Huub heeft toch ook een keer in Brian zijn gezicht gespuugd? Ik ga er dan ook vanuit dat hij daar niets voor krijgt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Officiele waarschuwing?
Spugen in iemands gezicht is voor mij een exit.
Eenschquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, zoals Natasia zat te krijsen leek het alsof Amanda minstens een kleuter had gevild of zo.
Eigenlijk viel het gisteren allemaal ontzettend mee. Tenminste, wat wij er van gezien hebben.
Als je er vanuit gaat dat er tijdens de streamlock niks gebeurd is, gaat er niemand exit vandaag, hoor.
Aan het beffen. En zij maar hikken de hele tijdquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:32 schreef Marrije het volgende:
Ik trouwens nog voorbij aan ander nieuws: Huub en Amanda aan het seksen![]()
Amanda staat in eens voorover gebukt en gaat huilen..quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:31 schreef 2live het volgende:
[..]
dat soort dingen is al vaker getolereerd, kan niet goed zien wat hij bij amanda doet
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Eensch
Ik zie wat aaien van Huub en een beetje spugen en aan de haren trekken van Brian.
Niets dat we niet al eerder heftiger hebben gezien en waar geen exit voor kwam.
Wat het heftig doet lijken is al dat lawaai en geschreeuw eromheen.
Ik heb zo snel niet gezien wat er precies gebeurde, maar op een gegeven momen tin de tuin, als Amanda Brian probeert tegen te houden klapt ze opeens in elkaar, alsof ze een stomp in dr maag heeft gekregen. . .quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Eensch
Ik zie wat aaien van Huub en een beetje spugen en aan de haren trekken van Brian.
Niets dat we niet al eerder heftiger hebben gezien en waar geen exit voor kwam.
Wat het heftig doet lijken is al dat lawaai en geschreeuw eromheen.
Ja inderdaad, als je die beelden ziet en de confrontatie moet je toch ernstig gaan bedenken dat de redactie Brian er niet meer in kan houden. Die is echt gevaarlijk, dat gaat geheid een keer serieus mis. UIt preventief oogpunt lijkt me een exit met Brian niet onverstandig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:33 schreef schatje het volgende:
Heeft iemand een filmpje van toen ze in het kantoor zaten? Brian was toen al helemaal para en kon geen dingen uitspreken. Die blik in zijn ogen was zo eng.
en vergeet de kupstoot niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:32 schreef 2live het volgende:
[..]
brian; hij slaat me in mijn fucking kutgezicht.... dat laatste klopt wel![]()
wie, huub of brian?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Amanda staat in eens voorover gebukt en gaat huilen..
Andere filmpje zie ik Brian nu direct naar de telefoon rennen nadat Huub "geslagen" zou hebben. En Brian flipt vervolgens helemaal in die telefoon..
my god, laten ze hem aub voor zijn eigen veiligheid eruit zetten.
Ik ook! Ik ga vannacht vliegen. Wordt het eindelijk weer spannend, ga ik weg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:34 schreef 2live het volgende:
ik baal er bijna van dat ik zo op vakantie ga.....bijna he.![]()
Ik snap niet hoe Huub en Brian nog bij elkaar in de buurt kunnen zijn zonder ongelukken.
Ik begrijp sowieso niet dat ie nog terug kan komen als ie al is afgevoerd naar achter.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Amanda staat in eens voorover gebukt en gaat huilen..
Andere filmpje zie ik Brian nu direct naar de telefoon rennen nadat Huub "geslagen" zou hebben. En Brian flipt vervolgens helemaal in die telefoon..
my god, laten ze hem aub voor zijn eigen veiligheid eruit zetten.
Dat was een beetje onduidelijk. Brian spuugt haar in elk geval 2 keer in haar gezicht, daarna zie ze wat duw en trekwerk, ook Natasia lijkt Amanda weg te duwen. Niet duidelijk te zien of Brian slaat of een kopstoot geeft.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb zo snel niet gezien wat er precies gebeurde, maar op een gegeven momen tin de tuin, als Amanda Brian probeert tegen te houden klapt ze opeens in elkaar, alsof ze een stomp in dr maag heeft gekregen. . .
er is wel internet [ik ben niet verslaafdquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ga vannacht vliegen. Wordt het eindelijk weer spannend, ga ik weg.
Dat zou kunnen ja maar ik ik kan het net niet goed zien helaasquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb zo snel niet gezien wat er precies gebeurde, maar op een gegeven momen tin de tuin, als Amanda Brian probeert tegen te houden klapt ze opeens in elkaar, alsof ze een stomp in dr maag heeft gekregen. . .
zoals ik het nu kan beoordelen, moeten ze er beide uit. Maar Brian heb ik meer het gevoel bij dat het voor zijn eigen veiligheid (en die van Huubquote:
Wat ik raar vind is dat Brian de hele Villa kort en klein mag slaan. Hij heeft de hele privatroom kort en klein geslagen en dat rare dind bij de trap om gekiepert vervolgens heeft hij Amanda in het gezicht gespuugd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |