is goed!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:49 schreef _jero_ het volgende:
De Itaipu dam in de Parana rivier op de grens van Brazilie en Paraguay
Dacht eerst dat het sluizen waren aan de linkerkant
[afbeelding]
Inderdaad, op wikipedia zeggen ze dat de dam 196 meter hoog is maar dat zie je er niet vanaf. Hij is dan nog hoger dan elk gebouw in Nederland...quote:Op zondag 13 mei 2007 22:31 schreef redunzl het volgende:
de dam ziet er op de foto indrukwekkender uit dan het GE plaatje
![]()
dit is de enige van de lijst met moderne wonderen die ik nog niet kendequote:Op zondag 13 mei 2007 23:00 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Inderdaad, op wikipedia zeggen ze dat de dam 196 meter hoog is maar dat zie je er niet vanaf. Hij is dan nog hoger dan elk gebouw in Nederland...
http://en.wikipedia.org/wiki/Itaipu_Dam
Oh lekker! Veel plezierquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:44 schreef redunzl het volgende:
ik doe ff niet mee, ben 4 dagen naar Londen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ho, sorry, ik dacht dat ik dat al gedaan had, maar waarschijnlijk iets niet goed gegaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:27 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Oh lekker! Veel plezier
Maar je mag me nog wel mijn puntje geven
M'n gevoel zegt westkust van afrika, zo rond Dakar maar kan het nog niet vindenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
let vooral niet op het centrale deel van de foto
Life sucks anywayquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:41 schreef redunzl het volgende:
alvast een foto/hint, ben nl. vanaf morgen een week op vakantie (alweer)
[afbeelding]
quote:
Je mag ook hier blijven hoor, ga ik wel in jou plaats een weekje op vakantiequote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:12 schreef redunzl het volgende:
[..]
![]()
LOL, het zuigt aan alle kanten, pfff, alweer op reis, schoenen uittrekken op schiphol, hou op
![]()
het gaat om de grootste stad van het land...
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:36 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Je mag ook hier blijven hoor, ga ik wel in jou plaats een weekje op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |