nee, ik ben bang want ik ben zwaar autistisch met syndroom van downquote:Op donderdag 26 april 2007 22:58 schreef zarGon het volgende:
[..]als zijn discipel moet jij ook bellen eigenlijk
Ik vroeg wat tuig!!quote:
nee, vol met buitenlandersquote:
Dat is wel zonde ja...quote:
leef jij ook nogquote:
Wauw, dat is huge man!!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:03 schreef boem-dikkie het volgende:goedeavond.
die kerel van K-liber heeft trouwens gereageert op mn mooie clip !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Zeker. Maar ik heb een prijs gewonnen. Een sociaal leven voor een maand of drie.quote:
Wat een kuttige "prijs" zeg...quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik heb een prijs gewonnen. Een sociaal leven voor een maand of drie.
wat een geluk , heb je die op de FP gewonnen of ?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik heb een prijs gewonnen. Een sociaal leven voor een maand of drie.
Ja. Ik had liever een vrachtwagen vol skippyballen gehad, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat een kuttige "prijs" zeg...
Er is méér dan FOK! in dit leven! Wist je dat?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat een geluk , heb je die op de FP gewonnen of ?
Bovendien zou FOK! nóóit een sociaal leven als prijs weggeven. Dat kost ze users.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er is méér dan FOK! in dit leven! Wist je dat?.
Begrijpelijk! Maar niet iedereen heeft recht natuurlijk op zoveel plezierquote:Op donderdag 26 april 2007 23:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Ik had liever een vrachtwagen vol skippyballen gehad, als je het mij vraagt.
nee echt ? maar als je naar buiten gaat eet de zon je op !!!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bovendien zou FOK! nóóit een sociaal leven als prijs weggeven. Dat kost ze users.
Ik kan me hele maanden vermaken op zo'n skippybal. En je verbrandt óók nog eens calorieën. Ik vind dat ik nu een Nobelprijs verdiend heb.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Begrijpelijk! Maar niet iedereen heeft recht natuurlijk op zoveel plezier [afbeelding]
Heus niet. Hij likt je alleen maar heel speels met zijn prikkelige tong. Poëtisch, hm?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee echt ? maar als je naar buiten gaat eet de zon je op !!!
nietusquote:Op donderdag 26 april 2007 23:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heus niet. Hij likt je alleen maar heel speels met zijn prikkelige tong. Poëtisch, hm?
Je moet ook minstens factor 50 op smeren.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nietusvorige x deed ie me bakken en daarna ging ie me opeten
Ik maar 4. Stoer he?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet ook minstens factor 50 op smeren.
quote:
Wasda?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:17 schreef Maisnon het volgende:
hey Ernie, er zit een Quetzalquatlus in je oor
Komt zeker uit je geniale dickjuice topic?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:17 schreef Maisnon het volgende:
hey Ernie, er zit een Quetzalquatlus in je oor
Sjonge, nóú. Wat gedurfd.quote:
Ben nu The Lonesome Crowded West aan het luisterenquote:
Musicaquote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef Double-Helix het volgende:
wasda?
Wat een kanker avater,die usert mag stervenquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:32 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Wat een kanker avater,die usert mag sterven![]()
oh shit een mod![]()
14.gifquote:
mocro's doen helegaar niet aan waterpijpjesquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:53 schreef Double-Helix het volgende:
Ik heb geen onderwerpen atm,later misschien.
Nu effe mijn waterpijp prepareren
Jawel,veel beter da sigaretten in de nacht,krijg ik zo droge keel van.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
mocro's doen helegaar niet aan waterpijpjes
ik download lost 318 nu![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:59 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Jawel,veel beter da sigaretten in de nacht,krijg ik zo droge keel van.
lost is kut,24 is vet.
nou danquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:12 schreef Double-Helix het volgende:
ja echt,en lost is niet echt kut ik heb de eerste seizoen gezien
quote:
Gaat je niks aanquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:52 schreef -skippybal- het volgende:
Wie is *********?
Nouhouquote:
Dat is niet echt olijk gedrag voor iemand die mod wilt worden he.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is niet echt olijk gedrag voor iemand die mod wilt worden he.
Maar wat nou als je kloon met het blauwe kleurtje lopen, en jij niet? Dat is dan toch best lullig, aangezien je kloon die mail niet heeft geschreven.
Snappie...
quote:
Aan de mensen die dit forum écht leiden natuurlijk. Way boven je pet, dus vraag maar niks...quote:
Ik weet prima wie dit forum leiden, daar zal Sala-Adin helaas nooit deel van uitmaken, dat weet ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Aan de mensen die dit forum écht leiden natuurlijk. Way boven je pet, dus vraag maar niks...
Die heb ikquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik weet prima wie dit forum leiden, daar zal Sala-Adin helaas nooit deel van uitmaken, dat weet ik dan weer wel.
Tenzij Sala-Adin een beetje serieus gaat worden, dan gun ik hem het modschap van harte![]()
BansheeBoy?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die heb ik
Daarom heb ik ook naar mijn kloon verwezen
quote:09:50 uur Nijmegen<->Arnhem Door een defecte goederentrein rijden er tussen Nijmegen en Arnhem minder treinen. Vertraging: 15-30 minuten.
Ik vind hem "best oke"quote:
Inderdoadquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vind hem "best oke"
Als er ergens een plekje vrij komt moet je hem even aanpassen op dat SubforumMet plannen en dat soort gekke dingen
![]()
Komt wel goed schatjequote:
Ben jij ook een buitenlander ?quote:
Hey! Wannabequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben jij ook een buitenlander ?
Neequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:31 schreef KopieerMachine het volgende:
Is het gemeen als ik zeg dat ik hoop dat je Moderator wordt?
Maar eigenlijk maak je geen kans...
Pest ik je nu?![]()
Ik heb haags bloed ja dat is voldoendequote:
care.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:32 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Écht zo'n kansloze msn smiley![]()
Ik ben ook geen volledige Nederlander, uiteraad.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb haags bloed ja dat is voldoende![]()
Zit je wel eens in de moskeeet ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:34 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik ben ook geen volledige Nederlander, uiteraad.
Dus...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |