Dat wil dus zeggen: Niemand naar huisquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:56 schreef Marrije het volgende:
Amanda: we hebben een alcoholverbod, iedereen!
Dat zal wel tijdens de streamlock zijn gebeurdquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:59 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat het Huub wordt die eruit gaat. Iedereen zegt dat Huub heeft geslagen en niemand heeft het gezien, dus dat komt van achter.
Dat komt van Brian.. in de slaapkamer gaf Huub een tikje tegen zijn hoofd en Brian riep onmiddelijk.. hij heeft me geslagen!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:59 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat het Huub wordt die eruit gaat. Iedereen zegt dat Huub heeft geslagen en niemand heeft het gezien, dus dat komt van achter.
Brian weer helemaal para achter.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
Ik heb het echt met het meisje te doen. 2 Losers die haar alleen maar gebruiken om hun gram te halen en zij voelt zich schuldig. Ik vind dat echt sneu. Hoer of geen hoer, ik vind die haantjes nog altijd smeriger.
hotel de wittebergerafwaartsquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:48 schreef demins het volgende:
Goedemorgen!![]()
Het gaat steeds berger afwaarts in de Gouden Kooi!
Ja dat vind ik ook hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
Ik heb het echt met het meisje te doen. 2 Losers die haar alleen maar gebruiken om hun gram te halen en zij voelt zich schuldig. Ik vind dat echt sneu. Hoer of geen hoer, ik vind die haantjes nog altijd smeriger.
Huub gaf hem eerst een tikkie in het gezicht, waarop Brian aan Huubs haar trok.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:59 schreef farceman het volgende:
Hoe kan achter ooit zeggen dat huub heeft geslagen?
Wat denk je als iemand aan je haar trekt...dan duw je diegenen gewoon van je af toch? Logisch
Als ze brian laten zitten dan moeten ze Huub ook laten zitten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:59 schreef petraa het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat komt van Brian.. in de slaapkamer gaf Huub een tikje tegen zijn hoofd en Brian riep onmiddelijk.. hij heeft me geslagen!!
De eerste tikkies van Huub, waren hetzelfde als de tikkies die Brian de afgelopen weken heeft uitgedeeld, niks meer en niks minder, maar de reaktie van Huub op het trekken aan zijn haar kan wel gezien worden als slaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub gaf hem eerst een tikkie in het gezicht, waarop Brian aan Huubs haar trok.
Nadat Brian aan het haar van Huub trok en dat was niet een klein rukje aan het haar maar gewoon stevig beet houden. Het enige wat denk ik funest voor huub kan zijn is het duw-werk in de private toen Brian aan de telefoon stond en Huub boos binnenkwam omdat Brian Amanda in het gezicht had gespuugd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat komt van Brian.. in de slaapkamer gaf Huub een tikje tegen zijn hoofd en Brian riep onmiddelijk.. hij heeft me geslagen!!
hopenlijk wordt nicosaai lekker narrig en gaat ie flippenquote:
inderdaad en natasia zei dat vanacht tegen ERic dat brian zich onheus behandeld voelde dat er geen maatregelen teen die tik is genomen )het gaat om het allereerste tikje (was meer een aaitje) in zijn gezicht, waarna Brian Huub aan de haren trok.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Van die 'aaitjes' die ze beiden al naar elkaar hebben gegeven en waar niets op is gezegd in het verleden. Huub heeft alleen gedaan wat al eerder naar elkaar is gedaan en dat is eerder met max een OW bestraft.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub gaf hem eerst een tikkie in het gezicht, waarop Brian aan Huubs haar trok.
Brian voelde zich de hele avond al onheus behandeld. Hij vond het onterecht dat Huub nog niet moest vertrekken naar aanleiding van de kopstoot die hij aan Jaap gaf. HIj weet alleen niet dat Jaap de aanklacht heeft ingetrokken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:03 schreef haak2 het volgende:
[..]
inderdaad en natasia zei dat vanacht tegen ERic dat brian zich onheus behandeld voelde dat er geen maatregelen teen die tik is genomen )het gaat om het allereerste tikje (was meer een aaitje) in zijn gezicht, waarna Brian Huub aan de haren trok.
Je krijgt veel bijvalquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
een goede les voor dellie dacht ik zo.........dit kunnen de consequenties zijn als je de kool en de geit wilt sparen. Ze had rat allang links moeten laten liggen dat had ze haar hartelust kunnen hoerensnoerenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
[..]
De eerste tikkies van Huub, waren hetzelfde als de tikkies die Brian de afgelopen weken heeft uitgedeeld, niks meer en niks minder, maar de reaktie van Huub op het trekken aan zijn haar kan wel gezien worden als slaan.
Ja hij kon niet uitspreken wat hij ging doen, maar hij ging nog wel los en dan dat Para hoofd van hem erbij, het was gewoon eng.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:05 schreef monique.t het volgende:
Heeft er iemand een filmpje's van het gesprek wat brian natasia en jaap voor het gebueren in het kantoor hebben gevoert??
Dat zou namelijk nog al heftig geweest zijn
Er blijken flinke dreigende uitspraken van brian geweest te zijn richting huub
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een goede les voor dellie dacht ik zo.........dit kunnen de consequenties zijn als je de kool en de geit wilt sparen. Ze had rat allang links moeten laten liggen dat had ze haar hartelust kunnen hoerensnoeren
Nee, ik was alleen bang dat Huub in zijn dronkenschap te ver zou gaan met slaan enzo. Maar Huub is lang niet zo dreigend als Brian. Daarmee praat ik wat Huub heeft gedaan niet goed, maar ik was echt bang dat Brian zou doorslaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:05 schreef haak2 het volgende:
ik heb trouwens alleen nog maar mensen gehoord die bang waren van brian. iemand nog gehoord dat iemand bang was voor huub?
Dat zegt genoeg denk ik
Gezelligquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:07 schreef danos het volgende:
ik heb zojuist gehoord dat de gouden kooi verplaatst gaat worden naar het clubhuis van de Hells Angels
ik, meende zoiets te zien in 't filmpje..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:05 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Brian die uithaalt naar Amanda.
Hetzelfde heeft Brian ook gezegd, dezelfde avond nog. Het feit dat Huub met zoveel weg kwam.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:07 schreef kybe het volgende:
Zoals Huub net al zei is de dgk redaktie verantwoordelijk voor het gebeuren,de laatste weken
is Brian heel vaak weg gekomen met dezelfde soort tikjes als Huub gisteravond gaf.
Zij hebben toen niet gereageerd en dus geen grens aangegeven.Als er tijdens de streamlock,
verder niets aan klappen is uitgedeeld dan zie ik geen reden waarom dit een exit voor Huub zou moeten zijn.
Ik zeg: er kan nog meer bij!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef marky het volgende:
Brian wordt wel ontzettend door Natasia besachermt. In feite is de boel nu zo geescaleerd dat je jezelf gaat afvragen hoe moet dit nog verder.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef danos het volgende:
drankverbod vind ik zo'n onzin, deze mensen zijn oud genoeg om zelf dingen te beslissen. ze konden verwachten dat dit zou gaan gebeuren, of zouden ze de film Das Experiment niet hebben gezien?
Prima.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:07 schreef danos het volgende:
ik heb zojuist gehoord dat de gouden kooi verplaatst gaat worden naar het clubhuis van de Hells Angels
Uh.. de sfeer was ook goed.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:08 schreef Marrije het volgende:
Huub: we hadden gewoon een feestje, sfeer was hartstikke goed, door de fontijn met zijn twee. . .
Huub is ook goed in de vermoorde onschuld spelen.
Zijn eigen kopstootjes vergeet ie weer voor het gemak.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:04 schreef petraa het volgende:
Brian voelde zich de hele avond al onheus behandeld. Hij vond het onterecht dat Huub nog niet moest vertrekken naar aanleiding van de kopstoot die hij aan Jaap gaf.
Brian is ook doorgeslagen natuurlijk. In de privatroom is geen tafeltje heel gelaten en ook die rare boom in de woonkamer heeft hij omvergegooid uit woedequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee, ik was alleen bang dat Huub in zijn dronkenschap te ver zou gaan met slaan enzo. Maar Huub is lang niet zo dreigend als Brian. Daarmee praat ik wat Huub heeft gedaan niet goed, maar ik was echt bang dat Brian zou doorslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |