En dat was een leugen ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En lokte alles uit door Amanda op te eisen als bezit, de dekens weg te rukken en te gillen "BEN JE HAAR AAN HET NEUKEN! BEN JE HAAR AAN HET NEUKEN!"
Maar in het kantoortje was al duidelijk dat die griezel weer "zo'n avond" had, met verhalen dat hij Huub zou vermoorden en dergelijke.
VEEL MENSEN denken zo over Antillianen, maar daar ben ik er niet een van.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zet geen goed beeld neer, maar dat is het stereotype antilliaan
Dat klinkt alles behalve open minded
Hij bevestigd de vooroordelen van een antilliaan, terwijl hij een stereotype neerzet
dat klinkt als discriminatie ipv open minded
Juist. Zo bedoelde ik het ook.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:21 schreef Misha... het volgende:
Een stereotype is een beeld dat over het algemeen heerst met betrekking tot een bepaalde groep mensen (vaak minderheden). Dus dat strawberry zegt dat Brian het stereotype bevestigd over Antilianen, heeft dat niks te maken met wel of niet open minded zijn. Niet openminded ben je pas als jij een beeld over Antilianen hebt dat overeenkomt het stereotype.Maar goed; Brian
![]()
Voor minder??? Hij heeft echt flink lopen trappen en later Huub in de wurggreep de keuken uit getrokken. Het is maar wat je 'minder' noemtquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:26 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Tis maar net hoe zwart/wit je het ziet. Dat kopstootJE van Huub naar Jaap is geen fysiek geweld want het was geen harde kopstoot. Maar ik vind het nog steeds een kopstoot. Je doet iets of je doet het niet. Satanael werd er voor minder uitgestuurd.
inderdaad dagquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:28 schreef flubberdewups het volgende:
Ik hoop dat de alcoholistische dwerg zich nog kan herinneren dat hij gisteren zijn 24 uur heeft aangevraagd. Dus bij deze alvast...
![]()
![]()
![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat jij DGK volgt he?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als Brian iemand vermoord is hijzelf daarvoor verantwoordelijk, niet de redactie.
jammer, had m graag opgepleurd gezien arrogante kudt kabouter.quote:
Die tijd komt nog wel (het vertrek van Huub) wees maar niet bangquote:Op zondag 17 juni 2007 17:43 schreef ScofieldM het volgende:
Jammer ik had echt gehoopt dat die kabouter op zou rotten maar je kon op je vingers natellen dat hij zou blijven dus was gewoon een aktie die niks voorstelde om meer stemmen te krijgen.
Wegwezen Frodo de volgende keer en niet bluffen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |