Het is net een 06 lijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:29 schreef Yodarius het volgende:
ze hebben dat schreeuwen gewoon in een loop gedaan. Zodat streamers de hele nacht blijft kijken. Inmiddels kunnen ze er al weer om lachen, onder het genot van een kopje thee.
dit gaat wel goed tering ga anders naar je nest als je het niet trektquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:29 schreef Ikvindhetheelleuk het volgende:
wow ze gaan nog steeds helemaal los......dit gaat echt niet goed....
Wie zegt dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:30 schreef Liess het volgende:
Huub kantoor verlaten NU
Huub is nu in het kantoor en de intercom zegt 2x dat hij weg moet. Ik denk niet dat Huub zin heeft om te luisteren op dit moment.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:30 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub schreeuwt nog steeds dus Brian heeft hem in ieder geval niet in elkaar geslagen......
Brian zit waarschijnlijk in kantoor want Huub wordt daar via de intercom weggestuurd.
"Huub, kantoor verlaten, nú" - wordt nog 2 keer herhaaldquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:29 schreef Lipsch het volgende:
"Huub, weg bij het kantoor, de keuken in" stem van de redactie
Mevrouw Pannekoek.quote:
Leek me meer een aanwijzing van achter die per ongeluk doorkomt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:29 schreef Wopper1 het volgende:
Ja er is iemand.. Weg bij kantoor zegt er 1tje
In dat geval ook Brain. Dit heeft zich minstens net zo erg misdragen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:31 schreef Dynabite het volgende:
De redactie kan er niet onderuit: Huub exit![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:31 schreef Suikeroom het volgende:
ze hebben gewoon geen beveiliging maar een zielig kassa omroep mutsje
+ Benny hill muziekjequote:Op vrijdag 27 april 2007 01:31 schreef MissHobje het volgende:
Ik zie ze al keihard rondjes rennen
Brain met een slagersmes Huub achterna ofzo
Hij gaat nog steeds uit zijn dak bij het kantoor waar brian waarschijnlijk zit, hij wil niet luisterenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Huub wordt bij het kantoor weggestuurd.
Ik kan niet eens naar bed! Nog een sigaret dan maar...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:31 schreef F04 het volgende:
Het is echt zo spannend dat ik morgen niet aan werken toe ben.
Tja, zij zijn dit experiment begonnen..... En alle een buttler laten komen die de glazen maar bij blijft vullen was nou ook niet bepaald het beste idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |