Brian zit nu gewoon ff lekker de streams te kijken vanuit het hotelquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar goed..Brian is gisteren ZO geflipt dat ik me afvraag of het veilig is als hij terugkomt
Als Brian terug komt doet hij zeker net alsof hij terug is van vliegles en dat Natas meemocht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op DGK site stond dat het nog wat ging worden vandaag als Brian terug is.
jaaaaaaa heel erg stout van hupie dat hij misbruik wilde maken van supergeile dellie.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Dat vind ik wel erg laag dan van Huub.
Hij was bezig met zelfmoordquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar goed..Brian is gisteren ZO geflipt dat ik me afvraag of het veilig is als hij terugkomt
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hierbij trek ik mijn 'eigenlijk heb ik medelijden met Amanda' beaming in.
Mwha iedereen weet dat hij naar een hotel is gebrachtquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:36 schreef marky het volgende:
[..]
Als Brian terug komt doet hij zeker net alsof hij terug is van vliegles en dat Natas meemocht.
Misbruik maken van vind ik inderdaad laag. Jij niet dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:36 schreef ericahysterica het volgende:
jaaaaaaa heel erg stout van hupie dat hij misbruik wilde maken van supergeile dellie.![]()
Ik heb zo heerlijk geslapen ha ha haquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:37 schreef rooie3 het volgende:
Wat een nacht zeg.
Huub weet volgens mij de helft niet meer.
maar vind het belachelijk dat Brian en Natasia in een hotel mogen slapen.
Exact!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:36 schreef Ashrak het volgende:
In mijn ogen probeert Amanda de schuld ook gedeeltelijk bij Huub in zijn schoenen te schuiven zodat er niet nog grotere problemen ontstaan met Brian.
Amanda veegt haar straatje schoon..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:36 schreef Ashrak het volgende:
In mijn ogen probeert Amanda de schuld ook gedeeltelijk bij Huub in zijn schoenen te schuiven zodat er niet nog grotere problemen ontstaan met Brian.
Klopt. Mijn inziens was het wel fout, maar ik had het idee dat Huub lammer was dan Amanda.. ze giechelde en kreunde keihard van genot..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:38 schreef schatje het volgende:
Huub redt zich uit de situatie.
Nee, dat zou ook niet moeten kunnen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:39 schreef rooie3 het volgende:
Brian en Natasia kunnen nu off cam praten.
Vind dat echt niet kunnen hoor.
Natasia gaat straks als een bulldozer over Amanda heen en haar brainwashen dat het allemaal Huub zijn schuld was. Daarna komt Brian terug en gaat weer een van zijn glibber praatjes houden dat het echt allemaal de schuld van Huub was en dat ze dat toch moet zien en dat ze echt minder moet drinken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:39 schreef rooie3 het volgende:
Brian en Natasia kunnen nu off cam praten.
Vind dat echt niet kunnen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |