Zit je wel eens in de moskeeet ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:34 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik ben ook geen volledige Nederlander, uiteraad.
Dus...![]()
Wat houd dat eigenlijk in?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef remlof het volgende:
Zargon, Double-Helix, anderen... Verzin eens een goeie naam voor deze SC reeks, dan zetten we em centraal
Dat dit een erkende SC reeks word, waarvan elk topic centraal onder aan de lijst in ONZ komt te staan. Ga er maar eens kijkenquote:
Zijn jullie allemaal moslim ?quote:
Zijn alle allochtonen moslims?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zijn jullie allemaal moslim ?![]()
Jaaah ik vraag het alleeenquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef remlof het volgende:
Zargon, Double-Helix, anderen... Verzin eens een goeie naam voor deze SC reeks, dan zetten we em centraal
iets zoals Allochtonen op FOK (AoF) (voorbeeldquote:Verzin eens een goeie naam voor deze SC reeks
nou, dan ga ik wel weg hierquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:51 schreef zarGon het volgende:
remlof, bedoel je met een
[..]
iets zoals Allochtonen op FOK (AoF) (voorbeeld)... Dat de tags veranderen naar AoF?
FokEffeAnders... FEAquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
tsssk
denk even lekker mee dan gek [afbeelding]
* Van mij mag je wel een paar aardbeien bietsen hoorquote:
Met gesmoten warme chocola?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
* Van mij mag je wel een paar aardbeien bietsen hoor![]()
![]()
Niet iedereen hier is moslimquote:
ik ben geen allochtoonquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is moslim![]()
naam iets in de richting van
ONZ voor Allofokker?
Je kloon is zeker die rel pers persian2008quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:15 schreef Sala-adin het volgende:
Hallo Fa's
Ik wil jullie hierbij mededelen dat ik me als kandidaat verkies om mod te worden.
Jullie weten dat ik bekend sta als een kut user en baggeraar maar het is niet altijd wat het lijkt en daarom wil ik dat ook bewijzen als mod.
Hiermee wil ik niet zeggen dat ik ga stoppen met baggeren, nee ik ga gewoon lekker door maar dan wel natuurlijk met mate en daarnaast wil ook nog mod zijn om een positieve inbreng te hebben op het forum.
Mochten jullie twijfelen aan mij als een serieuze user dan verzoek ik jullie om mijn kloon ********* te bekijken.
Mijn voorkeur voor modden gaat naar deze fora’s Film,tv en radio,KLB en als laatste optie ONZ.
In ONZ sta ik bekend om een kut user en baggeraar en deze status wil ik nog graag behouden, maar als mod zijnde zal dat een andere wending geven dus vandaar dit als laatste optie.
Verder hoop ik dat jullie dit serieus afhandelen (ondanks dat ik een bagger use ben) en er graag gehoor aan geven of ik hiervoor in aanmerking kom of niet.
Ik hoop op een spoedige samenwerking in de FOK! crew.
Met vriendelijke groeten,
Sala-adin.
Check deze vette sollicitatie dan!![]()
Nou en jong,je bent wel tofquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:45 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je kloon is zeker die rel pers persian2008![]()
![]()
Auto&AlloFokkers!... De AAFquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:47 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Nou en jong,je bent wel tof![]()
of allofokkers baggerhoekje![]()
Allo for allochteunen en fokkers voor alle toffe fokkers jeweets![]()
Eerst alle suggestiesquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:48 schreef Double-Helix het volgende:
Iemand maak een poll en zet een paar suggesties erin,ik weet niet hoe
ATAVBquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
BUF
Baggeraars United FOK!
ben heel slecht in namen bedenken
Tuurlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:50 schreef Chowi het volgende:
Mag ik hier poëtisch doen?
Poëzie.quote:
Allochtonen en autochtonen baggeren gezamelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
ja maar... moet een gezamenlijke naam zijn
AAFTW ofzo
Doe ook eens een suggestiequote:Op vrijdag 27 april 2007 17:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Poëzie.
Lentezon.
Pils.
Een erectie met een lichte S-bocht.
*stil.
"Hans"? Ik heb geen idee op watvoor suggesties je doelt?quote:
Naam reeks waar allochtonen en autochtonen samen baggerenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Hans"? Ik heb geen idee op watvoor suggesties je doelt?
Klinkt net- naabquote:
slayersquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:09 schreef Double-Helix het volgende:
Auot en allo's de bagger slayers ?
Sorry te veel angel en buffy gezienquote:
fokken erop losquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:10 schreef murp het volgende:
Auties en Alloos
Ik ook trouwens niet?quote:
Dat is zeker van zoeen poster op school dat mohammed thuiskomt met kees en onder staat er,mohammed mag zijn liefde kiezenquote:
[SC]baggerhoekje,waar iedereen mag komen.quote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De AZC SC [#1]
Middagquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:23 schreef enter het volgende:
Goedemiddag.
Wow, het was nog goed ook?quote:
Waar is toezicht is gezondquote:
Er mag geapplaudisseerd worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |