En lokte alles uit door Amanda op te eisen als bezit, de dekens weg te rukken en te gillen "BEN JE HAAR AAN HET NEUKEN! BEN JE HAAR AAN HET NEUKEN!"quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian sloeg Amanda jah..ze greep zichzelf ook bij haar gezicht..
Dat tikkie van Huub is geen exit..eerder een sanctie..Brian pakte hem eerst bij zijn haar beet namelijk.
En wie begon te slaan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En lokte alles uit door Amanda op te eisen als bezit, de dekens weg te rukken en te gillen "BEN JE HAAR AAN HET NEUKEN! BEN JE HAAR AAN HET NEUKEN!"
Maar in het kantoortje was al duidelijk dat die griezel weer "zo'n avond" had, met verhalen dat hij Huub zou vermoorden en dergelijke.
Ja, daar ging het hem om.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:10 schreef PC eend het volgende:
Hij lokte het niet uit, hij kan er niet tegen als iemand een meisje van 19 dronken voert om te neuken
Ja dat zei hij ook duidelijk, net als de vorige keer toen huub dat probeerdequote:
Dream on.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat zei hij ook duidelijk, net als de vorige keer toen huub dat probeerde
Toen zei huub nog dat hij nooit meisjes zou dronken voeren om ze te neuken, maar dit leek wel verkrachting
Sterk argumentquote:
En de stekker mag blijven...quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:21 schreef APK het volgende:
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI
Einde van het filmpje als Huub binnenkomt en Brian slaat / duwt (en eerst schopt?)
Dag Huub.
Behalve als hij het zelf doetquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij lokte het niet uit, hij kan er niet tegen als iemand een meisje van 19 dronken voert om te neuken
zeker het filmpje niet via een andere cam gezien???quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:42 schreef SeLLeM het volgende:
Nou ja duidelijk toch.. Hij komt met zijn stijve lul zijn bed uit en het was weer gelijk fight time!
NU GAAT HUUB ER ABSOLUUT UIT. Belachelijk dit allemaal
Klopt, volgens mij zegt ze daar express helemaal niets over omdat ze wil dat Brian blijft. Maar dat er werd geslagen daar zag je duidelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:49 schreef smoekie het volgende:
filmpje waarin hij amanda op der bek slaat zegt meer dan genoeg, en die verschijnt overal op internet....zelfs Talpa kan daar niet omheen....![]()
degene die er over gaatquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:26 schreef Schanulleke het volgende:
En wie is Frans?
Natasia: Hij lag gewoon Amanda te neuken!quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:21 schreef APK het volgende:
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI
Einde van het filmpje als Huub binnenkomt en Brian slaat / duwt (en eerst schopt?)
Dag Huub.
Ja prachtig he, zo droog maar doch ook waar. Relativerende Nicolaas, waar maakt die Natasia zich in hemelsnaam zo druk over. Zoveel maanden opgesloten zitten in zo een kippenhok kan veel doen met een mens blijkt maar weer. En al helemaal als ze van nature ook al psychisch niet helemaal happy honderd zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:38 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Natasia: Hij lag gewoon Amanda te neuken!
Nicolaas: Ja en?
![]()
zonder problemen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:
Huub geeft een tikje tegen de zijkant van Brian's hoofd en hij is volgens een aantal hier zeer zeker exit... De kopstoot tegen Jaap was echt harder en dat werd niet eens een waarschuwing.
Dus Huub blijft sowieso, maar de vraag is wat ze met Brian doen. Ik heb niet vaak zo'n gestoord iemand gezien. Iedereen zal toch moeten toegeven dat die jongen zonder problemen in staat is iemand te vermoorden.
Als je dat nou ECHT vindt, hoe kijk je dan aan tegen de verantwoordelijken van het programma? Probeer eens voor een keertje buiten de randjes van je streams te kijken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:
Huub geeft een tikje tegen de zijkant van Brian's hoofd en hij is volgens een aantal hier zeer zeker exit... De kopstoot tegen Jaap was echt harder en dat werd niet eens een waarschuwing.
Dus Huub blijft sowieso, maar de vraag is wat ze met Brian doen. Ik heb niet vaak zo'n gestoord iemand gezien. Iedereen zal toch moeten toegeven dat die jongen zonder problemen in staat is iemand te vermoorden.
whehe prachtig die reactiequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:38 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Natasia: Hij lag gewoon Amanda te neuken!
Nicolaas: Ja en?
![]()
Sterk argument.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sterk argument![]()
Het lijkt er wel op alsof je iets tegen brian hebt![]()
Wie begon aan haren te trekken?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
En wie begon te slaan?
Ja, Amanda werd tegen haar zin gebeft.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat zei hij ook duidelijk, net als de vorige keer toen huub dat probeerde
Toen zei huub nog dat hij nooit meisjes zou dronken voeren om ze te neuken, maar dit leek wel verkrachting
Met een Nena kick.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:07 schreef Flawless2006 het volgende:
Whehe, weer een waarschuwing. Begin me nou onderhand wel af te vragen wanneer je daadwerkelijk uit dat programma verdwijnt.
Volgens mij alleen maar door iemand onder te kotsen of te poepen, voor de rest kom je overal mee weg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:07 schreef Flawless2006 het volgende:
Whehe, weer een waarschuwing. Begin me nou onderhand wel af te vragen wanneer je daadwerkelijk uit dat programma verdwijnt.
Is toch duidelijk. Als je fysiek geweld gebruikt. Onder fysiek geweld valt niet een tikje of een duw natuurlijk. En dat is het maximale wat vannacht gebeurd is. Spugen is ook geen fysiek geweld. Logisch dus dat er geen exit volgt. Een waarschuwing vind ik al ver gaan, omdat die in andere, soortgelijke situaties ook niet zijn gegeven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:07 schreef Flawless2006 het volgende:
Jouw icon lijkt op Nicolaas.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is toch duidelijk. Als je fysiek geweld gebruikt. Onder fysiek geweld valt niet een tikje of een duw natuurlijk. En dat is het maximale wat vannacht gebeurd is. Spugen is ook geen fysiek geweld. Logisch dus dat er geen exit volgt. Een waarschuwing vind ik al ver gaan, omdat die in andere, soortgelijke situaties ook niet zijn gegeven.
Ga je nou Nicolaas met Jack vergelijken? Nee tochquote:
Linkjes naar de filmpjes?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:49 schreef smoekie het volgende:
[..]
in andere filmpjes is duidelijk te zien, zeker toen Brainless aan het bellen was, dat Huub hem nog niet eens raakte...
hahahahahaha Ik zie Jaap al (droom droom) Brian zijn bek vol schijtenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:26 schreef Elounda het volgende:
[..]
Volgens mij alleen maar door iemand onder te kotsen of te poepen, voor de rest kom je overal mee weg.
Inderdaad. De grens ligt nou eenmaal behoorlijk hoog. Maar vond gister toch wel kantje boord.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is toch duidelijk. Als je fysiek geweld gebruikt. Onder fysiek geweld valt niet een tikje of een duw natuurlijk. En dat is het maximale wat vannacht gebeurd is. Spugen is ook geen fysiek geweld. Logisch dus dat er geen exit volgt. Een waarschuwing vind ik al ver gaan, omdat die in andere, soortgelijke situaties ook niet zijn gegeven.
Tis maar net hoe zwart/wit je het ziet. Dat kopstootJE van Huub naar Jaap is geen fysiek geweld want het was geen harde kopstoot. Maar ik vind het nog steeds een kopstoot. Je doet iets of je doet het niet. Satanael werd er voor minder uitgestuurd. Zo kunnen we nog wel even doorgaan met voorbeelden net als gisteraaf.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian is niet echt goed voor de reputatie van antillianen, nee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:20 schreef Nasp het volgende:
"Leuke" quote van Huub in dit filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=YSKOB2bz31A
5:28 : Dat is wat Anti's(Antillianen) doen in deze wereld.
Nathanael deed wel meer dan alleen een kopstoot hoor!quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:26 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Tis maar net hoe zwart/wit je het ziet. Dat kopstootJE van Huub naar Jaap is geen fysiek geweld want het was geen harde kopstoot. Maar ik vind het nog steeds een kopstoot. Je doet iets of je doet het niet. Satanael werd er voor minder uitgestuurd. Zo kunnen we nog wel even doorgaan met voorbeelden net als gisteraaf.
Kijk, mij maakt het geen zak uit want het is mooie televisie. Maar echt duidelijk wordt het voor de kijker niet.![]()
En jij noemt jezelf open mindedquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Brian is niet echt goed voor de reputatie van antillianen, nee.
Het is toch zo? Hij zet wel een beetje een sterio type qua Antilliaan neer. Een geen goed beeld ook nog eens.. waarom denk je anders dat zoveel mensen een hekel aan Brian hebben? Kan me voorstellen dat bevooroordeelde mensen hun ideeën over Antillianen nu weer bevestigt. Dat wil niet zeggen dat ik er zo over denk en ik heb ook niets tegen Antillianen, alleen tegen Brian. Dus ja, ik ben open-minded, jij hebt me alleen verkeerd begrepen.quote:
Hij zet geen goed beeld neer, maar dat is het stereotype antilliaanquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is toch zo? Hij zet wel een beetje een sterio type qua Antilliaan neer. Een geen goed beeld ook nog eens.. waarom denk je anders dat zoveel mensen een hekel aan Brian hebben? Kan me voorstellen dat bevooroordeelde mensen hun ideeën over Antillianen nu weer bevestigt. Dat wil niet zeggen dat ik er zo over denk en ik heb ook niets tegen Antillianen, alleen tegen Brian. Dus ja, ik ben open-minded, jij hebt me alleen verkeerd begrepen.
Als Brian iemand vermoord is hijzelf daarvoor verantwoordelijk, niet de redactie.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:35 schreef Ifa het volgende:
[..]
Als je dat nou ECHT vindt, hoe kijk je dan aan tegen de verantwoordelijken van het programma? Probeer eens voor een keertje buiten de randjes van je streams te kijken.![]()
En dat was een leugen ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En lokte alles uit door Amanda op te eisen als bezit, de dekens weg te rukken en te gillen "BEN JE HAAR AAN HET NEUKEN! BEN JE HAAR AAN HET NEUKEN!"
Maar in het kantoortje was al duidelijk dat die griezel weer "zo'n avond" had, met verhalen dat hij Huub zou vermoorden en dergelijke.
VEEL MENSEN denken zo over Antillianen, maar daar ben ik er niet een van.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zet geen goed beeld neer, maar dat is het stereotype antilliaan
Dat klinkt alles behalve open minded
Hij bevestigd de vooroordelen van een antilliaan, terwijl hij een stereotype neerzet
dat klinkt als discriminatie ipv open minded
Juist. Zo bedoelde ik het ook.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:21 schreef Misha... het volgende:
Een stereotype is een beeld dat over het algemeen heerst met betrekking tot een bepaalde groep mensen (vaak minderheden). Dus dat strawberry zegt dat Brian het stereotype bevestigd over Antilianen, heeft dat niks te maken met wel of niet open minded zijn. Niet openminded ben je pas als jij een beeld over Antilianen hebt dat overeenkomt het stereotype.Maar goed; Brian
![]()
Voor minder??? Hij heeft echt flink lopen trappen en later Huub in de wurggreep de keuken uit getrokken. Het is maar wat je 'minder' noemtquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:26 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Tis maar net hoe zwart/wit je het ziet. Dat kopstootJE van Huub naar Jaap is geen fysiek geweld want het was geen harde kopstoot. Maar ik vind het nog steeds een kopstoot. Je doet iets of je doet het niet. Satanael werd er voor minder uitgestuurd.
inderdaad dagquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:28 schreef flubberdewups het volgende:
Ik hoop dat de alcoholistische dwerg zich nog kan herinneren dat hij gisteren zijn 24 uur heeft aangevraagd. Dus bij deze alvast...
![]()
![]()
![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat jij DGK volgt he?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als Brian iemand vermoord is hijzelf daarvoor verantwoordelijk, niet de redactie.
jammer, had m graag opgepleurd gezien arrogante kudt kabouter.quote:
Die tijd komt nog wel (het vertrek van Huub) wees maar niet bangquote:Op zondag 17 juni 2007 17:43 schreef ScofieldM het volgende:
Jammer ik had echt gehoopt dat die kabouter op zou rotten maar je kon op je vingers natellen dat hij zou blijven dus was gewoon een aktie die niks voorstelde om meer stemmen te krijgen.
Wegwezen Frodo de volgende keer en niet bluffen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |