En ja laatste vraag ging over een musical !!quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof dat ik een hekel aan musicals heb.
Ik zit in de ontkenningsfase.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef wyccie het volgende:
Holy shit, een musical-vraag. Onze godmother, afvallige MaJo, weet dit. Maar zij is hier nu ook al lang niet meer geweest, denk ik.
1996quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zit in de ontkenningsfase.![]()
Trouwens, Les Misérables is toch al heel oud? Die was toch ergens begin jaren 90 in Nederland bezig?
In deel 665quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:48 schreef wyccie het volgende:
Wanneer is ze hier voor het laatst geweest, Yuri?
Valt me nog mee. Ik hoop dat het goed met haar gaat. En ben ook wel benieuwd hoe het met Asmo is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:50 schreef Yurithemaster het volgende:
In deel 665
Slaapsequote:Op vrijdag 27 april 2007 01:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Valt me nog mee. Ik hoop dat het goed met haar gaat. En ben ook wel benieuwd hoe het met Asmo is.
Ik denk dat ik ook maar ga slapen. De musicalvraag is voor mij te moeilijk.
Paul de Leeuw en Simone kleinsmaquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:55 schreef ElizabethR het volgende:
Nog maar een hint?? De mannelijke rol heeft een zaterdagavondshow op tv, de vrouwelijke rol speelde lange tijd in de musical Mama Mia en is getrouwd met de regisseur van het programma van de mannelijke rol.
quote:
Stel jij maar weer een vraagquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Vronie +1
Punten in deel 729
erkel 1
Wickedangel 2
broer 2
wyccie 2
ElizabethR 2
vronie 1
Dat mag nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:33 schreef vronie het volgende:
[..]