Ik had niet zo erg veel tijd om te zoeken vandaag, maar India was het eerste dat bij me op kwam bij deze opgave. Ik wacht met spanning op de volgende opgavequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:17 schreef appelsientje het volgende:
Wederom zit ik op mijn werk (tja dat verwacht je doordeweeks niet![]()
Kan ik iemand weer mailen
was trouwens wel een pittige opgave![]()
had wel een hoog instinkgehalte idd (ik zou het zelf in india zoeken)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:17 schreef appelsientje het volgende:
Wederom zit ik op mijn werk (tja dat verwacht je doordeweeks niet![]()
Kan ik iemand weer mailen
was trouwens wel een pittige opgave![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:40 schreef _jero_ het volgende:
Parlement van Sri Lanka in Sri Jayewardenepura Kotte
http://www.country-data.com/cgi-bin/query/r-13236.html
Inderdaad, dan blijven er namelijk niet erg veel landen overquote:Op maandag 7 mei 2007 09:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]damm die hint was misschien iets te duidelijk.
Ik wilde ook een plaatje posten, maar die was erg misleidend.. (ik vond hem erg chinees namelijk)quote:Op maandag 7 mei 2007 09:55 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Inderdaad, dan blijven er namelijk niet erg veel landen overMaar ik had echt geen idee waar ik het moest zoeken en had al wat bekeken in zuid-amerika, afrika en azie om wat herkenbaars te vinden. Ga even op zoek naar een volgende opgave
ooo dan blijven er helemaal niet zoveel landen over gelukkigquote:
De VS en Afrika ??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:10 schreef _jero_ het volgende:
ZO-Azie was het ook al niet
Maar ik zou het in een continent ten westen en zuiden van Europa zoeken
Dit is correctquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:52 schreef redunzl het volgende:
KLOINK!!! (muntje valt)
Presidentieel paleis in Paramaribo
die gekleurde daken, zou echt zweren op ZO-Azië
![]()
gewoon mee door gaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:03 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben druk bezig de Middelandse zee aan het afzoeken
is goedquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:22 schreef _jero_ het volgende:
Arwad eiland bij Syrie
http://darkwing.uoregon.e(...)0Arwad-Luftaufn..JPG
En hier ligt het http://maps.google.co.uk/?ie=UTF8&ll=34.856285,35.86165&spn=0.016904,0.029182&t=k&z=15&om=1
In google maps is het eiland niet te zien als je de view op map hebt staan, had er daardoor al een aantal keer overheen gekekenUiteindelijk gevonden door in google te zoeken op land + island.
Om de contouren van een land/eiland te zien is de map-weergave soms makkelijker, ook was dit eiland op de satellietweergave niet te zien totdat je erg dichtbij kwam. Was ondertussen ook aan het zoeken in google op eilanden in middellandse zee, en daarna op landaam + island wat uiteindelijk het juiste eiland opleverdequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:42 schreef redunzl het volgende:
[..]
is goed![]()
maarreh...zoek je dan op map-weergave in google maps ipv satelliet?
of doe je dat alleen met eilandjes?
da's idd wel makkelijker, in GE hebben eilanden vaak een tag eraan hangen zodat je van grote hoogte al ziet liggen, zoekt ook wat makkelijker.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:49 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Om de contouren van een land/eiland te zien is de map-weergave soms makkelijker, ook was dit eiland op de satellietweergave niet te zien totdat je erg dichtbij kwam. Was ondertussen ook aan het zoeken in google op eilanden in middellandse zee, en daarna op landaam + island wat uiteindelijk het juiste eiland opleverde
Dat is helemaal goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:32 schreef Nico_S. het volgende:
The Armadillo Centre in Glasgow.
de spanning is er ook wel beetje af na ruim een half jaar GE quizquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:18 schreef _jero_ het volgende:
Had gisteravond niet zoveel zin om te zoeken, en was beetje druk op het werk vanochtend
Is goed!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:58 schreef _jero_ het volgende:
Capitol complex nabij Melekeok op Palau
[afbeelding]
Dat is snel, had ik niet verwacht! Het is wel mooi gemaakt trouwens.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:25 schreef redunzl het volgende:
City of arts and sciences/Museo de la Ciencia in Valencia
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |