Nice! Lang niet meer gedaan zelf. Binnenkort maar weer eens gaan doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:04 schreef Geqxon het volgende:
Mocht hier nog ene Xebber zitten: Ik heb je helaas van de troon gestoten
Thx! Was er zelf ook verbaasd van btw, dat het zo vloeiend ging na zolang er niks aan gedaan te hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nice! Lang niet meer gedaan zelf. Binnenkort maar weer eens gaan doen.![]()
PM maar als het niet anders kanquote:Join a highscore list
In order to join a custom highscore list, you have to know its short name and keyword. Type them here and click "Join list".
List name:
Keyword:
Lol moet je niet naar de kroeg gaan vanavondquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
869k nu, eens kijken of ik er een eindsprint uit kan halen en voor de 900k kan gaan.
Stond niet op de agenda, maar ik pulse sowieso morgen laat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Lol moet je niet naar de kroeg gaan vanavond
En ik hoop een mooi zootje te stijgenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:01 schreef fate het volgende:
Zoals altijd pulse ik gewoon door, megapulse of niet. Ik hoop wel dat ik niet teveel plaatsen zak als jullie plots allemaal hoge outputs hebben :p .
Ga je mij ook voorbij?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En ik hoop een mooi zootje te stijgen![]()
Haha, dat zal wel wat meevallenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:11 schreef fate het volgende:
[..]
Ga je mij ook voorbij?![]()
Als je voorbij de 6.834.000 pulsed wel waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |