broer +1quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:03 schreef broer het volgende:
Die Blechtrommel.
Heb ik zovaak dat ik te alat kijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:05 schreef wyccie het volgende:
Shit, kijk ik weer te laat. Die omschrijving! Het antwoord wordt al gegeven
En ook geen tijd om de h na de t te zetten. Het zij je vergeven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:07 schreef wyccie het volgende:
Ik had geen tijd om de trema op de u te zetten, sorry.
Moderne spellingquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:08 schreef broer het volgende:
En ook geen tijd om de h na de t te zetten. Het zij je vergeven.
Volker Schlöndorff?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef wyccie het volgende:
Regisseur van deze film?
Verdomd. En ik had het nog wel nagekeken op de pocket hier in de kast. Maar bij nadere inspectie blijkt dat het daar ook zonder h is.quote:
Dat had ik niet geweten, maar wat raar dat zijn naam in de titel zit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef ElizabethR het volgende:
O neeeeeeeeee, ik heb het fout!! Dat was de regisseur !!!!
Mais non!quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:18 schreef broer het volgende:
Verdomd. En ik had het nog wel nagekeken op de pocket hier in de kast. Maar bij nadere inspectie blijkt dat het daar ook zonder h is.
Dat gezichtsvermogen van mij...
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:19 schreef ElizabethR het volgende:
Francois ..... dingus
Duh...quote:
ElizabethR +1quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
Duh...
Ik moest diep graven en toen bedacht ik me dat het iets met lucht te maken had.
Francois Ozon. EN de musical is helemaal drie keer NIKS!!
Daar was ik sowieso al beland, dus dat vind ik niet zo erg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:21 schreef wyccie het volgende:
Je geloofwaardigheid zakt nu tot een dieptepunt, dat begrijp je wel hè.
Owquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |