nee, ik ben bang want ik ben zwaar autistisch met syndroom van downquote:Op donderdag 26 april 2007 22:58 schreef zarGon het volgende:
[..]als zijn discipel moet jij ook bellen eigenlijk
Ik vroeg wat tuig!!quote:
nee, vol met buitenlandersquote:
Dat is wel zonde ja...quote:
leef jij ook nogquote:
Wauw, dat is huge man!!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:03 schreef boem-dikkie het volgende:goedeavond.
die kerel van K-liber heeft trouwens gereageert op mn mooie clip !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Zeker. Maar ik heb een prijs gewonnen. Een sociaal leven voor een maand of drie.quote:
Wat een kuttige "prijs" zeg...quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik heb een prijs gewonnen. Een sociaal leven voor een maand of drie.
wat een geluk , heb je die op de FP gewonnen of ?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik heb een prijs gewonnen. Een sociaal leven voor een maand of drie.
Ja. Ik had liever een vrachtwagen vol skippyballen gehad, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat een kuttige "prijs" zeg...
Er is méér dan FOK! in dit leven! Wist je dat?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat een geluk , heb je die op de FP gewonnen of ?
Bovendien zou FOK! nķķit een sociaal leven als prijs weggeven. Dat kost ze users.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er is méér dan FOK! in dit leven! Wist je dat?.
Begrijpelijk! Maar niet iedereen heeft recht natuurlijk op zoveel plezierquote:Op donderdag 26 april 2007 23:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Ik had liever een vrachtwagen vol skippyballen gehad, als je het mij vraagt.
nee echt ? maar als je naar buiten gaat eet de zon je op !!!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bovendien zou FOK! nķķit een sociaal leven als prijs weggeven. Dat kost ze users.
Ik kan me hele maanden vermaken op zo'n skippybal. En je verbrandt ķķk nog eens calorieën. Ik vind dat ik nu een Nobelprijs verdiend heb.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Begrijpelijk! Maar niet iedereen heeft recht natuurlijk op zoveel plezier [afbeelding]
Heus niet. Hij likt je alleen maar heel speels met zijn prikkelige tong. Poëtisch, hm?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee echt ? maar als je naar buiten gaat eet de zon je op !!!
nietusquote:Op donderdag 26 april 2007 23:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heus niet. Hij likt je alleen maar heel speels met zijn prikkelige tong. Poëtisch, hm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |