit de voeten.”
What's your point?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:46 schreef VoreG het volgende:
Weer een Fransoos..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |