Daty was de bedoeling, maar in het laatste telefoontje kreeg Amanda te horen dat Brian niet wilde vertrekken (uit de villa)quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian verblijft aan de overkant in een hotel en blijft daar een nachtje slapen.
Jaap is bij Brian denk ikquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:26 schreef mootie het volgende:
Jaap ligt ook nog niet in zn bed, het is verdacht plat.
Maar Brian heeft al diverse malen geuit dat hij Huub dood wil rammen en dat klonk mij behoorlijk serieus hoe hij het zei. Ik heb dat Huub nooit horen zeggen en ook al zou hij Brian wat aan willen doen, fysiek gezien is hij nergens tegen Brian. Brian is gewoon een gevaar, vooral in combinatie met Amanda zoals nu blijkt. Ik begrijp ook niet dat er niet veel eerder is ingegrepen, alsof doodsbedreigingen de normaalste zaak zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zijn beide agressief, maar Huub kan zich het slechts beheersen.
Nee, weten wat wanneer je moet stoppen.quote:
Zo sterk is Brain niet hoor. Net zoals in alle andere dingen waarin hij zich beter wil voor doen dan dat hij werkelijk is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als Brian los gaat ben je meer de lul dan wanneer Huub los gaat.
Kloptquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:26 schreef schatje het volgende:
Brian was al behoorlijk agressief in het kantoor. Hij had het over dingen niet kunnen uitspreken. Toen dacht ik meteen aan dat hij Huub wel daadwerkelijk zou willen vermoorden.
Ja dat denk ik ook, het gaat voornamelijk om TV maken, maar tochquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:20 schreef Ifa het volgende:
[..]
Begrip eerlijk spel geloof ik al een tijdje niet meer in, en vermoed dat het spel aspect "achter" eigenlijk een rotzorg zal wezen.
Ik hoop het wel ja, ben materiaal aan het verzamelen voor een remixxxquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Klopt
Hij was aan het doordraaien, dat het allemaal zo oneerlijk was.
"Bloed op de vloer, bloed op de vloer"
(ging over het sneetje in de lip van Jaap, en Brian vond het zo oneerlijk. Brian was er van overtuigd dat het door de kopstoot kwam).
"Aan Huub verdienen ze geld en laten ze het gaan"
"maar ik weet wat ik ga doen. Dat ga ik niet uitspreken. Nooit zal ik het hardop zeggen, hier"
Hij begon ook scheldwoorden te prevelen.
Natasia had door dat hij aan het flippen was en probeerde hem naar bed te dirigeren.
Ik hoop dat daar ook nog een filmpje van is
Klopt, en in dit geval telt zeker nog mee dat Brian al een paar keer gezegd had behoorlijk dronken te zijn. Dat zei hij duidelijk (in het kantoor) tegen Japio en Natasia.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:30 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Maar Brian heeft al diverse malen geuit dat hij Huub dood wil rammen en dat klonk mij behoorlijk serieus hoe hij het zei. Ik heb dat Huub nooit horen zeggen en ook al zou hij Brian wat aan willen doen, fysiek gezien is hij nergens tegen Brian. Brian is gewoon een gevaar, vooral in combinatie met Amanda zoals nu blijkt. Ik begrijp ook niet dat er niet veel eerder is ingegrepen, alsof doodsbedreigingen de normaalste zaak zijn.
Ik heb anders Huub ook vaak genoeg agressieve taal naar andere bewoners horen uiten, o.a. richting Nathanaël. Of denk je dat je blijft leven al je iemand's kop op een stoeprand legt en dan lekker erop gaat trappen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:30 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Maar Brian heeft al diverse malen geuit dat hij Huub dood wil rammen en dat klonk mij behoorlijk serieus hoe hij het zei. Ik heb dat Huub nooit horen zeggen en ook al zou hij Brian wat aan willen doen, fysiek gezien is hij nergens tegen Brian. Brian is gewoon een gevaar, vooral in combinatie met Amanda zoals nu blijkt. Ik begrijp ook niet dat er niet veel eerder is ingegrepen, alsof doodsbedreigingen de normaalste zaak zijn.
Dom of slim? Als Brie doordraait is die eruit toch.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:31 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, weten wat wanneer je moet stoppen.
Huub zoekt de confrontatie bewust op met iemand waarvan hij weet dat die hem verrot slaat als hij de kans krijgt. Dat vind ik behoorlijk dom, ja.
Maar Huub doet nog wel meer domme dingen. Heldendaden volgens velen, oerdom naar mijn mening.
Maar jij doet precies hetzelfde vice versa. Het lijkt wel alsof je vrijwel uitsluitend over Huub post, in het negatieve.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb anders Huub ook vaak genoeg agressieve taal naar andere bewoners horen uiten, o.a. richting Nathanaël. Of denk je dat je blijft leven al je iemand's kop op een stoeprand legt en dan lekker erop gaat trappen.
Ik snap echt niet waarom Huub's agressieve gedrag koste wat het kost goedgepraat moet worden.
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zo sterk is Brain niet hoor. Net zoals in alle andere dingen waarin hij zich beter wil voor doen dan dat hij werkelijk is.
Maar hij lijkt me een stuk gevaarlijker, niet van de vuistjes zeg maar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zo sterk is Brain niet hoor. Net zoals in alle andere dingen waarin hij zich beter wil voor doen dan dat hij werkelijk is.
en Huub die zegt dat ie hem helemaal kapot gaat maken (was van de week ergens).. dat is dan normaal natuurlijk..quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:30 schreef Meaghan het volgende:
[..]
1 keerquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb anders Huub ook vaak genoeg agressieve taal naar andere bewoners horen uiten, o.a. richting Nathanaël. Of denk je dat je blijft leven al je iemand's kop op een stoeprand legt en dan lekker erop gaat trappen.
Ik snap echt niet waarom Huub's agressieve gedrag koste wat het kost goedgepraat moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |