wie ben jij om dat te zeggenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:46 schreef tbs-johny het volgende:
whola ga je bek houden, oprotten
en wat heeft dat er mee te maken ik check toch niet die park alleen die mokkelsquote:Op donderdag 26 april 2007 22:47 schreef InProduction het volgende:
Ga de park maar checken!
dit is nederlands ga niet moeilijk doen kan het toch lezen??//quote:Op donderdag 26 april 2007 22:47 schreef EvilMaupie het volgende:
En nu int nederlandsch..
Deze gast loopt de hele dag al kuttopics te openen. Ik denk dat het een kloon is.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Ben je van die scooter afgeflikkerd dat je zo schrijft
hele dag topics pas 2 ja gast?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze gast loopt de hele dag al kuttopics te openen. Ik denk dat het een kloon is.
We wachten in spanning afquote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef Pragmatisch het volgende:
okee ik ga die topic start verbeteren dat jullie kunnen lezen :S
Ik denk niet dat dat binnen je vermogen ligtquote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef Pragmatisch het volgende:
Werk al je reactie dan ook even bij.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef Pragmatisch het volgende:
En daar ben je al de hele dag mee bezig. Sneu he?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
hele dag topics pas 2 ja gast?
mag je zeggen maar dit is toch gewoon een topic er zijn wel meer topics waarvan je kan zeggen dat het kut isquote:Op donderdag 26 april 2007 22:50 schreef crossover het volgende:
Hoi, kuttopic. Of mag ik dat niet zeggen?
Wolla..ik zzzweeerr...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef Pragmatisch het volgende:
Maar die zijn dan wel weer te begrijpen...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:52 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
mag je zeggen maar dit is toch gewoon een topic er zijn wel meer topics waarvan je kan zeggen dat het kut is![]()
Eerste zinnige post in dit topicquote:Op donderdag 26 april 2007 22:52 schreef tbs-johny het volgende:
FOK die SHIT
WE SLAAN HEM DOOD,
deze topic
Ja, nu begrijp ik het echt helemaal!quote:
maikuuul is niks met die brommer heb die profiel van die mannetje gechecked en het is gewoon 50cc puch dingquote:Op donderdag 26 april 2007 22:51 schreef DemonRage het volgende:
Nepmaikuuul, 1 idioot op Fok is al meer dan genoeg!
Je bent zn broer..?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:53 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
maikuuul is niks met die brommer heb die profiel van die mannetje gechecked en het is gewoon 50cc puch ding![]()
Nee..die is de wolla neger neef van JunkieSietzequote:
Gast, je bent echt poep onder mijn schoenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:53 schreef Pragmatisch het volgende:
wat snappen jullie dan niet?
Dat jij het lef hebt om nog te ademen,quote:Op donderdag 26 april 2007 22:53 schreef Pragmatisch het volgende:
wat snappen jullie dan niet?
Ook niet mis...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..die is de wolla neger neef van JunkieSietze
Heej buurman, ik zwaai nog ff naar je voor topic is geslotenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:55 schreef descendent1 het volgende:
Ík kan de OP niet lezen; ik versta geen Negeriaans....![]()
Zonde van de scootahhhhh....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:56 schreef woutabest het volgende:
Hoi, wil je mij even een lol doen en met je scootah op een treinoverweg gaan zitten? Ja? Bedankt!
'Snel terugzwaait!'quote:Op donderdag 26 april 2007 22:56 schreef navvy het volgende:
[..]
Heej buurman, ik zwaai nog ff naar je voor topic is gesloten![]()
Een maikuuul wannabe, het noet niet gekker worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:51 schreef DemonRage het volgende:
Nepmaikuuul, 1 idioot op Fok is al meer dan genoeg!
Maikuuuuuuuuuul is hoogbegaafd in vergelijking met de TS...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:58 schreef Anduril_21 het volgende:
[..]
Een maikuuul wannabe, het noet niet gekker worden.![]()
Liever nietquote:
Scootertje eerst aan Maikuuul geven, dan kan TS op zn gemak gaan proberen een trein te koppen.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:56 schreef woutabest het volgende:
Hoi, wil je mij even een lol doen en met je scootah op een treinoverweg gaan zitten? Ja? Bedankt!
you tube link??quote:Op donderdag 26 april 2007 23:02 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Scootertje eerst aan Maikuuul geven, dan kan TS op zn gemak gaan proberen een trein te koppen.![]()
Maikuuul blij want die kan gaan roflen op zn nieuwe scooter, TS blij want hij staat niet in de weg als hij de trein wilt koppen, en wij blij want TS gaat een trein koppen en kunnen we lachen.
Eerst maar wachten of TS een trein gaat koppen he.quote:
Vertaling? Okee:quote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
Wie kan voor mij de OP vertalen naar correct Nederlands, zonder taal-, spel- en tikfouten?
Ik zal het zometeen even vertalen voor jouw.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
Wie kan voor mij de OP vertalen naar correct Nederlands, zonder taal-, spel- en tikfouten?
Conclusie, TS is stom met kort lontje. Lossen Handjes en een Player. Meisje is stil en verlegen en verteld tegen pappa meer dan tegen TS.quote:VERTALING:
er was dus een meisje die is had ge-play-ed. en ze had niet aangegeven dat ze dit niet wilde.
en vandaag kwam haar vader aan mijn deur dat ik niet meer mocht langskomen ed.
maar wat heeft die vader met ons te maken zijn toch onze zaken?
en hij riep "Ja, je moet rustig doen"
Dus toen heb ik hem geslagen.
En hij heeft daardoor de politie erbij gehaald.
wat een neppert, ik pak hem terug. dit dult ik niet.
het zijn toch mijn zaken wat ik met het meisje doe of niet?
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:31 schreef Flowz0r het volgende:
[..]
Vertaling? Okee:
"IK BEN EEN KANSLOZE NEPNEGER MAROKKAAN DIE NIET EENS EEN CHICK KAN VERSIEREN. WOLLA JE WEET"
Hier heb je de hele avond over lopen denken?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze gast loopt de hele dag al kuttopics te openen. Ik denk dat het een kloon is.
Eén trui graag.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef cerreur het volgende:
WOLLAWOLLAWOLLAWOLLAWOLLAWOLLAWOLLAWOLLAWOLLAWOLLA
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:02 schreef BasOne het volgende:
1. je voordoen als een 16 jarige op Fok!
2. minderjarige meisjes lastigvallen
3. lopen klagen als pa verhaal komt halen
4.
Ook dat jaquote:
niet grappigquote:Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef cerreur het volgende:
nu welquote:
Als ik die vader was geweest en zo'n uitregreerde Nederlander als jij mijn dochter zou lastigvallen, had ik exact hetzelfde gedaan..quote:Op donderdag 26 april 2007 22:45 schreef Pragmatisch het volgende:
ja da was dus een chick die ik had gecheckt en zij zei helemaal niet dat ze niet chill vond ofzo.
en vandaag kwam haar vader stoer doen aan de deur vandaag dat ik niet meer mocht langskomen en shit.
maar wat heeft die vader met mij en haar te maken zijn toch onze zaken?
en hij roepen ja je moet rustig doen dus nou toen heb ik hem geklapt.
en hij die politie erbij gehaald wat een fakebaas ik gaa hem pakken maar deze shit dig ik niet/
zijn toch mijn zaken wat ik met die chikie doe of niet?
En nu in het algemeen beschaafd nederlands graag!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:45 schreef Pragmatisch het volgende:
ja da was dus een chick die ik had gecheckt en zij zei helemaal niet dat ze niet chill vond ofzo.
en vandaag kwam haar vader stoer doen aan de deur vandaag dat ik niet meer mocht langskomen en shit.
en hij die politie erbij gehaald wat een fakebaas ik gaa hem pakken maar deze shit dig ik niet/
Okee... het heeft even geduurd, maar ik denk de juiste vertaling te hebben gevonden. Ondanks mijn verwachting is het geen oud Nederlands, maar juist een nieuwe vorm van het ABN zoals wij dat gewend zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:49 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
En nu in het algemeen beschaafd nederlands graag!![]()
En de vertaling:quote:ja da was dus een chick die ik had gecheckt en zij zei helemaal niet dat ze niet chill vond ofzo.
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:50 schreef crossover het volgende:
Hoi, kuttopic. Of mag ik dat niet zeggen?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Okee... het heeft even geduurd, maar ik denk de juiste vertaling te hebben gevonden. Ondanks mijn verwachting is het geen oud Nederlands, maar juist een nieuwe vorm van het ABN zoals wij dat gewend zijn.
Het origineel
[..]
En de vertaling:
Juist ja, er was dus een schone dame wier kwaliteiten ik uitvoerig had bestudeerd. Zij gaf niet te kennen dit vervelend te vinden.
Vandaag arriveerde haar vader met hautaine houding aan mijn portaal, mij verzoekend geen bezoek meer te brengen alsmede uitwerpselen.
Echter, wat is het belang van die vader in onze onderlinge betrekking? (vrije vertaling)
Daarbij exclameert deze man: "Ja, jij moet kalmeren"; waarop ik hem fysieke schade, middels manuele manipulatie, heb toegebracht.
Tevens heeft hij de authoriteiten ingeschakeld. Deze werkgever is dissonant. Ondergetekende gaat hem nemen, maar in deze ontlasting ga ik niet graven. (NPI)
De handelingen die deze mejuffrouw en ik verrichten gaan toch alleen ons aan, of niet?
Ik weet niet of de vertaling correct is... misschien kunnen jullie helpen.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Okee... het heeft even geduurd, maar ik denk de juiste vertaling te hebben gevonden. Ondanks mijn verwachting is het geen oud Nederlands, maar juist een nieuwe vorm van het ABN zoals wij dat gewend zijn.
Het origineel
[..]
En de vertaling:
Juist ja, er was dus een schone dame wier kwaliteiten ik uitvoerig had bestudeerd. Zij gaf niet te kennen dit vervelend te vinden.
Vandaag arriveerde haar vader met hautaine houding aan mijn portaal, mij verzoekend geen bezoek meer te brengen alsmede uitwerpselen.
Echter, wat is het belang van die vader in onze onderlinge betrekking? (vrije vertaling)
Daarbij exclameert deze man: “Ja, jij moet kalmeren,” waarop ik hem fysieke schade, middels manuele manipulatie, heb toegebracht.
Tevens heeft hij de authoriteiten ingeschakeld. Deze werkgever is dissonant. Ondergetekende gaat hem nemen, maar in deze ontlasting ga ik niet graven. (NPI)
De handelingen die deze mejuffrouw en ik verrichten gaan toch alleen ons aan, of niet?
Dank u voor deze vertaalslag naar Algemeen Beschaafd Nederlands. Nu kan tenminste met zekerheid vermelden dat de TS zonder enige twijfel de kwalificatie van josti verdient. De vader van de jongedame heeft volledig gelijk dat hij een dergelijk heerschap de omgang met zijn dochter weigert.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het origineel
[..]
En de vertaling:
Daarbij exclameert deze man: “Ja, jij moet kalmeren,” waarop ik hem fysieke schade, middels manuele manipulatie, heb toegebracht.
Goed gedaan! Eindelijk dat wazige verhaaltje in bergrijpelijk nederlands!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het origineel
[..]
En de vertaling:
Nee hij denkt dat hij grappig is. Iets wat ik verder niet kan beoordelen aangezien ik niet verder heb gelezen dan de eerste drie woorden.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Ben je van die scooter afgeflikkerd dat je zo schrijft
quote:zijn toch mijn zaken wat ik met die chikie doe of niet?
quote:Vader van die wijf
/signedquote:
Restecp brotha. Tantoelauwe vertaalink spang chickie spang bana koppa wollahté!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het origineel
[..]
En de vertaling:
Woord omhoog!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Restecp brotha. Tantoelauwe vertaalink spang chickie spang bana koppa wollahté!
Aight! Recht van de straat! Chillen met die billen, aaaaight.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:52 schreef Jumparound het volgende:
Tantoelauwe?
ik vond het al knap dat ie zij en zei uit elkaar kon houdenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:47 schreef EvilMaupie het volgende:
En nu int nederlandsch..
Eensch, als ik Pappa was had ik TS ff een enkeltje IC gegeven, niet fokken met Pappa's dochterquote:Op donderdag 26 april 2007 23:33 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Ik zal het zometeen even vertalen voor jouw.
@TS: Ja.. waaropm sla je hem dan ook.. Domkopf..![]()
![]()
EDIT:
[..]
Conclusie, TS is stom met kort lontje. Lossen Handjes en een Player. Meisje is stil en verlegen en verteld tegen pappa meer dan tegen TS.
* DjBoBkE sluit zich aan bij Pappa.
kick het maar in de prullenbakquote:Op zondag 9 september 2007 22:03 schreef afcajos het volgende:
ik kick die topicje even
Zullen we stropertje en zeehondje spelen? dan mag jij het zeehondje zijn en haal ik ff een knuppel.quote:Op zondag 9 september 2007 22:03 schreef afcajos het volgende:
ik kick die topicje even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |