Doodzonde.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:04 schreef Kinga het volgende:
ITS ALIVE!!!
Dat is wel het laatste wat hij zou doen (vrij naar H. Finkers)quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:01 schreef Kinga het volgende:
Brian heeft misschien zelfmoord gepleegd.
Iedere lulhannes kan natuurlijk een boek schrijven of laten schrijven, Tien laat zich daarmee niet chanteren - Dat is ongetwijfeld al allemaal vantevoren contractueel vastgelegd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:03 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Dit heeft Brian echt weken geleden ookal eens zitten hinten. Toen hij boek-schrijf-aspiraties had, had hij het erover dat hij een boek wou schrijven over DGK en dan over ' hoe het er hier ECHT aan toegaat' (of iets in die strekking, weet het niet meer exact).
Heb me weleens afgevraagd of dat een reden was dat hij zoveel mocht. Maar goed, aan de andere kant: waarom zou Tien zich daarmee laten 'chanteren'?
Zie je wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:05 schreef kybe het volgende:
Brian zegt niemand is weg.
Brainless is een kopstuk? Z`n enige verhaal lijn is z`n haat voor Huub, maar echte acties onderneemt hij niet tegen Huub. Het is vooral Jaap die die acties ondernam. En z`n relatie met Amanda interesseert de kijker allang niet meer. Hij voegt dus niets toe voor de verhalen binnen het programma, je zou verwachten dat ze wel iemand zouden hebben om hem eventueel te vervangen. Het enige probleem is dat zonder Brainless de positie van Natasja en Jaap zwakker wordt, maar daar zal toch wel iets voor te verzinnen zijn door de redaktie?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:01 schreef FSR het volgende:
Daarbij, ik geloof nooit dat ze kopstukken de villa uitgooien, net voor de Betalende streams invoering.
Nou dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:07 schreef Prosac het volgende:
WTF, niemand moet weg..
belachelijk, dus je moet tegenwoordig dus echt een blauw oog slaan
Hier nog een filmpje, met dank aan Vol. Deze duurt wel lang, vanaf het begin dat Huub en Amanda bij elkaar in bed liggen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
FILEMPJEEEEEEEEEEEEEEEEEE AJBBBBBBBBBB
wat mij betreft....quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:07 schreef Prosac het volgende:
WTF, niemand moet weg..
belachelijk, dus je moet tegenwoordig dus echt een blauw oog slaan
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:09 schreef mootie het volgende:
Te gek voor woorden als Brian mag blijven...... die gozer is een gevaar voor zichzelf en voor anderen.
Niet iedereen kijkt het programma voor de relletjes. Wat mij betreft mogen Brainless, Jaap, Huub en Amanda alle 4 weg voor het regelmatig overtreden van de spelregels. Dat lijkt desastreus voor het programma, maar dan krijg je wel 4 nieuwe bewoners en dat moet genoeg mogelijkheden bieden voor nieuwe interessante verhaal lijnen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:08 schreef ozewiesewoze het volgende:
eerlijk is eerlijk... we leven toch van "stoeipartij" naar "stoeipartij"....
Dat gezever iedere keer of iets nu wel of niet genoeg is om eruit gezet te worden.
Natasia mag waarschijnlijk een dagje op bezoek bij Wilgo en haar kiiiindjes, omdat ze 'zo goed op Brian heeft gepast'quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:10 schreef pupindy het volgende:
Natasia is zoek
Z'n missie zit er op er is weer leven in de brouwerij...quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:11 schreef Wopper1 het volgende:
Nicolaas gaat weg.. Is het er niet meer mee eens, wil 10K terughebben
ja mee eens zou hij zijn koffer al gepakt hebben ???quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:12 schreef Kinga het volgende:
Nicolaas heeft gewoon gelijk. Ze lappen de regel van fysiek geweld aan hun laars... tegenwoordig mag alles.
Het was toch al vanaf het begin duidelijk dat hij daar maar tijdelijk zat? Dit is een goed moment om weg te gaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:12 schreef pullup het volgende:
Hey nu gaat Nicolaas er vandoorDat is nou net degene die niet weg moet
En hij heeft afgelopen weken en gisteravond ook niets teruggedaan, he.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:13 schreef Prosac het volgende:
Brian heeft alleen maar klappen gekregen
Voor hem wel ja, die 10.000 krijgt hij wel terug nuquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het was toch al vanaf het begin duidelijk dat hij daar maar tijdelijk zat? Dit is een goed moment om weg te gaan
Leuk hè?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:15 schreef BENJOLA het volgende:
de kooi gaat gewoon verder met all2 whahah
de streamers worden weer in de zeik gezet
Amanda, Huub, Jaap en Nicolaas hebben geen 10k ingelegd, tenminste "officieel" wel, maar ze hebben tussen de regels door zichzelf allang versproken. Van Eric weet ik het niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:15 schreef pullup het volgende:
Voor hem wel ja, die 10.000 krijgt hij wel terug nu
maar ze is nog niet op hem afgerend. . .valt me tegen van d'rquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:14 schreef farceman het volgende:
Ja hoor Amanda doet er alles aan om haar neukertje terug te krijgen
nico is een rasopportunist niet minder ratachtig dan brainquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:16 schreef FuTilE het volgende:
Nicolaar is wel zichtbaar verontwaardigd en kiest niet zonder meer partij voor Huub. Ondanks zijn grote antipathie voor Brian. Dat zegt ook wel iets over het niet in beeld gebrachte opstootje bij het kantoor.
EENSCH!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:18 schreef Lieve het volgende:
NICOLAAS is een eersteklas eikel! Maar dat is geen verrassing. Idioten van achter zouden allang paal en perk heben moeten stellen aan de rattenstreken! Waarom denken die lui dat Hiuub zo populair is? Voor mij zijn dit weer van die dingen waardoor ik 100% op Huub stem!
Als alle streamers dit zien en de werkelijke waarheid zien.... is er daar dan niemand die deze lozer brain eens tot de orde roept?
Liegen en leugens en rattenstreken mogen al maandenlang. Brian para fucking mother is SMERIG! Tot in zijn allerlaatste vezel!
Blind! 100% blind! En vazallen die hem likken tot ze erbij neerkwakken!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:17 schreef blomst het volgende:
Brian ziet zijn eigen daden dus niet.
Kortzichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |