Amanda word aangetrokken door aggressieve mannen en zal altijd onderdanig blijven aan hun (net als haar zus doet) als puntje bij paaltje komt buigt ze voor Brianquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:26 schreef sjesze het volgende:
hoe je het ook went of keert amanda heeft meer lol met Huub ,dan dat ze ooit met brian gehad heeft!!
En een beetje snel a.u.b. Wil gaan pitten.....quote:
Ach, hij kan zich bedacht hebben dat het handig is de zwakste schakel harder aan te pakken. De rest zal dan eieren voor zijn geld kiezen, zeker als Sylvia zich daags na die aanval als een verslagen huisvrouw op haar bed drapeert en daar niet meer vanaf te krijgen is omdat 'ze het gevoel heeft haar gefoel te moeten volgen.'quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Niet dat Sylvia iets verkeerds heeft gedaan. Het lijkt persoonlijke frustratie die op Sylvia wordt botgevierd.
Denk je echt dat Huub Eric eruit stemt? Volgens mij is daar echt absoluut geen kans op. Dat zegt hij alleen omdat hij de anderen wil laten denken dat hij zakelijk bezig is, zodat zij dat ook zullen zijn. Nu er een kans is dat Sylvia weg gaat stemt hij Eric helemaal nooit meer weg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is duidelijk nu dat hij Sylvia en Eric kan hebben.
En dat Huub in ieder geval al wel wil meewerken om Eric eruit te krijgen.
Eindelijk weer eens actie dan....quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:36 schreef Clank het volgende:
Als Brian ze zo aantreft slaat hij Huub dat bed uit...
Met een goeie beurt is die hik zo over!quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:37 schreef ForumGek het volgende:
Wel flauw, door die hik willen ze straks niet meer seksen !
Is ie nog steeds zo motherfocking boos over de motherfocking kopstoot waardoor Jaap een motherfocking bloedlip kreeg?quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:38 schreef schatje het volgende:
Die rat weet niet dat Japie de aanklachten tegen Huub heeft ingetrokken.
Nu niet meer nee, maar dat komt omdat Jaap zijn pact al doorbreekt. Tenminste, ik neem aan dat Huub deze wel héél grove tekst over Sylvia zo zal opvatten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat Huub Eric eruit stemt? Volgens mij is daar echt absoluut geen kans op. Dat zegt hij alleen omdat hij de anderen wil laten denken dat hij zakelijk bezig is, zodat zij dat ook zullen zijn. Nu er een kans is dat Sylvia weg gaat stemt hij Eric helemaal nooit meer weg.
Da's een mooie. Je zet er voor de volgende gewoon neer 'heeft weggevingerd'quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:35 schreef FuTilE het volgende:
Oh, ik wilde er al een maken met: "Waar Huub de hik van Amanda wegvingert"
Altijd beter dan Brian haar dat idee te geven.............................quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Huub wil Amanda weer blij laten zijn dat ze als meisje geboren is.
In Brians hikquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Huub is echt wel al bezig met haarDat wordt slaan zometeen. In welk bed liggen ze eigenlijk?
Nee joh, ze moet om de 5 seconden hikken..quote:
Ja ik wilde je nog roepen, je wilde dit zo graag, dus speciaal verzoeknummer van Huub aan jou.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:39 schreef Liess het volgende:
En ik mis dit allemaal hahahah...
Kan ze eindelijk een keer écht klaarkomen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Hij ligt haar nu te beffen zie je op stream 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |